.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 11:58:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 AAH] Regeneracja zacisków hamulcowych LUCAS
PostNapisane: 25.wrz.2007 22:48:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2007 11:44:45
Posty: 156
Lokalizacja: Działdowo - warm-maz
Witam.
Potrzebuje zdjec/obrazkow/rysunkow jak zregenerowac zacisk Lucas w A100 C4 AAH 2.8. Kupilem zestaw uszczelek, wymienilem te co byly ( meczylem sie 4 dni zeby zalozyc tego p**** segera, wrrrrrr ) w zacisku, podlaczylem i kupa .... zaczelo sikac.
W tym momencie nadznaczam ze wymienilem wszystke uszczelki jakie byly w zacisku, a z zestawu reparaturek jedna mi zostala :/
Rozebralem zacisk, patrze peknieta jedna uszczeleczka na tej "srubie".

Przeczytalem chyba caaaaly internet :056: i nic nie znalazlem :506:

_________________
C4 AAH 2.8 V6 Automat SGI Stag300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 09:42:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 10:05:39
Posty: 252
Lokalizacja: Mysłowice
a może używane, sam tak kupiłem...

_________________
2.6 V6 ABC, 80 b4 avant 1995, climatronic, Pb (2006 - )
2.3 R5 NG, 80 b4 sedan 1992, +/- 1.350.000 km, Pb (1997-2018)
VW Bora 1.6 16V AZD 2001 (2018-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 11:18:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2007 11:44:45
Posty: 156
Lokalizacja: Działdowo - warm-maz
chcialem, ale obdzwonilem wszystkie szroty w okolicy 50 km i nie mieli a z allegro wolalbym nie kupywac.

_________________
C4 AAH 2.8 V6 Automat SGI Stag300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 00:31:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2005 23:42:25
Posty: 60
Lokalizacja: LEGNICA
witam serdecznie, potrzebuje pilnie pomocy. Moja A6 C4 2,5 TDI 140KM stoi na kolkach, dzisiaj grzebalem przy tylnich zaciskach (Lucas), czyscilem je i wymienialem gumki, chcialem zobaczyc w jakim stanie jest gumka na tloczku wiec go wysunalem i teraz mam problem gdyz nie moge schowac go spowrotem, klucz od szlifierki katowej idealnie pasuje ale wkrecam tloczek i nie wchodzi to srodka :!:
Bedzie wdzieczny za szybka odpowiedz.

P.S
Wymieniam rowniez przewody hamulcowe, czy ma ktos moze zdjecie lub jakis konkretny opis jak je odkrecic bo sa tam takie dziwne zabezpieczenia i nie wiem jak sobie z tym poradzic, probowalem dzisiaj odkrecic kontrujac druga srube ale dalej sobie spokoj bo balem sie ze cos zaraz zepsuje :/

POZDRAWIAM

_________________
an Audi can take on a 37,5˚ incline. Thanks to quattro®.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2008 09:05:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Musisz wkręcać i wpychać jednocześnie, gwint łapie dopiero kiedy tłoczek wejdzie w uszczelkę, wcześniej pozostaje tylko wpychanie i pokręcanie, żeby nie uszkodzić uszczelki. Możesz lekko posmarować uszczelkę i tłoczek smarem, powinno pomóc.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2008 13:10:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
wordeck: wex moze sam se wrzuć smar do płynu hamulcowego i zobacz co będzie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2008 14:05:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
scob napisał(a):
wordeck: wex moze sam se wrzuć smar do płynu hamulcowego i zobacz co będzie...


Ja nie proponuję mieszania smaru z płynem hamulcowym! Delikatne przesmarowanie (nie ładowanie smaru, tylko delikatne przesmarowanie) tłoczka na pewno pomoże w składaniu, zwłaszcza jeśli uszczelka jest nowa (czyli zwykle bardzo ciasna). Przecież 99,9% tego, czym przesmarujesz tłoczek zostanie po tej stronie, która nie ma kontaktu z płynem hamulcowym! W tym wypadku nic nie będzie, przecież nie proponuję włożenia łyżki towotu do zbiorniczka z płynem... Wiem, ze jest 13, ale po co od razu takie teksty?

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2008 15:26:17 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
efekt smarowania załatwisz równie dobrze.... płynem hamulcowym ;)

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2008 16:34:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.wrz.2005 09:58:12
Posty: 131
Lokalizacja: Dolnośląskie
scob napisał(a):
wordeck: wex moze sam se wrzuć smar do płynu hamulcowego i zobacz co będzie...


Są smary dedykowane do tłoczków/cylinderków hamulcowych. Np. Wurth A0893 980 - odporny na DOT 3, 4, 5.1.
Tak więc sam pomysł nie jest taki głupi... pod warunkiem użycia odpowiedniego smaru.

_________________
A6C4 AEL
A200 KG 2.1T - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2008 17:10:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
vezirr napisał(a):
scob napisał(a):
wordeck: wex moze sam se wrzuć smar do płynu hamulcowego i zobacz co będzie...


Są smary dedykowane do tłoczków/cylinderków hamulcowych. Np. Wurth A0893 980 - odporny na DOT 3, 4, 5.1.
Tak więc sam pomysł nie jest taki głupi... pod warunkiem użycia odpowiedniego smaru.


Odpuszczam... Niech każdy smaruje czym chce - ostatecznie nie żyję ze sprzedaży smarów :peace:
Posmarowanie płynem hamulcowym może nie wystarczyć, bo nie taka jest jego rola i nie do tego został wymyślony, w związku z czym nie jest wystarczająco śliski, żeby sobie poradzić tak gdzie jest naprawdę ciasno... A do składania nie potrzeba cudów, wystarczy ŁT-43, bo on tam jest nie po to, żeby się tłoczek nie zapiekał w czasie pracy, tylko po to, żeby go łatwo wcisnąć.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: