.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 05:43:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.0 16V ACE] problem z blosem
PostNapisane: 15.sty.2008 00:51:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2008 23:08:12
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
czy ktoś może mi doradzić , założyłem gaz + blos do A. C4 2.0 16V 140km z mech. wtryskiem i tu jest problem. w czasie jazdy kiedy puszczam auto na luz z powyżej 3000 obr. to czasami gasnie lub dławi sie między 400 a 800 obr. i ciężko jest go podnieść a przy gwałtownym wcisnieciu gazu nawet kichnie. na analizatorze jest wszystko ok. bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 06:05:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
ustawienie wolnych obrotów na BLOS

bo rozumiem ze na benzynie taka sytuacja nie ma miejsca ??

jest tam taka sruba od góry, którą sie reguluje ilość gazu, która wpadana wolnych obrotach, wtedy ta przepustnica w samym BLOSie nie do końca sie zamyka.


Powinno to ostatecznie rozwiazac problem


Pozdrawiam

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2008 10:54:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2008 23:08:12
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Dzięki Tbarth ale niewiele to pomogło,na benzynie jest ok, a na gazie problem jest tylko na trasie w miescie jest wszystko dobrze, blos sie nie zacina sprawdzałem, wygląda na problem z silnikiem krokowym ale tylko na gazie i przy dłuższej jeżdzie ?????????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2008 20:08:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
z blosem czy bez w ACE zawsze są cyrki, u mnie też niekiedy mu odbijało do momentu gdy odpiąłem silniczek krokowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2008 23:52:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
muzzy napisał(a):
Dzięki Tbarth ale niewiele to pomogło,na benzynie jest ok, a na gazie problem jest tylko na trasie w miescie jest wszystko dobrze, blos sie nie zacina sprawdzałem, wygląda na problem z silnikiem krokowym ale tylko na gazie i przy dłuższej jeżdzie ?????????


U mnie było to samo, choć ja nie miałem blosa - wymoczyłem krokowy przez nockę w nitro i było git ;)

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2008 15:38:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ja tez tego próbowałem ale nie w nitro bo sie bałem, że go rozpuści :) a co do gaśnięcia na wolnych to musisz wyregulować wolne oboty masz albo za bogatą albo za ubogą mieszanke na wolnych ale nie pomoże Ci analiztor tylko musisz to opanować metodą prób i błędów tak będzie najlepiej, ja nie mam blosa więc rusze lekko śrubą od wolnych obrotów i jest git z blosem więcej zabawy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: