.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 06:12:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 261 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2008 20:37:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sty.2008 01:34:45
Posty: 218
Lokalizacja: Skołyszyn,Biecz,Londyn East
To tak jak mnie tylko ze ja mam juz przetwornice ale podobno nowe palniki ze starymi przetwornicami to mijanie sie z celem i tez nie wiem co zrobic czy palniki czy palniki + przetwornice a jak sie uwaznie popatrzy na oferte z allegro to 80% róznych firm ma te same naklejki na plastikowych osłonach palników i czasami inne na przetwornicach wiec sam już nie wiem :/

_________________
była Dacia 1.3 :-)
była B3 2.0 91' :-) :-)
byla A8 2.8 96' :-) :-) :-) :-)
jest A8 4.2 04' :-) :-) :-) :-) :-)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2008 12:55:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2005 12:00:14
Posty: 1162
Lokalizacja: Toronto Auto:sportowa wersja czolgu........................ uczen czrnoTDIka ;)
Auto: vw T3 tdi
jedyne problemy jakie są
to problemy z chinskimi palnikami w oryginalnych lampach

zestawy hid czy beda mialy chinszczyzne czy palniki w stylu osram/philips nie maja zadnych problemow



znajomy mi poiwedzial ze palniki chinskie maja wyzsze napiecie startu ?
czy jakos takos ...

w praktryce: trzeba bylo popstrykac pare razy wlacznikiem do światelek zeby oba zarniczki sie zapalily
[przypominam chinskie zarniki na oryginalnych lampach]

_________________
Obrazek  PRZED i PO REZANIU → Obrazek
CRAZY TDI-ośka Driver
:szczerbol::szczerbol::szczerbol::szczerbol::szczerbol::szczerbol::szczerbol:
TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2008 17:19:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.paź.2006 22:11:31
Posty: 469
a osram czy philips produkują palniki pod gniazda h4 ?

_________________
Audi It's all about drive


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2008 10:47:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Dobra strzelę z grubej rury: coś u mnie musi być nie teges. Jestem strasznie niezadowolony z moich nowiutkich xenonów!!!!!!!! Wcześniej miałem BlueVision + przekaźniki i powiem śmiało lepiej świeciło jak teraz z xenonkami!!!!! Panowie co jest grane??? Po włączeniu świecą słabiutko(2 sek) potem rozbłyskuje zaje....fajnie ale po kolejnych 5 sekundach ciemnieją i tak już świeci . Jeśli słynne "rozświecenie" (mam tu na myśli jaśniejsze świecenie) się nie pojawi, to będę przeciwnikiem xenonów, bo u mnie jak na razie jest lipa!!!!!! Dodam tylko że przy okazji rozebrałem lampę i pomyłem co się dało. Pomocy (napiszcie jak było u Was)!!! A ha 6000K.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2008 11:26:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
makaon napisał(a):
Dobra strzelę z grubej rury: coś u mnie musi być nie teges. Jestem strasznie niezadowolony z moich nowiutkich xenonów!!!!!!!! Wcześniej miałem BlueVision + przekaźniki i powiem śmiało lepiej świeciło jak teraz z xenonkami!!!!! Panowie co jest grane??? Po włączeniu świecą słabiutko(2 sek) potem rozbłyskuje zaje....fajnie ale po kolejnych 5 sekundach ciemnieją i tak już świeci . Jeśli słynne "rozświecenie" (mam tu na myśli jaśniejsze świecenie) się nie pojawi, to będę przeciwnikiem xenonów, bo u mnie jak na razie jest lipa!!!!!! Dodam tylko że przy okazji rozebrałem lampę i pomyłem co się dało. Pomocy (napiszcie jak było u Was)!!! A ha 6000K.


U mnie to wyglada tak..po włączaniu błysnie na jasno..ciemnieje i po okolo 3 sec świeci spowrotem jasnym światłem. Napewno cos masz nie tak.. tez mialem Blue Vision wczesniej..i uwierz..nie da sie ich porownywac do zestawu 4300K.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2008 12:11:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
zapakuj to i odeślij do sprzedawcy celem wymiany na sprawne ... nie kombinuj bo ewidentnie masz coś popsute >>stawiam na przetwornice

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2008 14:55:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
1.Obie zachowują się identycznie
2.Może źle wytłumaczyłem z tym ciemnieniem : po tym "jasnym rozbłysku"(wtedy świecą moim zdaniem tak jak trzeba) następuje wyraźne ściemnienie, ale nie takie znowu mocne tzn. świecą jasno, ale efekt "na drodze" już mi się nie podoba. Cały czas liczę na "rozświecenie". Powiedzcie czy u Was świeciły tak samo na początku jak i nap.po miesiącu? Czy coś się zmieniło?

A same BlueVision i u mnie niewiele dały, dopiero przekaźniki "wyciągnęły" z nich moc!

