.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 06:38:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 1992, 2.3, cabrio
PostNapisane: 22.mar.2008 18:03:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2008 04:28:25
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz/Glasgow
Witam wszystkich!
Mam okazje kupic autko, jak w temacie, po znajomosci, podobno w super stanie, na ladnych fegach, ze skora, obnizony, garazowany itp. Obcny wlasciciel troche w niego wlozyl, a sprzedaje tylko dlatego, ze zona jest zazdrosna:-) Generalnie nic dodac nic ujac... podobno. Problem w tym, ze ja obecnie jestem w Szkocji, wiec szukam samochodu glownie za posrednictwem znajomych, tak zeby przyjechac "na gotowe". Z drugiej strony, moja wiedza na temat motoryzacji pozostawia wiele do zyczenia, wiec no opinii "specjalistow" zalezy mi najbardziej.
Ogolnie szukam samochodu, ktorym bede mogl sie nacieszyc przez kilka ladnych lat, niezawodnego, na ktorym bede mogl polegac. Moja najwieksza watpliwosc jest wiek tego samochodu. Czego moge sie spodziewac po 16 latku? Moze lepiej poszukac czegos mlodszego, np jakies Hondy?
Za to Audi gosc chce ok 13000zl.
Co myslicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2008 09:15:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Pierwsza sprawa to nic nie napisałeś o jakim audi mowa i za jakim "imperium słońca" się rozgladasz;] To by nam wiele rzeczy powiedziało, wiedzielibyśmy czy rozglądasz się za niewielkim audi ze sportowym zacięciem np: "competition"czy też za wielką limuzyną od której oczekujesz wielkiej tylnej kanapy;] Podobnie z hondami. Szukasz crx'a 1.6 V-tec'a z silnikiem B16A1 czy może jakiegos accorda......


Wprowadź nas w SWÓJ swiat a dopiero będziemy mogli się wypowiedzieć.

Roczniki....Hmmm, ja uwielbiam kfadratowe auta;] Za takie modele jak A100/200/V8 z przełomu lat 89/90 oddałbym wszystko;]
Sam śmigam taką "cygaretą" w Quattro i nie zamienię tego na nic innego a auto ma 18lat;]

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2008 16:52:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2008 04:28:25
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz/Glasgow
Generalnie, to jedynie ogranicza mnie kwestia ceny. Jesli chodzi o Audi, to bardzo podobaja mi sie A3, ale mysle, ze z moim budzetem nie znajde zadnego wartego uwagi, a jesli chodzi o te wieksze, typu Audi 80, zawsze odstraszalo mnie spalanie i oplaty. Mysle, ze jakbym sie zdecydowal na ten model z 1992, 2.3L, to musialbym go zagazowac, bo nie bylo by mnie stac, zeby placic za PB za kazdym razem jak podjezdzam na stacje. Nie chce zarabiac tylko na paliwo, wiec tylko taka opcja wchodzi w gre. Z tego tez powodu, mysle ze alternatywa bylby Golf w TDi, lub jakas Honda (tansza i mniej palaca).
W sumie, to nie jestem zdecydowany na nic konkretnego. Jak juz powiedzialem w pierwszym poscie, poszukuje samochodu, ktory bedzie mi dobrze sluzyl przez najblizsze lata, a w kazdym rozwiazaniu znajde cos dla siebie. Maly/duzy, 2/5 osobowy, cabrio/sedan - naprawde w kazdej opcji znajde cos co bedzie mi odpowiadac; oby tylko dobrze mi sluzylo.
Wiem, ze mam dziwne podejscie do tematu, ale naprawde nie jestem wymagajacy:-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2008 18:16:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
szukasz czegoś oszczędnego to kup sobie golfa MK3 TDi 90 lub jak dobrze poszukasz z AFNem 110 PS i śmigaj
jeśli chcesz kupować audi cabrio za 13 koła to sobie lepiej odpuść bo to "podobno" okaże się wielką bajką
zagazowanie 2.3 też się mija z celem szczegolnie w cabrio gdyż tam i tak nie ma juz bagażnika , a Ty chcesz go jeszcze pomniejszać.

