różnice:
- turbina G2052 V2 [w miejsce V1];
- nieco inna pompa VP44;
- inne wtryskiwacze;
- inne lmm [Hitachi w miejsce Bosch'a];
- inny pedał gazu [co ma wielki wpływ na komfort jazdy];
- pomniejszy osprzęt silnika [zawory regulujące, odma etc].
silnik AYM ma wręcz idealnie równy przebieg momentu [od 1500 do 4000rpm].
150konne AFB ciągnie od 2500 do 4000rpm, z kolei AKN od 1500 do 3000rpm.
AYM to w zasadzie AKE z nieco innym sprężaniem.
czy jest lepszy? sprawia wrażenie bardziej poręcznego [dynamika i dostępność momentu], choć z drugiej strony jest wyraźnie głośniejszy.
_________________ Diagnostyka TDI Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa
Anthem Advanced 1
(|)
|