.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 23:58:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 A6 2,6 abc] po uruchomieniu gaśnie - o co chodzi?
PostNapisane: 14.mar.2008 09:57:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.mar.2008 23:54:26
Posty: 10
Lokalizacja: łódź
witam serdecznie - oczywiscie mam problem
co jakis czas choc ostatnio chyba coraz czesciej, na cieplym silniku, nie moge uruchomic silnika, po przekreceniu odpala na dotyk idealnie a dokladnie po 1 sekundzie gasnie, nie ma znaczenia czy zapale bez pedalu gazu czy moze wcisne go na obroty to po 1 sekundzi gasnie, (zaznaczam ze mam zamontowany gaz, ale to o czym mowie dzieje sie przy uruchamianiu - na benzynie), o co chodzi pomozcie moze ktos juz cos takiego mial

pare razy mialem tak ze po dwoch razach zapalil ale wczoraj juz po 10 razach a dzis to juz po jakis 15 minutach (naprawde mozna sie wpienić), zadzwonilem po zajomego elektronika ale jak przyjechal to auto oczywiscie odpalilo - niezle co?

mam jeszcze jedno pytanie, jak wszystko jest oki, to po uruchomieniu silnika na benzynie po 1 sekundzi stychac jak cpyka jakis przekaznik z lewej a po nastepnej sekundzi slychac jak cpyka jakis przekaznik z prawej strony konsoli, czy ktos wie ktore to przekazniki?
i czy to wogole normalne?
z gory dziekuje za podpowiedzi
pozdrawiam

_________________
c4 A6 2,6 ABC Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2008 14:44:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
takie gasniecie bedzie wystepować, gdy immobiliser(chyba tak sie to pisze :) ) nie zczyta kodu z kluczyka.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2008 16:58:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2006 15:30:56
Posty: 493
Lokalizacja: Bytom
Miałem podobny problem na zimnym odpalał normalnie a na ciepłym albo po uruchomieniu spadały bardzo obroty do ok 200 albo gasł całkowicie i potem trzeba było go troche pokręcic żeby odpalił.Pojechałem do mechanika najpierw stwierdził że mam dużo przekroczone normy spalin potem podpioł vag-a i opanował teraz pali na dotyk.Nie pytałem sie co dokładnie zrobił bo i tak sie na tym nie znam :D ale na fakturze mam napisane;diagnostyka komputerowa silnika ECM i diagnostyka układu sterowania wtryskiem.Jedz do jakiegoś mądrzejszego machera i powinien opanowac

_________________
http://bytom.blox.pl/resource/rekordowegraffiti3.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2008 23:11:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.mar.2008 23:54:26
Posty: 10
Lokalizacja: łódź
siemka
moze rzeczywisie immobilizer, ale jak to sie powtorzy to moze sproboje na zapasowym kluczyku, nie wiem, jutro jade do kumpla i moze podepne vag'a ale moze tez byc tak ze nie pojawi sie zaden blad, najbardziej mnie wkurza ze on caly czas pali na dotyk ale po sekundzie gasnie, bylem tez dzisiaj u znajomego mechanika ale oczywiscie usterka nie wystapila.
zobaczymy co pokaze vag. pozdro

_________________
c4 A6 2,6 ABC Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2008 15:42:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.mar.2008 23:54:26
Posty: 10
Lokalizacja: łódź
siema ponownie
jestem juz po odczytaniu kodów błędów i dwa sa ewidentnie od sond lambda czyli 537 i 554 ale jest jeszcze trzeci : 17978 (p1570) i wlasnie to nie wiem co to jest, w tych spisach kodow ktore znalazlem na necie to takiego wogole nie ma
panowie - pomożcie

_________________
c4 A6 2,6 ABC Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2008 15:56:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2007 20:33:37
Posty: 156
Lokalizacja: Biała Podlaska
17978 - P1570 - Contr.Module Locked

Napewno problem z immo :

możliwe przyczyny to:

- próba odpalenia z niewłaściwego kluczyka
- ktoś coś grzebał przy immo
- przerwa/zwarcie w obwodzie immo
- kluczyk niewłaściwie zakodowany
- błąd w układzie immo
- uszkodzenie lub brak systemu immo
- ECU bylo wymienione i nie dopasowane do immo

naprawa

+ dopasować ecu do immo
+ sprawdzic immo , to taka mała czarna puszka


pozdrawiam

_________________
Było:
Golf MkI 1,6 D >E34 525i >Passat B3 1,6 TD>Passat B4 2,0i >80 B4 2,0 >A6 AEL >A6 AEL >V40 2,0i
Jest:
Passat B5 AHU
Będzie:
???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2008 21:41:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.mar.2008 23:54:26
Posty: 10
Lokalizacja: łódź
dzieki za pomoc
teraz pozostaje tylko dalej pociagnac temat, chociaz teraz przyszlo mi cos innego do glowy, mam kluczyk zapasowy i nigdy do nie uzywalem ale widac ze nie jest orginalny i cos mi ostatnio do glowy przyszlo zeby sprawdzic czy on wogole dziala i okazalo sie ze silnik uruchomilem, odlozylem go potem do szuflady i o tym wiecej nie myslalem a teraz .............. moze on cos tam na mieszal (nie wiem nie jestem elektronikem) skasowalem tez blad i moze narazie poczekam, moze jak nie bede uzywal tego nieorginalnego kluczyka to blad sie nie powtorzy.
bo co innego na razie zrobic?

_________________
c4 A6 2,6 ABC Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2008 21:44:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.mar.2008 23:54:26
Posty: 10
Lokalizacja: łódź
jeszcze raz dzieki, mam nadzieje ze tez kiedys bede mogl pomoc, choc nie sadze zeby akurat z tematu audi, ale pracuje u duzego dealera opel, saab, chevrolet.....
kto wie.....

_________________
c4 A6 2,6 ABC Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2008 00:06:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.mar.2008 23:54:26
Posty: 10
Lokalizacja: łódź
juz sie troche o tym oczytalem, to chyba dosyc czesta przypadlosc, ale wyczytalem tez ze podobno moze to miec cos wspolnego ze stykami w zegarach a ja ostatnio je wyjmowalem bo mi zaroweczki padly od kilometrow, cho;era moze to?

_________________
c4 A6 2,6 ABC Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2008 20:28:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.mar.2008 23:54:26
Posty: 10
Lokalizacja: łódź
no , panowie
chyba temat zakonczony, wyjąłem zegary wyczyscilem wszystkie styki (bo w miedzy czasie przestał mi chodzic predkosciomierz a potem zaczal sam) i mysle ze problem z immo sie zakonczy
bądzmy dobrej mysli, pozdrawiam wszystkich i dziekuje za pomoc!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
c4 A6 2,6 ABC Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: