.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 18:59:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2008 01:11:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2008 00:04:28
Posty: 24
Lokalizacja: Sochaczew
Auto: S6C5 ANK
hmmm... jeszcze ten temat nie zamkniety z tym plynem ;/ gdy na cieplym silniku gdy jest zgaszony odkrece korek od zbiorniczka i odpale to gdy dodam gazu to wywala mi plyn a na zimnym nic sie nie dzieje czy ktos wie co to moze byc i czy powinno tak byc??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2008 19:16:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
Brak dobrego (wymuszonego) obiegu płynu (do wyboru - zamulona chłodnica i/lub kadłub, zły termostat, łopatki pompy zerodowana, zapowietrzenie).
Odkręcenie korka powoduje spadek nadciśnienia w układzie chłodzenia i płyn przegrzany nieco powyżej 100 stopni C zamienia się w parę "wyrzucając" mieszaninę pary i płynu przez zbiorniczek. Na zimnym silniku nie powstanie para - dlatego nie będzie takiego efektu.

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2008 23:42:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2008 00:04:28
Posty: 24
Lokalizacja: Sochaczew
Auto: S6C5 ANK
dzieki sprawdze to


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2008 12:56:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sie.2006 10:46:24
Posty: 12
Witam. Podpowiedzcie mi odnośnie termostatu bo u mnie (A4 1,8b '97 auto mam od miesiaca) temperatura zazwyczaj jest około 80stopni, jak trochę pośmigam na wciśniętym pedale gazu po mieście to wskoczy na 90.Domyślam się że jest walnięty termostat i trzeba wymienić. W B4 wymieniałem już i jest to czynność prosta ale w tym przypadku słyszałem, że trzeba rozmontować pompę wodną. Czy dużo jest filozofii w wymianie czy lepiej wstawić auto do serwisu?
I jeszcze jedno pytanie- autem jeżdżę na razie na krótkich trasach i często bywa że silnik nie wskoczy w swoją temp. - czy może być wina termostatu, że tak dużo pali. Ostatnio w cyklu miejskim przy spokojnej jeździe wychodzi mi około 15l/100km-dla mnie to koszmar. Czy też szukać przyczyn w czym innym.
Z góry dzięki.
Narka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2008 19:26:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2008 00:04:28
Posty: 24
Lokalizacja: Sochaczew
Auto: S6C5 ANK
jednak to uszczelka i to w dwoch miejscach ale juz sie robi wiec ok


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: