Rany... W ciągu kilku dni Twoje posty przdstwiają smutny fakt mordowania kultowego auta... Rozrząd przestawiony, automat nie robi... I nawet nie wiesz, gdzie wlać do niego olej? Boszsz...
Na pewno masz olej na sprzęgle - gdyż w automatach sprzęło jest hydrokinetyczne - co w praktyce oznacza, że pracuje zalane olejem po brzegi
Brak oleju zaskutkował właśnie tym, że hydrokonwerter nie działa.
Zlokalizuj pod maską drugi bagnet, wyciągnij go - to jest bagnet od oleju w automacie. Kup olej do automatycznych skrzyń biegów (tak, tak, hipol GL4 się nie nadaje
) i przez rurkę bagnetu (specjalnie jest większa) wlej z litr.
Odpal silnik, pozwól mu się nagrzać, bo poziom oleju w skrzyni mierzy się przy włączonym, goroącym silniku, w pozycji P lub N w skrzyni.
Sprawdź co wskazuje bagnet. Prawie na pewno będzie za mało - litr to tyle co nic przy objawach, jakie opisałeś. Uzupełniaj, aż osiągniesz ok 1/2 stanu.
Wykonaj jazdę próbną, przegoń auto, sprawdź ponownie stan. Jeśli znów jest mało - dolej, najlepiej do 1/2 stanu
Jest spora szansa, że skrzynia przeżyła.