.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 00:11:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 AFN quattro - rodzynek? Prosze o komentarz..
PostNapisane: 12.lut.2008 19:33:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
Rozwazam przesiadke z B4 1Z na cos mlodszego.. np. A4 TDI w limuzynie najlepiej model 2000 (wiadomo dlaczego) Prosze o sugestie dotyczace ponizszego egzemplarza.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Zna ktos moze roznice w osiagach miedzy zwyklym AFN a AFN q? Czy jest odczuwalna?
Dziekuje :peace:

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Ostatnio edytowano 13.lut.2008 19:03:31 przez dejf, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2008 09:10:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Egzemplarz bardzo ładny... nic dodac nic ujac... IMO szkoda ze nie AVANT...

Pogadaj z Basketem on ma AFN a z quattro..

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2008 16:23:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
ja wlasnie szukam tylko limuzyny :diabel:

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2008 22:41:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Tak, rożnica jest odczuwalna. Mialem okazje porównac dwa zdrowe egzemplarze: A3 5 dr i A4q , oba AFN. Oska jest jakby "lżejsza", ale z kolei prowadzenie, skrety i trakcja są juz nieporównywalne. Myśle ze tą "wołowatość" z powodzeniem jest w stanie poprawić mały zabieg wzmacniający ;)

P.S. Tego kto wymyślił połączenie czarnego auta i tej koszmarnej, niebieskiej tapicerki powinni jakos wymyślnie ukarac :)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 AFN quattro - rodzynek? Prosze o komentarz..
PostNapisane: 13.lut.2008 23:20:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
dejf napisał(a):
Zna ktos moze roznice w osiagach miedzy zwyklym AFN a AFN q? Czy jest odczuwalna?
Dziekuje :peace:

Przyspieszenie delikatnie na korzyść oski (jesli warunki drogowe pozwalają na dobrą przyczepność).
Koniec plusów ośki. :D
Prowadzenie, zdolność pokonywania kolein - plus dla quattro.
Spalanie ok literka wyzsze w quattro.
Różnica mas na niekorzyść quattro.
Rozkład masy na korzyść quattro - auto jest perfekcyjnie wywazone i prowadzi się naprawdę bardzo dobrze.
Kuracja wirusowa rozwiązuje problem przyspieszeń i wzrostu momentu.
Bierz AFN`a quattro.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2008 23:59:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2007 13:40:50
Posty: 369
Lokalizacja: pomorskie GKW...
Miałem podobną sztukę, prowadzenie bajka, a że spalanie większe olać to :peace: Obrazek

_________________
B7 A4Q BPW 06' manual 2009 =>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2008 21:13:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Po moim doświadczeniu z chiptuningiem (nie quattro) śmiem twierdzić, że jak wzmocnisz, to wtedy nie odczujesz różnicy w spalaniu, za to furka zacznie lepiej jeździć w stosunku do serii i wtedy kombinacja afn+q+chip ma sens.

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2008 17:50:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
Dzieki za odpowiedzi! ;) Mysle ze obojetnie czy mi sie trafi Q czy oska to bede wzmacnial tdi'ka :D Szkoda ze A4 w AFN 4x4 jest tak znikoma liczba..
A co sadzicie o jego sportfahrwerk? To przeciez nie jest fabryczne. Podejrzewam ze sa to jakies sprezyny H&R albo cos w tym stylu (moze troche bardziej skomplikowane). Czy raczej komfort nie bylby w nim raczej kiepski z takim zawieszeniem?

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2008 00:18:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
dla mnie ten wozik jakos dziwnie wyglada - ET felgi za duze czy cos, kola sie pochowaly gleboko. Tak sobie marudze...

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2008 00:36:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
ET raczej normalne, tylko auto wyraźnie posadzone i pewnie stąd ten efekt.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2008 14:05:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
to jak z tym komfortem w tym zawieszeniu? ;)

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2008 15:01:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2007 13:40:50
Posty: 369
Lokalizacja: pomorskie GKW...
Po zakupie zmieniłem zawieszkę na sport, ori czerwone amorki Boge + springi H&R + seryjne koła 195/65/15 wyszła lipa za duży balon opony i audi skakało jak piłka, po zmianie na 225/45/17 uzyskałem pożądany efekt, duża felga + gleba i komfort lepszy niż na 15 :peace:

Obrazek

_________________
B7 A4Q BPW 06' manual 2009 =>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2008 15:32:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
arkadio70 napisał(a):
Po zakupie zmieniłem zawieszkę na sport, ori czerwone amorki Boge + springi H&R + seryjne koła 195/65/15 wyszła lipa za duży balon opony i audi skakało jak piłka, po zmianie na 225/45/17 uzyskałem pożądany efekt, duża felga + gleba i komfort lepszy niż na 15 :peace:

Obrazek


Ładniej na pewno, bezpieczniej na pewno, pewniejsze prowadzenie na pewno, ale nie wmawiaj nikomu większego komfortu, bo choćbyś miał mega dobrany zestaw -40/60 (a wygląda, że o tyle obniżyłeś), to auto bardziej tłucze i wyraźniej czuć nierówności polskich dróg ;)

Apropo wyżej omawianego auta, to ma normalne fabryczne felgi, a że mają duże ET to tak po prostu głębiej siedzą.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2008 16:01:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2007 13:40:50
Posty: 369
Lokalizacja: pomorskie GKW...
Czy napisałem, że komfort polepszył się w porównaniu z serią :?: :?: :?:
Jedni lubią komfort drudzy sport, :): ja wolę nisko i twardo :peace:

_________________
B7 A4Q BPW 06' manual 2009 =>


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: