Zwyczaj jest taki kolego, że po pierwsze mówimy sobie Dzień Dobry w dziale Newbie, a dopiero potem rzucamy pytanie. Nie zapomnij się ładnie przedstawić w miejscu, które ci wskazałem.
Sprawa kolejna to to, że zamim zada się jakieś pytanie to trzeba poczytać forum użuwając opcji SZUKAJ. Tam znajdziesz wiele cennych informacji, które oszczędzą twój czas i pieniądze.
A jeśli chodzi o usterkę tego auta to myślę, że powinieneś dodać z jakim przebiegiem to auto i czy zaprułeś do niego gaz.
Ostatnio miałem podobny przypadek i ostro się namęczyłem. Mam taki sam motor z tego samego roku. Auto ciężko paliło i czasami szarpało w czasie jazdy. Powód - przerwany wężyk podciśnienia za jedną z głowic i dziura w wężu w pompie paliwowej. Koszt naprawy 0 zł. Stracona sobota i poniedziałek na poszukiwania. Nerwy były gratis.
Po pierwsze sprawdź auto Vagiem. Sprawdź błędy.
Po drugie sprawdź Vagiem jakie wartości podaje czujnik temperatury cieczy i powietrza.
Sprawdź nieszczelności w dolocie.
Sprawdź ciśnienie paliwa w układzie (sprawdź regulator ciśnienia i pompę).
Wymieniałeś filtry? Jeśli nie to zrób to.
Nalotem na korku bym się tak nie przejmował. W chłodne dni może się pojawić.
_________________ Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !
Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89
|