Nie bardzo rozumiem w jaki sposob moze ulec uszkodzeniu mechanizm roznicowy od uszkodzonej polosi , chyba ze masz na mysli lozysko flanszy przegubu. Wetdy sie zgodze .
Jesli zas chodzi o pytanie zwiazane z dokumentacja od takiej skrzyni to nie jestem pewien czy chcialbys dowiedziec sie jak wyglada procedura naprwy mechanizmu roznicowego lub wymiana jakiegokoliwke lozska.
Rzecz polega na tym ze napewno slyszales o przypadkach ze naprawiane w Polsce skrzynie biegow sa glosne.
Dzieje sie tak dlatego ze wymiana jakiegolowiem lozyska , a chodzi glownie o lozyska stozkowe wymaga ustawienia luzu. Luz reguluje sie specialnymi podkladkami ktorcyh musisz miec czasem kilknascie grubosci.
Gdy juz masz podkladki to brakuje jescze sprzetu za jakies 4000 zl
Miedzy innymi przyrzad do pomiaru momentu obrotowego , czujnik zegarowy , podstawki do czujnnikow , przedlozki i mase innych rzeczy zeby prawodlowo taka prace wykonac.
Mozesz to oczywiscie pominac , ale nie masz gwarancji ze nie uslzyszysz wyjacej przekladni juz po 2000 km i nie masz gwarancji ze sie nie rozleci po nastepnych 10 000 km...