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2008 15:18:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
powiem Ci tyle że nie licz na jakies rozświetlanie itp.....ja jak kupiłem zestaw to po roku uzytkowania nie stwierdziłem ze mam jaśniej ;) nie licz na to ze bedzie jaśniej jak w dzień :): xenon nie ma porównania do żadnej żarówki 55w to tyle w temacie ,wyjdź na jezdnie i porównaj inne auta do siebie ,a wnioski wyciągniesz sam

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2008 20:38:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Więc niestety nie radzę montować xenonów ( w A6 C4) bo nie są jaśniejsze (subiektywnie, czyli wzrokowo) niż moje poprzednie bluevision(Philipsa, teraz siedzą na "długich") z przekaźnikami!!!!Mało tego są GORSZE!!!! i tyle, takie jest moje odczucie!!!!NIE POLECAM!!!250 zyli W BŁOTO!!!!!!!! i NIKT mnie nie przekona.
Cytuj:
wyjdź na jezdnie i porównaj inne auta do siebie

przepraszam, lecz GUZIK mnie obchodzi jak światła wyglądają z zewnątrz, a faktycznie z boku toto wygląda super, rękę prześwietla prawie na wylot, nie grzeje się, prądu niby bierze mniej itp.!!!!!!. Mnie interesują wrażenia zza deski (kierownicy) a te mam NEGATYWNE i nie mam ambicji piać z zachwytu, tylko temu że wywaliłem 100 browarów do rowu!!!!!A w tej chwili powiem, że te lumeny i teorie to o kant ch.... można rozbić Jeśli miałeś gówniane światła, to się ucieszysz - ja nie cieszę się....więc miałem dobre światła...W sobotę zrobię pomiary na mojej stacji diagnostycznej. Jestem wkur..... na maxa więc niech się ktoś nie obrazi, że jego zenonki obrażam, dałem się wpuścić w maliny i tyle . Wszyscy A6 C4 - kowicze NIE MONTUJCIE (x)zenonów nie warto, 2 szt. przekaźników taniej wyjdzie a efekt o niebo lepszy. Spodziewałem się ch... wie czego a dostałem KUPĘ!!!!!!KONIEC PRZEKAZU.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 10:57:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Niestety testy "laboratoryjne" są MIAŻDŻĄCE dla xenonów!!!!
Pomiar testerem Technik 2400 D wyskalowany w cd, wynik zapisany dla najaśniejszego miejsca plamy świetlnej:
1. "długie" - Philips Bluevision BEZ przekaźnika ABSOLUTNY rekord 32 000 cd
2."krótkie" - Xenon HID który miał wg. producenta mieć 20 000 cd w rzeczywistości miał 15 000 cd
3."krótkie" - zwykłe Osram H1 BEZ przekaźnika 14 500 cd
4. UWAGA!!! "krótkie" - zwykłe Osram H1 Z przekaźnikiem 25 000 cd !!!w tym momencie nie chciało mi się już wyjmować Philipsów z długich, bo to dość żmudne, ale jestem na 100-wkę przekonany że byłoby jeszcze więcej!
5.jakieś przeciwmgielne H3 3000 cd
Biorąc odległość źródła od oświetlanej powierzchni na 1m i prostopadły kąt padania tego światła, otrzymujemy bezpośrednią zależność : natężenie oświetlenia (lux) E = I światłość (cd)
Więc mi przynajmniej jest już wszystko wiadomo !! A całe teorie zawarte w topicu o ksenonach, wymianie soczewek, przysłon, luster itp. mają być może zastosowanie przy stosowaniu PALNIKÓW np. D2S w lampie do H4. W przypadku gdy HID konstrukcyjnie umieszcza źródło światła W TYM SAMYM punkcie co żarówka H1, reszta MOŻE zostać i NIE POGARSZA działania zestawu!!!
Ot i tyle!!!

Prawdopodobnie w lampie z lustrem (czyli bezsoczewki) Xenon by się sprawdził.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 11:28:51 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Po mojemu mozliwe że u Ciebie działają beznadziejnie
Ale nie uogólniaj
Ja miałem xenony 12000K sporo jaśniejsze od halogenów (żarniki D2S w soczewce bixenonowej)
A teraz mam mieć 4300K ori OSRAM - podejrzewam, że będą jeszcze jaśniejsze ale to się okaże

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 11:30:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Widzisz nie napisałem na końcu "wydaje mi się" po prostu zmierzyłem natężenie światła, a to są "suche" cyfry i mówią jasno, potwierdzają moje przypuszczenia! I nie uogólniam, a piszę WYRAŹNIE o A6 C4.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 11:39:28 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
masz coś zwalone.... nie neguję pomiarów Twoich - ale to NIE powinno tak działać, może masz jakieś lewe przetwornice/żarówki/soczeki/odbłyśniki itp./itd.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 11:57:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Odbłyśniki, szkła, soczewki są ok i w dodatku umyte. Pomiary wykonałem na TEJ SAMEJ lampie raz z xenonem a raz z H1+przekaźniki. HID typowy - chiński kupiony nie na allegro a w hurtowni, obie sztuki xenona działają identycznie. Kiedy się spojrzy (nie polecem) na palący się palnik to jasność zwala z nóg (jak łuk z migomatu) lampa z xenonem z zewnątrz wygląda super, a na drodze to światło gdzieś się rozłazi i efekt (NA DRODZE PODKREŚLAM) jest mizerny w porównaniu do bluevision+przekaźniki. I tu jest moje zdziwienie, a pomiary , może niezbyt dokładne, ale jednak mówią prawdę?

