.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 21:05:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S6 2,2T AAN 96r.] SILNIK SZARPIE I PRZERYWA. POMOCY!!!!!!
PostNapisane: 26.lut.2008 21:12:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2008 20:25:58
Posty: 5
Lokalizacja: Opole
Witam wszystkich. Mam problem, kupiłem S6 z Włoch. Auto stan igła, 144 tyś km przejechane, książka serw itp. ALE MAM PROBLEM!!! NA WOLNYCH OBROTACH SZARPIE, PODCZAS JAZDY RÓWNIEŻ, TZN JADĘ ZE STAŁĄ PRĘDKOŚCIĄ OBOJĘTNIE PRZY ILU OBR. SILNIKA AUTO PRZERYWA I SZARPIE TAK JAK BY ISKRA SIĘ GUBIŁA, W MOMENCIE PRZYSPIESZANIA AUTO MA PARKINSONA, BRAK MOCY CZASEM ZAŁAPIE DOBRZE NA KILKA SEKUND A POTEM ZNOWU KASZANA. TURBO ŁADUJE DO 1,9 BARA, A SILNIK CHODZI JAKBY NA 3 GARACH. WYMIENIŁEM OCZYWIŚCIE WSZYSTKIE PASKI, ŚWIECE, FILTRY, ROZRZĄD, GUMA OD PRZEPŁYWOMIERZA DO TURBO, PARĘ PRZEWODÓW OD PODCIŚNIENIA RESZTA SPRAWNA ZA WYJĄTKIEM NAPINACZA MIKROPASKA( SPRĘŻYNA SŁABO DOCISKA I ROLKA PISZCZY TROCHĘ), NOWE FAJKI ŁĄCZĄCE CEWKI ZE ŚWIECAMI, ŚWIECE CHAMPION PONOĆ DO TEGO MODELU WEDŁUG KATALOGU HURTOWNI FOTA, SPRAWDZIŁEM WSZYSTKIE WĘŻE PODCIŚNIENIA, GUMY ITP. BŁAGAM POMOCY!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2008 21:26:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
możliwe że któraś z cewek niedomaga - ale to i inne poroblemy powinny wyjść na diagnostyce dlatego powinieneś poszukać kogoś kto wykona diagnostyke komputerową esy. Co do doładowanie to seria ma ładować 2.1 bar na desce (1.1bar nadciśnienia), więc 1.9 to troche mało. Swiece stosuj tylko PLATINUM.

p.s nie pisz z caps'em ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2008 22:08:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2008 20:25:58
Posty: 5
Lokalizacja: Opole
Był na wszystkich możliwych kompach i nic! ZERO BŁĘDÓW!!! Po wymianie fajek ma troszkę więcej mocy i silnik minimalnie lepiej pracuje ale dalej efekt jakby nie dostawał paliwa, dławi się i szarpie słychać że czasem nie chodzi na wszystkie baniaki ale ma przebłyski tzn. jadę np na 3 biegu 70 km/h, spokojnie, wciskam gaz do podłogi a on zbiera się przez góra 2-3 sekundy potem drży a turbina nie może się zebrać przez nierówną pracę silnika, czasem jak zaskoczy silnik to turbo pompuje 2-2,1 bara a auto śmiga ok ale tylko przez chwilę potem szarpie tak jakby nie dostawał paliwa na wszystkie gary albo iskry.
Po wymianie rozrządu, uszczelki pokrywy zaworów, filtrów, gumy turbo jak wyjechałem z serwisu auto nagle po paru km zaczęło pracować idealnie, silnik przyspieszał równo, pracował super-rakieta, nagle znowu lipa to samo parkinson. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z moją usterką, ale mam stary napinacz paska wieloklinowego z bardzo słabą sprężyną. Jak auto stało w serwisie (rozrząd) to ja go wyczyściłem i przesmarowałem sprężynę przez co zaczął napinać idealnie i wtedy auto chodziło ok !? W momencie kiedy przestał auto znowu się dławi. Może to tylko zbieg okoliczności? Wszyscy najlepsi elektromechanicy w moim mieście nie mogą ustalić usterki a w ASO chcieli wymieniać cewki na zasadzie metody prób i błędów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2008 23:14:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2007 11:51:19
Posty: 135
Lokalizacja: Gdynia
hehe... mialem takie same objawy...wymienilem rozrzad swiece....wsio! ostatnie co mi zostalo to cewka... i tak tez bylo...

_________________
Audi s4 B5
Audi 4000Q-bedzie A4000TQ----> sie buduje :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2008 23:37:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2008 20:25:58
Posty: 5
Lokalizacja: Opole
Dzięki. A ile taka cewka kosztuje? Jak ją można sprawdzić, która jest uszkodzona?

PS. WIE KTOŚ MOŻE ILE KOSZTUJE KPL. NAPINACZ PASKA WIELOKLINOWEGO DO AAN?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2008 10:42:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2007 11:51:19
Posty: 135
Lokalizacja: Gdynia
Cewka?

Nowka min 500... nie ma podrobek. W zestawie jest tez nowa fajka. A jak sprawdzic to juz niestety nie wiem...

Co do napinacza, to mi tez skrzeczy i z tego co sie mniej wiecej orientowalem to ok 700 trzeba polozyc.

_________________
Audi s4 B5
Audi 4000Q-bedzie A4000TQ----> sie buduje :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2008 11:25:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
WAŁEK napisał(a):
Dzięki. A ile taka cewka kosztuje? Jak ją można sprawdzić, która jest uszkodzona?

PS. WIE KTOŚ MOŻE ILE KOSZTUJE KPL. NAPINACZ PASKA WIELOKLINOWEGO DO AAN?


weź zrób tak: jak ci będzie przerywał na wolnych obrotach ,podnieś maskę i odepnij wtryskiwacz (te czarne kostki) zrób test wypnij i zobacz czy jeszcze bardziej przerywa ,czy jest bez różnicy jak odepniesz ,jeżeli bedzie bez różnicy na jakimś cylindrze to na 99% poszła ci cewka (one są na ścianie grodziowej 2szt)po lewej jak patrzysz pod pokrywą plastikową ,jak ci poszła cewka to jest to do zrobienia

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2008 19:05:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2008 20:25:58
Posty: 5
Lokalizacja: Opole
DZIĘKI, ALE NA ŚCIANIE GRODZIOWEJ SĄ MODUŁY ZAPŁONOWE OD CEWEK, CEWKI SĄ ZAMONTOWANE NA POKRYWIE ZAWORÓW NAD ŚWIECAMI. MIAŁEŚ NA MYŚLI MODUŁ CZY CEWKI?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2008 19:11:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2008 20:25:58
Posty: 5
Lokalizacja: Opole
Sorry za caps'a. Już nie będę ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2008 10:39:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
miałem na myśli moduł na ścianie grodziowej ,poprostu też miałem problem z tym i naprawa modułu okazała się skuteczna

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lut.2008 19:51:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Elo. co do napinacza paska wielorowkowego, to ja przełożyłem samą rolkę, która idealnie pasuje od rozrządu w silniku 2.5 TDI V6. Numer tej rolki to : 531075130.
Zawsze trochę taniej :D

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: