.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 18:55:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 NG] Brak mocy
PostNapisane: 16.mar.2008 19:13:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2006 17:14:57
Posty: 26
Lokalizacja: Olsztyn
silnik odpala ciezko i prycha troche na wolnych kreci sie szybko do 4 tys a dalej zwalnia co to moze byc nie jezdzil na gazie filtr powietrza wymieniony ale paliwa nie i zauwazylem ze podgrzewac od powietrza jest ustawiony na powietzre z kolektora ?? pomocy

_________________
HI!!! Audi Coupe 2.3 10v
Hi!!! BMW E30 318 BAUR TC
HI!! Znowy Audi Coupe 2.3 ng


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2008 19:21:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Swiece kable WN kopułka palec rozdzielacza i czujnik spalania stukowego + czujnik temperatury musza byc IDEALNE...jak to bedzie to bedziemy szukac dalej. Filtr paliwa kilka zł kosztuje i sam zmienisz tylko pamietaj o podkładkach miedzianych nowych. Nie zaszkodzi a moze i pomoze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 07:46:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2006 17:14:57
Posty: 26
Lokalizacja: Olsztyn
jak sprwdzic czujnik spalania stukowego wltomierzem

_________________
HI!!! Audi Coupe 2.3 10v
Hi!!! BMW E30 318 BAUR TC
HI!! Znowy Audi Coupe 2.3 ng


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 12:02:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Delfin3 napisał(a):
jak sprwdzic czujnik spalania stukowego wltomierzem


Trudno jest sprawdzi ten czujnik, ale można oscyloskopem. Podłączasz oscyloskop do czujnika, lekko stukasz w niego jakimś kluczem i obserwujesz ekran, powinieneś zauważyć jakieś skoki napięcia.

Ale najlepiej jest go podmienić z innego samochodu.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 07:33:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2006 17:14:57
Posty: 26
Lokalizacja: Olsztyn
Swiece kable WN kopułka palec rozdzielacza i czujnik spalania stukowego + czujnik temperatury Wymieone moze troszke sie poprawilo slyszalem ze jakos mieeszanke mozna regulowac czy trzeba to zrobic i gdzie najlepiej z tym silnkime pojechac do serwisu w olsztynie

_________________
HI!!! Audi Coupe 2.3 10v
Hi!!! BMW E30 318 BAUR TC
HI!! Znowy Audi Coupe 2.3 ng


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 10:44:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.maja.2008 21:30:47
Posty: 24
Lokalizacja: Bartoszyce
ja bym sprawdził ciśnienie paliwa. Odkreć jeszcze śrube, która dokręcony jest przewód doprowadzający paliwo do rozdzielacza - w srodku niej lest siteczko, które często się zapycha - trzeba przedmuchać i już.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2008 22:09:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2006 17:14:57
Posty: 26
Lokalizacja: Olsztyn
wyczyscilem te sitko i jest tak samo jak by nie miala mocy na 5 pedal w podlodze ijuz jej ciezko bardzo cieko przyspieszac od 4 tys do 5 i z rana ma taki bol ze przez jakie 2 sek tak przycha jak by zaplon byl zle ustawiony jakies kreski tam widzialem ktos zaznaczal ale ... ?? nie wiem od czego mam zaczac

_________________
HI!!! Audi Coupe 2.3 10v
Hi!!! BMW E30 318 BAUR TC
HI!! Znowy Audi Coupe 2.3 ng


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: silnik
PostNapisane: 03.cze.2008 22:25:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
witam sprawdź kolego najpierw rozrząd a potem dalej
może przeskoczył o jeden ząbek lub dwa.

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2008 11:34:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2006 17:14:57
Posty: 26
Lokalizacja: Olsztyn
witam zauwarzylem ze jezeli silnik jest zimniejszy to ma troszke mocniejszego kopa czego to moze byc przyczyna

_________________
HI!!! Audi Coupe 2.3 10v
Hi!!! BMW E30 318 BAUR TC
HI!! Znowy Audi Coupe 2.3 ng


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2008 12:24:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Sprawdź ciśnienie sprężania na cylindrach na zimnym silniku oraz na dorzanym do temperatury pracy. Dośc częsty objaw to zablokowane szklanki popychaczy (hydraulika) przez co silnik traci kompresje i moc....

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 14:31:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2006 17:14:57
Posty: 26
Lokalizacja: Olsztyn
a mialem cos takiego smiesznego jak koloega mowi ale nie jestem pewnie czy to to bo kupilem audika jezdizelm z nim pozniej stal jakies 2 tyg i po od paleniu zaczelo stukac i wlasnie nie wiem co to bylo napewno bylo to od gory tylko szklanki lub pompa wacum ale raczej szklanki stukalo tak troche olej sie rozgrzal zgasilem i odpalilem i bylo spoko zaraz zmienilem olej na elf sport 15w40 jezeli to to to co by bylonajlepie wymienc

_________________
HI!!! Audi Coupe 2.3 10v
Hi!!! BMW E30 318 BAUR TC
HI!! Znowy Audi Coupe 2.3 ng


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2008 17:00:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Podepne sie pod temat bo mam podobny problem a mianowicie auto slabo ciagnie powyzej 4tys V-max 170km/h, cisnienie na garach sprawdzone po 12 bar na cyl swiece i przewody 5tys wszystko NGK zmieniony palec i kopulka filtr paliwa i powietrza zmienione odpala bez problemu obroty trzyma rowno zarowno na benzin i gazie, objaw wystepuje zarowno na gazie jak i benzynie, kody zczytane wyswietla 4444 czyli brak bledow. Silnik 2.3NG 90r

_________________
Audi Coupe 2.3NG R.I.P.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2008 07:56:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Jai gaz jest tam zainstalowany i od kiedy masz akcje z autem?? Może od samego pocżtku czyli od zakupu??