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 12:45:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Kupiłes najgorszy możliwy chłam, zwany pseudo xenonem i beczysz :/

Soczewka xenonowa ma inną ogniskową (w przypadku chinoli w zwykłych soczewkach w ogóle nie ma o tym mowy), inną wypukłość soczewki i odbłyśnika.
Nie dziw się, żę tak to wyszło, bo za 250zł, to można co najwyżej zatankować, a nie mieć xenon i jeszcze być zadowolonym...

Kup soczewki, najlepiej od razu bi, pożądne przetwornice i markowe żarniki, Wtedy zobaczysz co to xenon...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 13:29:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Nie żaden chłam tylko typowy zestaw a 250 to jego normalna cena. Sam Palnik świeci ok. ale z ogniskową się nie zgodzę bo skoro żarnik halogenu jest w ogniskowej to umieszczone w tym samym miejscu źródło xenonowe nadal jest w ognisku soczewki i tyle. Nie beczę, a topic jest na temat "xenon z allegro" a nie ori tak?
Cytuj:
Soczewka xenonowa ma inną ogniskową
to chyba jasne nawet dla gimnazjalisty, skoro D2S ma CAŁKIEM INNĄ budowę, a HID umieszcza źródło światła w ognisku istniejącej soczewki i skończmy już z tymi mitami.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 13:53:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Kupiłeś składany przez malutkie chińskie rączki chłam, który nie ma pewnie xenonu w żarniku, tylko gaz z bąka pana Xiao Fen...

I co oznacza typowy?? Taki, że go pełno?? To znaczy, że dobry i sprawdzony?? Nie, to znaczy, że tani i daje ludziom namiastkę tego, czego oczekują za małe pieniądze. Ale tylko namiastkę...

A co do ori xenonu, to nie musi być zaraz oryginał z fabryki. Po prostu elementy muszą do siebie pasować. Czyli oryginalna soczewka (sama soczewka, nie lampa), dobra, markowa żarówka i przetwornica wystarczą, żeby świeciło tak, jak powinno...

A z tymi ogniskowymi to nie do końca... Nie wystarczy umieścić żarówkę na środku soczewki, bo ona nie daje śwaitła na soczewkę. Kształt odbłyśnika powoduje skupianie, bądź nie światła w ognisku soczewki, A skoro masz soczewkę zwykłą, do nie dziwota, że nie daje tak jak powinno. zarówki są inne na pierwszy rzut oka, więc to pomijam...

I nie bronię zestawów z allegro itp. bo ich nie cierpię, ale zrobiłem już kilka lamp w życiui jakoś nie mogę narzekać na brak światła...

Trzeba było poczytać zanim kupiłeś i pójść właściwą drogą... Ale "za błędy trzeba płacić". Szkoda tylko, że zraziłeś się do xenonu, bo to fajna sprawa jest... :peace:

Ps. Pisałeś o rozłażeniu się światła. To jest właśnie jest efekt niewłaściwego doboru elementów do siebie...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 14:18:26 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Oj tam jakoś mi xenony dobrze świecą - kupiłem paliniki, soczewki D2S i jest 100% spoko i duuuzo jaśniej niż na halo, nawet 12000K, a teraz jeszcze Hevi wyrezał mi z palnikami ori 4300K - powinnio być jeszcze jaśniej

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2008 17:54:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
makaon spróbuj podłączyć zestaw ksenonów przez przekaźniki tak jak to zrobiłeś z H1. 40 % różnica jaką uzyskałeś na H1 po zastosowaniu przekaźników i jak rozumiem dodatkowych kabli zasilających pokazuje na fabrycznej instalacji świateł gigantyczny spadek napięcia po obciążeniu.
BTW przekaźniki to był typowy manewr w Golfie mk2 :peace:

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2008 20:14:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Dzięki Dobro.Poradziłem sobie inaczej i jest super(około 45 000 cd)! A jak se poradziłem to niech będzie już moją tajemnicą ;) Przy okazji stwierdziłem że p.mgielne mam rozregulowane(prawe za nisko świeci, musiałem coś spieprzyć przy poprzednim czyszczeniu soczewek).

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 261 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: