.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 20:59:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 NG]nie ładuje alternator
PostNapisane: 06.sie.2003 22:40:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
Co może być że jest problem z ładowanie - jak wejdzie na wyższe obroty to przestaje ładować, zejdzie poniżej 4tys i wraca do normy. pasek nówka naciągnięty ostro. tak bylo do dziś. teraz nie ładuje wcale a co się z tym wiąże nie mogę się przełączyć na gaz. co się stało czyt. co wyminić gdzie kupić i co, gdzie naprawić w wa-wie. jaki mniej więcej koszt??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2003 23:17:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Najprawdopodobniej poszły szczotki

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2003 23:26:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:30:33
Posty: 400
Lokalizacja: olsztyn
ja stawiam na regulator napiecia
proponuje pojechac do elektro mechanika jesli sie natym nieznasz
a co do paska to zamocno niemoze byc naciagniety ma sie uginac ponoc ok 1 cm bo jak za mocna bedzie naciagniety to poleca lozyska i wtedy sa nowe koszta

_________________
audi v8 3,6 89'
audi v8 4.2 93'
citroen xantia 1,8 95' był golf IV 1.9 tdi 99'
audi A6 c6 s-line 2,7 tdi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2003 00:17:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Gdyby poszly szczotki to bardziej prawdopodobne ze by nie ladowal na niskich obratach raczej niz na wysokich - predzej regolator napiecia ALE znajac zegary w Audi :lol: czy ten brak ladowania zabserwowales jako swiecaca sie kontrolke, czy sprawdzales voltomierzem jakie jest naprawde napiecie ?
Od tego bym zaczal

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2003 01:11:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
szczotki już wymianiał mi gość, bo nie ładował przez pewien czas by po kilkunastu minutach zacząć ładować. Na zegarze pokazuje że jest mało prądu, a kontrolka miga. jakie ewentualne koszty wymiany szczotki + regulator. gdzie w wawie najtaniej to zrobie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2003 01:41:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Mam ten sam problem w cygarku - tylko u mnie zdiagnozowano szczotkę (którąś) :?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2003 02:06:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:30:33
Posty: 400
Lokalizacja: olsztyn
regulator bosz kosztuje grosze bo jesli to bylby hitaszi jak ja mialem w oplu to 300 zl
a tak to niewiecej niz 100 zl zobacz w firmie bendiks tam w wawie tez ta firma jest

_________________
audi v8 3,6 89'
audi v8 4.2 93'
citroen xantia 1,8 95' był golf IV 1.9 tdi 99'
audi A6 c6 s-line 2,7 tdi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2003 02:07:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
DeS napisał(a):
Mam ten sam problem w cygarku - tylko u mnie zdiagnozowano szczotkę (którąś) :?



powiedz DeS gdzie najlepiej kupić szczotki ewentualnie regulator napięcia bo to podobno komplet trzeba nabyć. a skoro z warszawki sie wyświetlasz to może masz jakiego taniego wójka co by mi to zrobił


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2003 02:23:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Wiesz od pewnego czasu przestaje polecać ludzi odkąd mi spierdolili robotę.

Znam elektryka na ulicy Bytomskiej - prawie u mnie - jest cwany i kasuje :evil: , natomiast robi dobrze.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2003 10:28:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.p ... t=bierznie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2003 15:28:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Sam chesz to robic ? tzn. naprawic i kupic czesci ?
Bo jak nie bedziesz sam naprawial to ja bym podjechal do warsztatu oni maja takie upusty na czesciach ze kupia napewno taniej od Ciebie ...

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2003 15:36:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
no dobra szczotki, regulator i na tym razie poprzestanę zobacze jak wyminie to. pytanko jednak gdzie w warszawie to kupić najtaniej :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2003 15:41:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2003 01:03:07
Posty: 91
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Jak wymienisz regulator i szczotki to sprawdz czy na pierścieniach po których chodzą te szczotki nie ma wyciętych już rowków od starych szczotek.Lub niech Ci to sprawdzi elektryk.Mi też padł regulator.Pojechałem go wymienić (40 zl).Regulator jest chyba w komplecie ze szczotkami.Po wymianie okazało sie, że przy 3500-4000 tys alternator nie ładuje (zapalała się kontrolka ładowania i auto miało potworny dół, więcej jak 130 nie jechało).Winą właśnie były rowki wycięte przez stare szczotki i przy duzych prędkościach obrotowych alternatora nie nadążały opaśc w te rowki i nie było ładowania.Niestety wtedy trzeba rozebrać altek i wyciągnąć te pierścienie i przetoczyć je.Jeżeli już kiedyś były przez kogoś toczone lub mają mało miedzi to trzeba je wymienić na nowe.(koszt w moim przypadku 120 z robocizną).Tam musi być gładka powierzchnia.Lepiej dać nowe bo po co rozbierać 2 razy altek :) Mówie to wszystkim którzy mają problemy z ładowaniem przy dużych obrotach :)

_________________
- AUDI 100 C4 2.3E -

Obrazek
Klikać ;)

Pozdruffka....Robert


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2003 15:45:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
zrbiłem to wreszcie. tak jak pisaliście regulator napięcia padnięty był. teraz już ładuje także na wysokich obrotach bez problemu. koszt 50 zł + 30 robocizna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2003 15:59:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:30:33
Posty: 400
Lokalizacja: olsztyn
a niemowilem ze regulator
i nadodatek grosze kosztowal
przerabialewm to nieraz

_________________
audi v8 3,6 89'
audi v8 4.2 93'
citroen xantia 1,8 95' był golf IV 1.9 tdi 99'
audi A6 c6 s-line 2,7 tdi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron