.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 05:56:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2008 20:15:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Stamleju :diabel: .

Nasz "prof. dr. ordynator oddiału silnik i układ napędowy" - nie owijając w bawełnę - niestety ma nas ostatnio w tzw. "poważaniu" :/ , przeniósł się do innego działu i flirtuje :przytul: z Klubowiczką g:) , a na dodatek calkiem nieźle mu to wychodzi :580: .
:D :P

Karol wybacz ale przeginasz :):
:giveup: :killer: :smokingdevil:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 10.mar.2008 08:08:59 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2008 21:15:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
To dobre, wstrętny flirciaż! ;)
Fakt ostatnio ma ten dział powiedziałbym delikatnie w głębokim "poważaniu" i nie odwiedza nas za często. Ale jak mu :sex2: się znudzi to może wróci, postawi :we2: i mu wybaczymy chwilową nieobecność :diabel: Wkońcu wiosna idzie :peace:

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 13:20:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
Witam ponownie.
Chciałbym wam podziękować za VC.
Oto 004BS na rozgrzanym:
Obrazek
Co o tym myślicie?
Regulować czy dać sobie spokój a przy najbliższej okazji dłubania pod maską coś może podkręcić jeszcze....
Pzdr...
Jeszcze raz dzięki. Autko hula jak trzeba... :D

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 13:53:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Regulować - A co - jasne! :peace: Kąt poza zakresem dopuszczanym przez producenta więc przydało by się jeszcze trochę.
Tylko jesteś pwenien że w dobrym momencie dałeś przycisk log?
Roboty nie dużo a będziesz miał satysfakcję i niepotrzebnie nie będziesz obciążał nastawnika. Przekręć jeszcze trochę w stronę przeciwną dla ruchu zegara. Ruszaj stopniowo i jak kąt będzie w zakesie 1.5-2.5* ATDC zostaw. No chyba że będziesz chciał zrobić tak: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04f ... e82b2.html do czego gorąco zachęcam!

Ława a jak zawieszenie? Poprawiło się coś? Jestem bardzo ciekawy. Pokasuj błędy, pojeżdzij trochę i sprawdź. Póżniej zrób logi w zawieszeniu :)

Pozdrawiam Cię serdecznie ze słonecznej Polski :) - Doby humor mi się dzisiaj udziela! ;) I zamiast pracować siedzę na forum i się opier...alam :peace:

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 13:58:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Doreguluj to jeszcze troszkę Kolego Ława - o "brakujące" minimum 1,5* , a dla ideału o 3 - 3,5* stopni (w tą samą stronę co poprzednio) ;) .
Mam nadzieje, ze zostało Ci jeszcze około 2 mm "na regulacji" ??
Loguj tak jak poprzednio, czyli start w momencie pomiaru "late" - w nagłówku powinno Ci się pokazać "zamiast" BTDC - ATDC.
:peace:

PS: Stamleju - widać po wysterowaniu, że kąt na 99% jest jeszcze po stronie plusa - więc słusznie zauważyłeś, że regulacja jest bardzo wskazana.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 14:00:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
Logowałem gdy było na LATE. a więc OK.
Tak też myślałem a więc jak będę miał ładną pogodę to się tym zajmę.
A co do zawieszenia to dzisiaj pokasuję błedy i zostawię go na noc na 2 poziomie i zobaczymy czy przód opadnie :/ i z rana zrobię logi zawieszenia...


Ps.No ja tak dobrze jak ty to nie mam... do roboty na 15 i do nocy :(

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 14:05:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Ława - czy Twój Allroadzik to już model "poliftingowy", czyli modelowo rocznik 2002 ?

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 14:22:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
Pierwsza rejestracja w Sierpniu 2001...
Szczerze mówiąc to nie wiem jaka jest dokładnie różnica przed i po lifcie(chodzi mi o wygląd zewn.)

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 14:35:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Wygląd zewnętrzny nie różni się niczym :) Tylko zmiany konsrtukcyjne w zawieszeniu i silniku. Niestety możesz się załapać jeszcze na wersję przed "liftową" ale najlepiej podaj vin to coś się wygrzebie na ten temat.
Możliwe że w czymś jeszcze się różni ale to jest wiedza tajemna dostępna tylko Nielicznym których przedstawiciel zaraz się zjawi i uzupełni braki w mojej wypowiedzi :peace:
No włąśnie też tak patrzyłem na wysterowanie Piotrusiu i wskazywało by (co zauważyłeś i utwierdziłeś mnie) na to że jest jeszcze trochę źle, powoli ucze się dostrzegać pewne związkki przyczynowo skutkowe w logach. Jeszcze tylko grupa 000 i 001 jest dla mnie wiedzą niezgłębioną. O egr rze muszę tochę się jeszcze podszkolić żeby poprawnie interpretować logi ale to jest już prawie rozpracowane.
Pozdr.
Zdaj sprawę Ława z operacji - czekamy niecierpliwie :)
pozdr!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 14:59:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Ława,

co było widoczne w 3cim okienku Vag-Coma podczas, gdy nastawnik był na Late - ATDC czy BTDC?

VC czasem zapisuje BTDC niezależnie od rzeczywiście wyświetlanego i być może w tym przypadku jest tak samo.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 15:10:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
Sprawdzę to BTDC ale to dopiero jutro bo lecę do roboty...
Do jutra Pzdr :peace:

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2008 12:40:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
A więc po kilku regulacjach jest tak:
Obrazek

Dzięki za pomoc. :peace:

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2008 12:56:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Bardzo ładnie :peace: Możesz śmiało zostawić. No chyba że Ci się chce to koło pompy zgonie z ruchem zegara o jakieś 0.5mm żeby było idealnie. Ale to tylko w przypadku gdybyś był perfekcjonistą :)

Zauważyłem pewną prawidłowość że kąt ustawiany przy temp 80* na igłę przeskoczy o jakieś +0.4* w stronę ATDC Także po każdym ustawieniu kąta należałoby rozgrzać silnik krutką jazdą w celu sprawdzenia :) (zaobserwowane na 3 różnych silnikach 2.5v6)

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2008 14:45:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
Witam ponownie Panowie...
Z tego względu że temat głośnej pracy silnika został poruszony w tym temacie

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 91#1174691

a uważam że kontynuacja "Głośnej pracy" będzie bardziej wskazana w tym poście...
A więc ...
Z logowałem grupy 001-004-008 w momencie odpalenia auta z temp. ok 65 'C. Na samym początku (widać to na logach 'BTDC) auto zachowuje się głośno( do 17 sekundy). A więc dodałem mu gazu (pedał w podłogę od 1000 - 1800rpm) i wtedy nastała cisza, jest cichutki i wiem że jadę V6 :D .
Później gdy łapie 79'C kąt wtrysku się przestawia i się zaczyna... :( klekot...
Z logów wywniskowałem że jak kąt wtrysku utrzymuje się w okolicach 2.2 do 2.6 BTDC jest wtedy głośny.
Przy 203 sekundzie na logach wcisnęłem do podłogi na chwilę ( kąt się zmienia od 0 do 12 BTDC ) samochód ciągnie i brzmi jak prawdziwe V6 i po klekotaniu nie ma śladu...
Logi.
http://imageshack.us]Obrazek[/URL]
a to dalsza część.
http://imageshack.us]Obrazek[/URL]
Macie jakieś sugestie...???

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: