.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 00:52:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5 '2000] Sprawdzenie N75
PostNapisane: 27.mar.2008 10:22:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
Witam

Potrzebuje kogos z wroclawia z motorem AKN do sprawdzenia n75 - nie wiem czy juz czas wymienic:))
Pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 2.5 '2000] Sprawdzenie N75
PostNapisane: 27.mar.2008 14:31:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
shakal12 napisał(a):
nie wiem czy juz czas wymienic:))


Co Ci się dzieje z tym autem, że chcesz podmieniać N75 ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2008 14:35:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
W BS nie pracuje wogole N75 - chce podmienic zeby sprawdzic czy padl. Widac ze gruszka pracuje ale jakos niemrawo. Pozatym auto nie ciagnie jak kiedys od samego dolu.
Pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2008 14:44:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Podciśnienie (szczelność) pomiędzy gruszką na turbinie a N75 oraz między N18 i EGR - sprawdzone ?
Późnym wieczorem wkleję tu rezystancję prawidłowo działającego N75.
Jak nie masz od kogo podmienić, to chociaż wszystko dokładnie posprawdzaj przed zakupem (w ostateczności) - N75 kosztuje około 380 PLN :/

Podjedź na spota wrocławskiego - ktos na pewno Ci pomoże...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2008 14:48:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
Nowy N75 295 na zamowienie - ASO karkonowska:PP dlatego wole sprawdzic
Reszta sprawdzone - skad bierzesz wlasciwa rezystancje ?
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2008 15:07:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
shakal12 napisał(a):
skad bierzesz wlasciwa rezystancje ?


Z czarodziejskiej kuli :):
Czy to takie ważne ?
Ważne, że dostaniesz... jak nie zapomnę... ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2008 15:40:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
carlnova napisał(a):
shakal12 napisał(a):
skad bierzesz wlasciwa rezystancje ?


Z czarodziejskiej kuli :):
Czy to takie ważne ?
Ważne, że dostaniesz... jak nie zapomnę... ;)


Ostatnio mialem taki przypadek ze rezystencja N75 prawidlowa, a zaworek nie wogole nie zyl :-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2008 15:43:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Też jest to możliwe...
Ale sprawdzić zawsze można...
Właśnie... Tobie chyba to podawałem Atal (rezystancję)...
Wklej to tutaj jeżeli pamiętasz gdzie to się zagubiło w gąszczu naszego AKP-owego piśmiennictwa :)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2008 16:30:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Podmień miejscami N75 z N18 i zobacz co się będzie działo.
Miałem właśnie tak, że prądowo było oki, a N75 działał kiedy chciał. Poza tym powinno generować błąd 575 z niedoładowaniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2008 16:43:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
czasami bylo 575 ale ostatnio nic - podejrzewam n75 .

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2008 19:51:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
carlnova napisał(a):
Też jest to możliwe...
Ale sprawdzić zawsze można...
Właśnie... Tobie chyba to podawałem Atal (rezystancję)...
Wklej to tutaj jeżeli pamiętasz gdzie to się zagubiło w gąszczu naszego AKP-owego piśmiennictwa :)


Dobrze pamietasz ze mi to podawales :):

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... hlight=avf

Cytuj:
rezystancja prawidłowo działających zaworów magnetycznych, mierzona pomiędzy pinami 1 i 2 wynosi odpowiednio:

N18: 14-20 Ohm
N239: 25-45 Ohm


Rezystencja N75=N18 ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: