.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.mar.2025 19:50:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: S6 AAN blow off
PostNapisane: 26.lut.2008 17:52:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2007 07:48:18
Posty: 89
Lokalizacja: wrocław
witam. chciałbym zamienić oryginalnego blow off'a u siebie w aucie S6 2,2 T na tego który robi psssss :D . jaki byłby najlepszy do tego mogelu.

_________________
_______________________________________
S6 C4 2,2T + LPG AAN, 169KW (230 KM) było (
A6 C5 2,5 TDI AKE avant quattro tip jest )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2008 18:29:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Zaloz do tego co masz takie cos w ksztalcie lejka zamiast tego wezyka od nadmiaru cisnienia i bedzie slychac psyyyt

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2008 18:36:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.cze.2007 17:02:38
Posty: 249
Lokalizacja: Żyrardów
orginalnie nie masz blow off-a tylko DV. I z tego co wiem to silnik nie bedzie dobrze pracował jesli zastapisz DV za pomoca BOW-a bez zmiany mapy - MAF bedzie oszukiwany i nie bedzie widział upustu powietrza do atmosfery.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2008 23:20:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2007 11:51:19
Posty: 135
Lokalizacja: Gdynia
Hmmm...ja mam u siebie... powiem tak... laduje jak powinien itd.

Jedyna roznice lekko sie czuje podczas powolnej jazdy i wolnej zmiany biegow...

bova mam dwutloczkowego firmy properfekt z bydgoszczy. Mozna znalezc na allegro.

_________________
Audi s4 B5
Audi 4000Q-bedzie A4000TQ----> sie buduje :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2008 00:50:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lip.2004 01:49:49
Posty: 83
Lokalizacja: zza rogu
w aucie masz DV a nie BOV jak juz koledzy pisali

mozna zamontowac dwutloczkowy ale na dluzsza mete nie zda to egzaminu bo silniki AAN i ABY slabo znoszą wspolprace z BOV'em...

sprawdzone na wlasnej skorze...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2008 06:33:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2007 07:48:18
Posty: 89
Lokalizacja: wrocław
mammoth napisał(a):
w aucie masz DV a nie BOV jak juz koledzy pisali

mozna zamontowac dwutloczkowy ale na dluzsza mete nie zda to egzaminu bo silniki AAN i ABY slabo znoszą wspolprace z BOV'em...

sprawdzone na wlasnej skorze...



co to znaczy że nie zda egzaminu? Jest możliwość uszkodzenia silnika czy coś w tym styu?

_________________
_______________________________________
S6 C4 2,2T + LPG AAN, 169KW (230 KM) było (
A6 C5 2,5 TDI AKE avant quattro tip jest )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2008 09:22:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Przepływomierz mierzy ilość powietrza, która przez niego przeleciała. BOV przy każdej zmianie biegów będzie wypuszczał powietrze na zewnątrz układu i to co zmierzył przepływomierz nie będzie odzwierciedlało stanu faktycznego. Komputer poda więcej paliwa i będziesz miał przelewanie i dopalanie paliwa w wydechu. DV to zawór, który nadmiar powietrza przy zmianie biegów wpuszcza za przepływomierz i dane które podaje przepływka do komputera nie są zafałszowane. Ale...nie w jednym aucie to jeździ i można przymknąć oko na wyższe spalanie i gorszą kulturę pracy silnika. Pss, to pss...a trendy trza być :D

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2008 09:33:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lip.2004 01:49:49
Posty: 83
Lokalizacja: zza rogu
jak pisze kolega, BOV w tych autach sie nie sprawdza poza tym mnoza sie bledy ze wzgledu na upuszczanie powietrza poza uklad...

ominac to moz wyeliminowujac przeplywomierz majac tylko MAP'sensor wtedy bedzie i lans i performance... :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2008 10:31:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2007 07:48:18
Posty: 89
Lokalizacja: wrocław
czyli z tego wynika że nie można poprostu wyjąć starego i wsadzić nowy bez jakiś dodatkowych zmian :/ . ok dzięki za wypowiedzi :peace:

_________________
_______________________________________
S6 C4 2,2T + LPG AAN, 169KW (230 KM) było (
A6 C5 2,5 TDI AKE avant quattro tip jest )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2008 10:48:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2007 11:51:19
Posty: 135
Lokalizacja: Gdynia
no nie wiem... ja jakos nie mam zadnych problemow (jeszcze ;) ). Zaslepilem jedna dziure i smigam.

Bledow, zadnych nie wylapuje od ponad dwuch miesiecy, wiec nie jest zle.

_________________
Audi s4 B5
Audi 4000Q-bedzie A4000TQ----> sie buduje :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2008 11:07:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
mammoth napisał(a):
lans i performance... :peace:


Piękny tekst :): :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2008 11:46:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2007 07:48:18
Posty: 89
Lokalizacja: wrocław
asior napisał(a):
no nie wiem... ja jakos nie mam zadnych problemow (jeszcze ;) ). Zaslepilem jedna dziure i smigam.

Bledow, zadnych nie wylapuje od ponad dwuch miesiecy, wiec nie jest zle.



ale tylko zrobiłeś podmianke zaworków i nic więcej? oprócz zaślepienia tego otworu jednego :D . a jaki zaworek załorzyłeś - chodzi mi o firme i czy daje rady :):

_________________
_______________________________________
S6 C4 2,2T + LPG AAN, 169KW (230 KM) było (
A6 C5 2,5 TDI AKE avant quattro tip jest )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2008 12:04:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
asior napisał(a):
Hmmm...ja mam u siebie... powiem tak... laduje jak powinien itd.

Jedyna roznice lekko sie czuje podczas powolnej jazdy i wolnej zmiany biegow...

bova mam dwutloczkowego firmy properfekt z bydgoszczy. Mozna znalezc na allegro.


Podstawą jakiejkolwiek przeróbki jest czytanie ze zrozumieniem własnego tematu :peace:

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2008 22:05:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lip.2004 01:49:49
Posty: 83
Lokalizacja: zza rogu
jak bardzo chcesz zeby ladnie syczalo i tak sobie jezdzilo to mam do opylenia nowy dwutloczkowy BOV za 150zł


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: