wewnętrzne z przodu, ja nie robilem mam ponad 200tkm, ale to taka konstrukcja na skreconych kolach maksymalnie ruszajac tyl takze pcha i dlatego takze trzeba promien skretu lekko odpuscic zawsze jak i delikatnie wykrecac, nawracac. Takze zgadza sie ze to specyfczne zawieszenie i przyjmuje czasem rozne polozenie

no i jednak jak sie wcisnie pedal w dieslu o momencie obrotowym ponad 420 to jak w/n tylne kola pchaja ale najwieksze obciazenie i
"wyróbkę" dostają przednie musza nadrobic mechanizmy skretne moc jak i opanowac przeciazenie.
Poduszki mogą, ale odpuscisz gaz np. i slychac stuk jak przy ruszaniu quattro tak jakby "wału" czy silnika, ze spadl z obrotow, badz wciskasz i przy ostrej zmianie biegu bo to sa w sumie dwa jak nie trzy rodzaje pukania w quattro sam wiesz

poducha pod silnikiem trzesie czasem wali na zmiane pracy silnika co do obrotow, podpora walu kardana czuc po calym samochodzie jak wali i raczej zdiagnozuj czy poduchy pod sskrzynia przy ewidentnym odglosie z mechanizmem skrzyni.
Zalezy gdzie jak i kiedy slyszysz
U mnie od swieta tryka jak sie mocno gdzieś łamię na waskiej ulicy "energicznie" a tak to nic. Z jewdnej strony to naturalne z drugiej moze byc zbyt glosne co moze oznaczac jakies defekty
jezeli oto Ci chodzi to sprobuj mniej krecic i wolniej wykrecac ect, czy sie zmniejszy.
pozdrawiam.