jeśli masz budżet do 15 tysi to szukaj jakiegoś turbognojka do 10 reszte przeznacz na opłaty wymianę rozrządu, filtrów, płynów i doprowadzenie reszty pierdółek ( zawsze się coś mniejszego lub większego znajdzie ) do stanu uzywalności i śmigaj tanio.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2008 20:29:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Wiekszosc cabrio to auta po przejsciach, daj linka to se ogladnie:) Ogladalem jedno..POdloga bagaznika wygladala jak po przelocie TIRa o reszcie szkoda pisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2008 19:18:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2008 04:28:25
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz/Glasgow
to jest sprawca calego zamieszania - http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... F64887440E
Z tego co mi wiadomo, to jego stan naprawde nie budzi zastrzezen. To nie jest zaden skladak, byl robiony "dla siebie" a nie na sprzedaz, zadbany, uzytkowany tylko w lato.
Teoretycznie - wszystko tak jak byc powinno!
Mowie teoretycznie, czy tak jest naprwde to w 100% pewny byc nie moge...
Wierze jednak, ze przynajmniej wiekszosc z tego co mi wiadomo jest prawda, bo, jak wspomnialem wczesniej, to wszystko jest zalatwiane na drodze kolezenskiej, wiec nie wydaje mi sie zebym byl ofiara jakiegos spisku i proby wyludzenia. Prosilem o pomoc, kolega sie zainteresowal, popytal no i tak wyszlo.
Co do porady, ze lepiej (z punktu widzenie eksploatacji) bylo by mi zainwestowac w golfa diesla, to oczywiscie nie moge sie z tym klucic, jednak jakby to audi zagazowac to nie wychodzil bym niewiadomo ile stratny, ale za to jaka prezencja na miescie:-)))
Idac dalej, butle zawsze mozna zmiescic w kolo zapasowe, tym samym miejsca w bagazniku by jeszcze troche zostalo...
Czy biorac poprawke na to, ze ten egzemlarz nie jest po przejsciach i ma dobra historie, Wasze opinie zmienily by sie, czy kwestia gazu ma jeszcze jakies minusy o ktorych nie wiem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2008 19:46:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
No piękny ze zdjecia. Ale Cabrio sie nie jezdzi dla osczednosci. Cabrio sie jezdzi dla prestiżu. Ja osobiscie jakbym kupował to napewno nie po to zeby szukac miejsca na butle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2008 20:07:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2008 04:28:25
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz/Glasgow
W zupelnosci sie z Toba zgadzam, ale jednak przyjemnosc z jazdy bede mial tylko wtedy kiedy bede w stanie jezdzic:-) Polskie realnia pracy, a raczej placy, sa dla mnie troche przykre... Tzn tak mi sie wydaje, bo narazie zyje i pracuje w UK, ale powrot juz niedlugo i zobaczymy jak to bedzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2008 20:10:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Ja wiem jakie sa realia. sam pracuje a nie szefuje. Dlatego jesli nie jestes pewny to sa inne alternatywy silnikowe i modelowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2008 20:21:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2008 04:28:25
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz/Glasgow
zgadza sie, ale po prostu mam okazje kupic akurat ten egzemplarz i dlatego zalozylem ten temat:-) Po prostu chcalem wiedziec czy warto i wogole... Co myslicie o tym Wy, posiadacze, pasjonaci...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2008 20:45:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Ja bym nie ryzykował z zagazowaniem 2.3, jedno zagazowane 2.3 mam i dziękuje za taka przyjemność. No chyba ze znajdziesz warsztat który Ci założy wtrysk ciągły lub blosa i zapewni perfekcyjna regulacje to może może.Jednak w dziesiejszych czasach gdy sekwencja przyćmiła wszelkie inne generacje gazu ciężko będzie o kogoś kto Ci takie cudo zalozy,a piszesz ze Twoja wiedza jest nieduża to i sam sobie teko nie zlepisz. Ale jestem zdania z autopsji ze te silniki do gazu sie nie nadają. Benzyny w mieście przy normalnej jeździe łyknie Ci kolo 12 litrow.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2008 20:50:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Ja mam 2.3 u siebie. Spalanie od 10 do 13 litrow na setke. jak sie postaram to i 15 zje. 10 to emerycka jazda. Gazowni nie zakładam bo koszta instalki sa równe połowie wartosci auta a do tego wyczytałęm ze cięzko ten 2.3 wynalazek ustawic zeby nie strzelało...ogólnie nie lubei gazu ale o gustach sie nie rozmawia. Buda cabrio wagowo z Coupe sie równa wiec i spalanie bedzie podobne. Autko ze zdjecia piekne..ale znów mówisz o gazie.. Na wejsciu szukasz osczednosci. Moze jakis Golf?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2008 21:00:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Podobnie jak LykaN proponuje jakiegoś golfa 1.9 TDI przed zakupem pełna diagnostyka przez kogoś kto sie na tym zna i będzie bardzo oszczędnie. A jesli juz audi to szukaj b4 również 1.9 TDI ( w tym wypadku tylko 90 konne silniczki były ) za 13-14 tys powinieneś coś już konkretnego trafić. jeśli szukasz na poważnie oszczędnej jazdy to dobra rada odpuść sobie 2.3.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2008 21:17:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2008 04:28:25
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz/Glasgow
LykaN napisał(a):
Spalanie od 10 do 13 litrow na setke. jak sie postaram to i 15 zje. 10 to emerycka jazda.
No mi do emerytury jeszcze daleko wiec to tyle w tym temacie ;) Jesli nie dam rady jakos tego zredukowac, to bede zmuszony pomyslec nad jakims alternatywnym samochodem, a powiem szczerze, ze ten strasznie mi sie podoba...
bobaskgb napisał(a):
...no chyba ze znajdziesz warsztat który Ci założy wtrysk ciągły lub blosa i zapewni perfekcyjna regulacje to może może.
...a piszesz ze Twoja wiedza jest nieduża to i sam sobie teko nie zlepisz.
no wlasnie nawet nie wiem o czym Ty do mnie rozmawiasz:-))) Nie, no jak juz wiem czego szukac, to moge dzialac w tym temacie. Znajde jakis warsztat w okolicy (kujawsko-pomorskie) no i zobaczymy co da sie zrobic....
LykaN napisał(a):
Na wejsciu szukasz osczednosci. Moze jakis Golf?

