Mati_A6 V6 napisał(a):
Mesz,
A co w przypadku kiedy po tych 3 miesiącach stwierdzimy, że nasz lmm przestał mierzyć tak jak mierzył zaraz po wymianie (np na pdst logów dynamicznych). Czy ASO musi dać nam nowy lmm i jak taka "przyjemność" wygląda?
Zapewne nie jest to takie proste i serwis próbuje za wszelką cenę dowieść, że wszystko jest OK.
nie wiem, jak jest w innych ASO, lecz moje jest już przyzwyczajone, że pewne AFB regularnie, co 3 miesiące, zjawia się na sprawdzenie lmm. zawsze do zgłoszenia reklamacyjnego dołączam logi, co wskazuje na to, że przynajmniej wiem, co reklamuję.
zawsze wymieniają - czasami jedynie skanują VAS'em* 2h, po czym jedziemy na próbę dynamiczną, w której diagnosta przyznaje, że rzeczywiście lmm mierzy źle, a potem okazuje się, że nie ma lmm na półce...
diagności są OK, gorzej z ciotami w garniturach [największa rotacja wśród pracowników ASO, najmniejsza kompetencja].
jeżeli kupisz austauszowe EX jako konsument, to masz 2 lata gwarancji; jeżeli jako przedsiębiorca, to 2 także lata, lecz w chwili wymiany czas ten biegnie na nowo - nie dłużej jednak, niż 3 lata w sumie...
[powyższe nie wynika wprost z przepisów KC, lecz jest wypadkową przepisów kodeksu]
ciakawe czy uda mi się pociągnąć dłużej niż 3 lata na 1ym lmm...
*VC+laptop miażdży wafla jeżeli chodzi o próbę dynamiczną, z uwagi na logowanie.