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2008 11:01:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Gaz to zwykla I gen na blosie zreszta w K-jetach trudno sadzic cos innego. Auto mam 1,5 roku akcej zaczely sie jakies 2 miechy temu. Obecnie gaz wywalony calkowicie efekt ten sam. Uprzedze pytania przeplywka ok nie bylo zadnego strzalu odpala od pierwszego stzralu obroty rowne

_________________
Audi Coupe 2.3NG R.I.P.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2008 14:58:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
Tez mam podobny problem. Mam C4 AAR - czyli troszke inny NG
Ostatnio jak oddalem, go do mechanika, to jakby sie troche zaczal lepiej wkrecac (wtyczki od Sondy lambda siedzialy za lekko), ale to ciagle nie to.
Palec z kopulka i swiece z kablami wymienone.
Dodam tez, ze z tym problemem walcze juz dluzszy czas.
Wrescie dalem sobie na spokoj, bo myslalem, ze ten typ tak ma, ale ostatnio sie przejechalem Coupe koleszki i szedl jak burza. Fakt ze na benzynie, ale moj to nawet na benzynie takiego kopa nie ma.
Ciagle mam uczucie jakby cos silnik powstrzymywalo aby wkrecac sie na obroty.
Ktos mi kiedys wspominal, ze podobno jest jakis czujnik, ktory mierzy ilosc pobieranego powietrza i ktory lubi sie psuc - ale jak to sie nazywa nie mam pojecia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2008 15:14:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Krzysio, ten czujnik co mierzy ilość powietrza to właśnie PRZEPŁYWOMIERZ. Do pracy na benzynie niezbędny, ale niekonieczny do pracy na LPG I i II generacji - tu wykorzystywana jest tylko sonda Lambda....

Spróbuj ustawić zapłon - czasami aparat się poluzuje i wtedy auto nie ma odejścia...

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2008 19:45:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Krzysio napisał(a):
Tez mam podobny problem. Mam C4 AAR - czyli troszke inny NG
Ostatnio jak oddalem, go do mechanika, to jakby sie troche zaczal lepiej wkrecac (wtyczki od Sondy lambda siedzialy za lekko), ale to ciagle nie to.
Palec z kopulka i swiece z kablami wymienone.
Dodam tez, ze z tym problemem walcze juz dluzszy czas.
Wrescie dalem sobie na spokoj, bo myslalem, ze ten typ tak ma, ale ostatnio sie przejechalem Coupe koleszki i szedl jak burza. Fakt ze na benzynie, ale moj to nawet na benzynie takiego kopa nie ma.
Ciagle mam uczucie jakby cos silnik powstrzymywalo aby wkrecac sie na obroty.
Ktos mi kiedys wspominal, ze podobno jest jakis czujnik, ktory mierzy ilosc pobieranego powietrza i ktory lubi sie psuc - ale jak to sie nazywa nie mam pojecia.


Możliwe, że mikser ci przytyka dolot i dlatego się nie wkręca. Albo możesz mieć także coś nie tak z przepływką.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2008 20:21:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Pamiętaj, że czujnik spalania stukowego należy przykręcać odpowiednim momentem.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2008 22:54:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 22:48:38
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich troszkę od świeże temat. Opiszę swoją sytuację. We wrześniu zakupiłem Audi 100 c4 2,3E AAR + lpg (holenderska firma NECAM) Avant z 1994 roku. Autko bardzo długo stało i było nie jeżdżone więc chodziło dziwnie ale ładnie. Na benzynie się rozruszał na gazie nie chciał aż do tej pory. Ale już wiem co jest z gazem nie tak (rozdzielacz mam do wymiany). W trasie jechał ładnie aż w końcu zaczął się krztusić i próbował zgasnąć ale mu na to nie pozwalałem aż w końcu przestał. Jednak zauważyłem takie coś, że do 4000 obrotów przyspieszał ok a jak chciał je przekroczyć to albo się krztusił i szarpał albo przestawał ale nie przyspieszał już tak dobrze. Po powrocie następnego dnia dałem go do mechanika. Rozrząd, olej, świece, przewody, filtry zostały wymienione i została naprawiona sonda lambda bo była przerwana (ktoś wypruł katalizator i urwał kable). Od tej pory autko jeździ dużo lepiej ale nadal tak jakby go coś trzymało właśnie po tych 4000 obrotów. Albo go coś trzyma albo się odmuli i jest nawet ok tak pół na pół. Niestety mój mechanik już się poddał bo powiedział, że wirującego wtrysku nie będzie ruszać bo się na tym nie zna i nie chce czegoś zepsuć. Druga sprawa jest taka, że na zimnym silniku obroty są ok ale jak się rozgrzeje to wskazówka jest najczęściej w połowie jedynki, a podczas hamowania z dużej prędkości spada poniżej zera po czym rośnie do tej połowy. Samochód nie gaśnie jeśli ma paliwo powyżej rezerwy bo jeśli jest rezerwa to potrafi podczas takiej sytuacji zgasnąć. Macie jakiś pomysł co to może być?? Polubiłem już to autko i chciałbym żeby działało. POMOCY!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2008 12:52:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 22:48:38
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
No nikt nie wie?? Nie wierze w to ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: