.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 14:13:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 12:49:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
Dziś prawdopodobnie bede montował wiec jak tylko skończe to dam znac

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 14:56:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Peszko najlepiej wywiercić otwór w tylnym deklu tak jak piszesz. Zrób to z głową tak żeby ładnie siedziało wsztstko. Możesz poźniej poxipolem uszczelnić styk guma plastik ale jak zrobisz dokładnie to nie jest to konieczne.
Pozdr
PS. napisz jak operacja :peace:

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 16:35:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Najłatwiej jest zrobić przejście na krawędzi dekla. Idealne rozmiary ma do tego tarczka szlifierki stołowej. Przytykasz dekiel i szlifujesz na grubość kabelków. Wtedy one przejdą, a lampa zachowa nadal szczelność i nie będzie parować.
Robiłem to w kilku autach i zawsze zdawało egzamin.
Jak wywiercisz w deklu, a nie na krawędzi, to będziesz musiał tą dziurę powiekszać, bo cięwtyczki nie zmieszczą. A tam sam kabelek przykrywasz dekielkiem i nic nie musisz uszczelanić :)

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 17:50:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.wrz.2007 10:46:00
Posty: 14
rozmawiałem z gościem który sprzedaje te zestawy i powiedział mi ze mam dwie możliwości przeprogramowac komputer (zeby nie pokazywł że jest brak żarówki) albo kupic zestaw z modułem a taki zestaw kosztuje 400 zł jak narazie to znalazłem taki zestaw u jednego

http://allegro.pl/item320223330_xenon_h ... rowki.html

może znacie lepsze metody zeby nie pokazywł że jest brak żarówki
bo 250zł a 400zł to jest duża różnica
pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 17:54:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
tomas330 napisał(a):
rozmawiałem z gościem który sprzedaje te zestawy i powiedział mi ze mam dwie możliwości przeprogramowac komputer (zeby nie pokazywł że jest brak żarówki) albo kupic zestaw z modułem a taki zestaw kosztuje 400 zł jak narazie to znalazłem taki zestaw u jednego

http://allegro.pl/item320223330_xenon_hid_h1_h3_h4_h7_do_aut_z_kontrola_zarowki.html

może znacie leprze metody zeby nie pokazywł że jest brak żarówki
bo 250zł a 400zł to jest duża różnica
pozdr.


a jestes pewien ze bedzie pokazywać że żarówka jest przepalona? sterownik sprawdza czy jest zamkniety obwód, jak przepali się żarówka nie zamyka sie przez żarówke i wtedy generuje błąd. Wiec po zamontowaniu zestawu powinno być ok. Ale jak zamontuje to dam znać. A jak bład bedzie to sie zmieni ustawienie w sterowniku

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 17:57:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
Heveliusz napisał(a):
Najłatwiej jest zrobić przejście na krawędzi dekla. Idealne rozmiary ma do tego tarczka szlifierki stołowej. Przytykasz dekiel i szlifujesz na grubość kabelków. Wtedy one przejdą, a lampa zachowa nadal szczelność i nie będzie parować.
Robiłem to w kilku autach i zawsze zdawało egzamin.
Jak wywiercisz w deklu, a nie na krawędzi, to będziesz musiał tą dziurę powiekszać, bo cięwtyczki nie zmieszczą. A tam sam kabelek przykrywasz dekielkiem i nic nie musisz uszczelanić :)


twój spsób bedzie dobry w przypadku jak w tym miejscu gdzie będa kabelki dodatkowo dasz np silikon chyba że uszczelka na tyle dociska kable ze jest szczelność. pozatym zestaw który mam ma dławik gumowy i napewno po wywyierceniu odpowiedniej dziury na niego wtyczki przejda i powinno być szczelnie.

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 18:03:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Peszko jak skończysz żezanki daj znać :)

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 18:08:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Peszko napisał(a):
Heveliusz napisał(a):
Najłatwiej jest zrobić przejście na krawędzi dekla. Idealne rozmiary ma do tego tarczka szlifierki stołowej. Przytykasz dekiel i szlifujesz na grubość kabelków. Wtedy one przejdą, a lampa zachowa nadal szczelność i nie będzie parować.
Robiłem to w kilku autach i zawsze zdawało egzamin.
Jak wywiercisz w deklu, a nie na krawędzi, to będziesz musiał tą dziurę powiekszać, bo cięwtyczki nie zmieszczą. A tam sam kabelek przykrywasz dekielkiem i nic nie musisz uszczelanić :)


twój spsób bedzie dobry w przypadku jak w tym miejscu gdzie będa kabelki dodatkowo dasz np silikon chyba że uszczelka na tyle dociska kable ze jest szczelność. pozatym zestaw który mam ma dławik gumowy i napewno po wywyierceniu odpowiedniej dziury na niego wtyczki przejda i powinno być szczelnie.


może jakieś fotostory ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 18:11:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Używajcie szukajki, bo praca niektórych idzie na marne :/ ...
A do tego po co wymyślać proch od nowa??