hehe na ten temat, to juz akurat sie wypowiedzialem :)
Dobry napisał(a):
Co do porady, ze lepiej (z punktu widzenie eksploatacji) bylo by mi zainwestowac w golfa diesla, to oczywiscie nie moge sie z tym klucic, jednak jakby to audi zagazowac to nie wychodzil bym niewiadomo ile stratny, ale za to jaka prezencja na miescie:-)))


bobaskgb napisał(a):
Podobnie jak LykaN proponuje jakiegoś golfa 1.9 TDI przed zakupem pełna diagnostyka przez kogoś kto sie na tym zna i będzie bardzo oszczędnie. A jesli juz audi to szukaj b4 również 1.9 TDI ( w tym wypadku tylko 90 konne silniczki były ) za 13-14 tys powinieneś coś już konkretnego trafić. jeśli szukasz na poważnie oszczędnej jazdy to dobra rada odpuść sobie 2.3.
...a co do tej uwagi, to wezme ja do serca i, ze tak powiem, postaram sie skorygowac moj zapal...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2008 21:23:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
to moze inaczej...kupujac cabrio nie patzre na silnik i spalnie ......Wali mnie to o po prostu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2008 21:26:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
jeżeli już myślisz o gazie to najpierw sie dowiedz czy ktoś Ci to zrobi. Pytaj od razu o ciągły wtrysk, a jak Ci gaziarz powie ze sie nie da to nawet nie wdawaj sie z nim w polemikę i jedz do następnego bo to będzie jakiś konował. Co do kosztów za sama instalacje musisz sie liczyć z wydatkiem 2-3 tys ze wskazaniem na 3 z tego względu ze to odkopywanie tematu i mało kto teraz sie w to bawi.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2008 21:47:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2008 04:28:25
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz/Glasgow
Szczerze mowiac to myslalem ze instalacja gazowa troche mnie mnie wyniesie i napewno by tak bylo jesli chodzi o najtansza opcje, no ale skoro w tym przypadku ona po prostu sie nie nadaje, to musze sie rozejrzec jak to wyglada cenowo z tym ciaglym wtryskiem, w regionie. A jak ze spalaniem? Czy, zakladajac ze normanlie palil by mi te 12l, to po instalacji moge spodziewac sie 15, czy wiecej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2008 22:01:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
na ciągłym wtrysku powinien Ci spalić niedużo więcej niz benzyny zakładając ze wszystko będzie poustawiany na cacy. Do tego delikatna korekta zapłonu i spalanie może kształtować sie na takim samym poziomie.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2008 22:11:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2008 04:28:25
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz/Glasgow
czyli rozumiem, ze cala filozofia polega na znalezieniu specjalisty w tej dziedzinie, ktory zrobi wszystko tak jak byc powinno!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2008 22:47:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Dokladnie. Od razu powiem ze nie będzie to łatwe i nie ulegaj bucom którzy bedą ci wkręcać ze na mikserze tez będzie dobrze wszystko śmigało. Upieraj sie przy swoim a czas który poświęcisz na znalezienie kompetentnego gaziarza odwdzięczy Ci się później podczas bezproblemowego użytkowania autka.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: