Kazde podniesienie pokrywy zaworow powoduje zalanie uszczelki olejem wiec uchylenie pokrywy mija sie z celem. Uszczelki przy 2.5 TDI z zalozenia konstrukcyjnego sa przewidziane do wielokrotnego uzytku. Wymiana jest konieczna tylko gdy jest przerwana lub nacieta. Uszczelnienei odbywa sie w ten sposb ze demontuje sie calkowice pokrywe zaworow , czyli nalezy bezwglednie zdemontowac przewody paliwowe miedzy wtrsykiwaczmi a pompa. Nastpenie trzeba wymyc dokladnie uszczelke w beznycie ekstrakcyjnej, wymyc powierzchnie pokrywy zaworow , wymyc powierzchnie glowicy gdzie przylega uszczelka. Nastepnie uzywajac oryginalnego silikonu w kolorze bialem nalozc go na glowice w miejscach gdzie glowica laczy sie z obudowa uszczelniaczy walkow. Cala uszczelke nalezy posmarowac bardzo cienka warstwa silikonu tak zeby tworzyl przezroczysty "film". W miejscah gdzie uszczelniane sa wtryskiwacze takze nakladamy malenka warstwe silikonu. Wszystko musi dziac sie szybko i sprawnie gdyz im mniejsza warstwa sylikonu tym szybszy czas zasychania. Tak wiec montujemy tak przygotowana pokrywe przykrecajac ja na krzyc z sila 10Nm i mamy problem z glowy.. Nie nalezy zapominac ze na prawej glowicy jest zamocowana rura doladowania