Podano do stołu:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... +fotostory

Coś do picia?? :peace:

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 18:19:04 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Heveliusz napisał(a):
Używajcie szukajki, bo praca niektórych idzie na marne :/ ...
A do tego po co wymyślać proch od nowa??

Podano do stołu:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... +fotostory

Coś do picia?? :peace:



upssss..... ale przydalo by sie to przykleic .... pozatym bardziej chodzilo mi o fotostory z przycinaniem tylnego dekla

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 18:31:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Nie ma co robić fotostory... :)

Się przytyka krawędź do szlifierki, robi bzzzyt i jest...
Tu wielkiego fotostory się nie da zrobić :D

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 18:33:20 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Heveliusz napisał(a):
Nie ma co robić fotostory... :)

Się przytyka krawędź do szlifierki, robi bzzzyt i jest...
Tu wielkiego fotostory się nie da zrobić :D



ale chodzi mi w jakim miejscu ... troche niezrozumiale napisales

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 18:45:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
już tłumaczę :)
Jak zdejmiesz dekiel to masz jego krawędź :) W zależności od tego, gdzie chcesz zamocować przetwornicę nacinasz tam, gdzie droga kabla będzie najkrótsza do przetwornicy. Jeśli montujesz przetwornicę pod lamnpą, to nacinasz na dolnej krawędzi. Ja u siebie mam przetwory z boku, więc naciąłem z boku...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 20:15:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
Heweliusz a mam pytanko do ciebie jak i do innych, czy we wszystkich A6 C5 w światłach mijania sa H1 bo w tym fotostory jest H1? Natomiast ja mam włożona H7 w mijania a H1 mam chyba w drogowych (długie) . i teraz sie zastanawiam czy dobrze kupiłem, ale odkąd mam swoją niunie zawsze tam była żarówka H7

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 20:41:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Też się nad tym zastanawiałem. Nie mam A6 żeby to zgłębić, ale na zlociku wdałem sięw dyskusję ze Sprinterem oraz Sektorem i wyszło, że chyba są 2 lampy. H1 oraz H7/D2S... Zobacz jakie masz oznaczenie na lampie a nie jaką masz żarówkę, bo to wiele wyjasni :)

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 20:43:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
ok jutro sprawdze bo chyba nie ma takiej możliwości ze ktoś wczesniej pomylił żarówki i w miejsce h1 wsadził h7, to nie możliwe bo maja inne podstawy

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 20:52:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Oj nie wiesz co można zdziałać, przy pomocy szlifierki :diabel:

Sprawdź to, a najlepiej niech wszyscy zainteresowani tematem spojrzą u siebie na lampę i wtedy będziemy mieli jasny obraz :)

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 20:57:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.wrz.2007 10:46:00
Posty: 14
u mnie w A6 świastła mijania jest H1 a w drogowych H7 zerknij na to:
http://rapidshare.de/files/38803690/jak ... a.pdf.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 21:03:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2006 19:38:05
Posty: 235
Lokalizacja: Wrocław
Witam...
Przed chwilą był program na TVN turbo właśnie o tych palnikach i zestawach.
I wypowiedż gościa z głównej stacji kontroli czy czegoś tam, że jeśli na obudowie lampy (szkle reflektora) jest znak, że ma być taka i taka żarówka, to nie może być wsadzona inna, bo nie spełnia homologacji producenta reflektora.
I w takim przypadku każdy gliniarz może zarekwirować dowód rejestracyjny a auto nie ma prawa przejść badań technicznych..
:/

_________________
Jest:
AUDI A6 C5 2,5 TDI AVANT/2000r...

były:
VW SHARAN 2,0 BENZYNA/1996, T4 MULTIVAN 2,4/1994, VW PASSAT 1,9 TDI/1995, VW GOLF 1,9/1992, AUDI 100 AVANT 2,3/1989, AUDI 80 1,6 PRZEJŚCIÓWKA/1986, Polonez 1,5, Maluch 650, Fiat Kombi 1,5, reszty grzechów nie pamiętam..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 21:14:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
A Ty myślisz że gliniarz każe Ci wyjmować palnik żeby zobaczyć co jest za soczewką i jaka ma być faktycznie żarówka? Jak masz soczewkę to nikt Ci tego nie sprawdzi, podczas przeglądu też. Mnie prosili nawet żebym ustawił lampy na zero jak robiłem przegląd w octavii z dokładanym xenonem :)

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: