Masz kolego jakies dziwne problemy\watpliwosci.
Znajdz jakies auto, obejrzyj je z mechanikiem i wtedy sie bedziesz martwił o obrotomierz. Tekst o dmuchawie tez był niezły. Osobiscie nie uzywam III predkosci bo jest za mocna. Pozatym nawet jezeli głosno pracuje to jest to pierdoła na która sie nie zwraca uwagi.
Co do silnika to robiłem tylko uszczelke pod klawiatura i jakis zimering w skrzyni. Ceny czesci sa smiesznie tanie, wszystko mozna dostac od reki.
Nie warto tylko kupowac najtanszych zamienników przynajmniej jezeli chodzi o zawieszenie. Kupic raz a porzadne i masz spokój na dłuzej.
(np. mi łacznik stabilizatora za 25zł sie połamał

po 10 tys, taki za 60 po 30 tys nadal jest ok)
Mój ma nalatane 300tys i nie mam z nim nadal zadnych problemów. Gdyby nie uszkodzony tył nadal bym go nie sprzedawał.
Wiele usterek zrobisz samemu bo auto jest bardzo proste.
Szukaj 1.8 90km, załóż gaz i jezdzij. I szukaj auta zadbanego a nie zeby obrotomierz mialo

To wszystko z czasem mozesz sobie dołozyc.
Fazi1111 napisał(a):
http://www.otomoto.pl/
jedyna wada b3 to zbiornik paliwa za tylna kanapa i smród benzyny.... wrrr....
Ja u siebie tez nigdy nie odnotowałem nawet minimalnego smrodu wachy we wnetrzu.