Łaszczu napisał(a):
Po 1wsze to witam. Jest to moj pierwszy post na tym forum ale nie ostatni. Ogolnie posiadam samochod z grupy vag a dokładniej Golfa Mk2. Jednak przyszedł czas na zmiane. Do rzeczy. Chciał bym wiedzieć czy zna ktos Historiie tego samochodu
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4375636 Auto od 3 lat w polsce, wczesniej niemcy. Zna moze ktos własciciela badz ktos moze go juz ogladał i wie w jakim jest stamie. Chodzi mi o przeszłość powypadkowa, czy napedy działaja, silnik ładnie pracuje i nie jest juz zurzyty. Nie chodzi mi o turbo bo to tak za jakis pojdzie na przerube na hybryde. Gólnie czy trzyma kompresje itp. Za wszelkie wskazowki, podpowiedzi serdecznie diekuje. PS: czy te auto nie powinno miec przycisku do blokady tylniego dyfra?
Jestem posiadaczem identycznego samochodu i prawdę powie Ci tylko i wyłacznie porządnie przeprowadzona diagnostyka VAG`iem przed zakupem.
Niemniej spojrzeie na cenę wystarczyło mi , aby dalej nie interesować się tym samochodem.
W A4 quattro zamontowano system EDS/EDL zintegrowany z ABS, który wyrównuje obroty kół tylniej osi w czasie poślizgu, wykorzystując hamulec.
Przycisk blokady dyfra zakończył karierę w modelu B4 quattro. W dalszej produkcji modeli Bx nie był montowany.