.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 22:08:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3 2.2 1986 KU]Pompa paliwa zewnętrzna czy w zbiorniku?
PostNapisane: 15.mar.2008 09:45:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
Witam!
Pompa paliwowa wyraźnie pracuje coraz głośniej. Rozważam opcję zastosowania zewnętrznej pompy paliwowej.

1. Czy ktoś taką założył i jaką (cena)? Jeśli tak, to zakładać blisko zbiornika (bagażnik), czy blisko filtra (pod maską)?
2. Czy do silnika 5 cyl. KU 138 KM wystarczy "uniwersalna" pompa o ciśnieniu znamionowym 6 czy 8 bar?
3. Czy raczej szukać oryginału-używki do tego modelu?
4. Czy da się stan używki sprawdzić już podczas zakupu???

Chciałbym to zrobić "tanio" :D Z góry dziękuję za pomoc.

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2008 12:43:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
W C-3 pompa paliwa jest w zbiorniku.
Moim zdaniem lepsza będzie dobra ( oryginalna ) uzywana,
jak tania, nowa, nie wiadomo skąd.
Stanu uzywanej nie sprawdzisz. Mozesz jedynie na krotko podłączyc sprawdzając, czy chodzi.
One nie mogą pracowac na sucho !

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2008 14:16:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Nie kombinuj, wstaw nową do zbiornika i masz spokój... Nie ma nic gorszego niż przerabianie tego, co jest wymyślone dobrze.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2008 15:57:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
Dzięki!
Jestem jednak ciekawy opinii kogoś, kto zamontował pompę zewnętrzną.
Czy to się sprawdziło?
PS.
"Dobrze wymyślone" to nie jest, bo brakuje mi prostej lampki rezerwy, a i jeżdżenie na małej ilości paliwa podobno źle wpływa na pompę (brak jej chłodzenia).

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2008 17:26:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Po co chcesz sobie komplikowac zycie? Wystarczy wymienic sama pompe i przy okazji dobrze wyczyscic zbiornik z wszystkich syfow. Moze sama pompa jest sprawna tylko wlasnie te syfy zapchaly sitko przy niej i po oczyszczeniu bedzie OK.

Zalozenie zewnetrznej pompy na pewno tansze nie bedzie. Dzialac lepiej tez nie bedzie. Nie dosc ze bedziesz musial poprzerabiac przewody (co nie bedzie latwe bo nie sa to zwykle rurki zcisniete opaska, a mocne weze wytrzymale na cisnienie ponad 6 barow. Do tego bedziesz musial dorobic smok w zbiorniku zeby ci pobieralo paliwo z odpowiedzneij wysokosci.

Myslisz ze to przez to ze masz pompe w zbiorniku nie masz kontrolki rezerwy? Ona nie ma nic do tego. Za rezerwe odpowiada plywak zamontowany w zbiorniku. Moze ci sie zarowka od tej kontrolki spalila. Sprawdzales?

Jezdzenie na malej ilosci paliwa powoduje to ze pompa zasysa syfy. Jezdzenie bez paliwa powoduje brak smarowania pompy i brak chlodzenia. I to nie tylko gdy pompa jest w baku. Na zewnetrzna to dziala tak samo :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: