.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 19:50:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2008 23:29:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Niech ktoś powie, że mixol nic nie daje (300ml na 70l ropy) :)

Obrazek

A tu dla porównania sprzed 8 tankowań (jeszcze dziewiczy układ - bez mixola - zaraz przed zalaniem pierwszej dawki):

Obrazek Obrazek

Proszę o komentarz fachmanów :peace: :diabel: :):

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2008 23:47:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Stamlej napisał(a):
Niech ktoś powie, że mixol nic nie daje (300ml na 70l ropy)


No popatrz, kiedy po raz pierwszy "wprowadziłem" na AKP mixol, to chcieli mnie żywcem utopić w tym oleju ... . Minęło trochę czasu i jesteś kolejnym już userem, u którego jednak się sprawdza ;) ... . Ten FAKT najlepiej zostawić bez komentarza :): .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2008 03:27:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Piotruś napisał(a):
Ten FAKT najlepiej zostawić bez komentarza :):

Tak też myślę :) :peace: Milczenie jest złotem ;)

A co powiesz Piotrze o obecnych korekcjach?

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2008 20:31:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
No to ja też dorzuce już swoje pięć groszy :)
Tu są logi przed Mixolem:
Obrazek

Obrazek

a tu są logi po 200ml Mixolu na pełen bak, tylko cztery razy z rzędu:
Obrazek

Obrazek

;)
Jak dla mnie bomba
Dla niezdecydowanych - rzadnych spadków mocy, kopcenia i jakichkolwiek problemów z silnikiem, ale to dopiero początek...

Tak czy siak bardzo dziękuję Piotrowi i Carlnovie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2008 21:29:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
po co mixol wystarczy pierwszy lepszy olej z półki sklepowej uszczelni wam układ że hej buahahaha...wiejski tunning tylko od dupy strony :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2008 21:46:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Mauzer napisał(a):
po co mixol wystarczy pierwszy lepszy olej z półki sklepowej uszczelni wam układ że hej buahahaha...wiejski tunning tylko od dupy strony :peace:

Ja swojego czasu polecałem Turdusa, murowane -4 na kazdym cylindrze :helm:

A teraz żeby dolać oliwy do ognia, moje korekcje po podmianie wtrysków (oryginalne miały 304 kkm, podmienione są z silnika o przebiegu ok 120-140 kkm).
Bez druciarstwa, kawa na ławę:

Przed:
TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2
MARKER STAMP mg/R mg/R mg/R
0.35 0.68 0.85 1.36
0.75 0.68 0.85 1.39
1.15 0.68 0.85 1.36
1.55 0.68 0.87 1.36
1.95 0.68 0.87 1.39
2.35 0.68 0.87 1.39
2.75 0.66 0.87 1.39
3.13 0.68 0.87 1.39
3.53 0.68 0.87 1.39
3.93 0.68 0.85 1.39
4.33 0.68 0.87 1.39

Po:
TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2
MARKER STAMP mg/R mg/R mg/R
0.55 0.24 0.14 0.33
1.35 0.21 0.09 0.33
2.18 0.21 0.09 0.31
2.99 0.21 0.09 0.31
3.79 0.24 0.12 0.33
4.59 0.24 0.12 0.33
5.39 0.26 0.14 0.33
6.19 0.24 0.14 0.35
6.99 0.26 0.14 0.35
7.79 0.26 0.14 0.38
8.59 0.26 0.14 0.35
9.39 0.28 0.14 0.38
10.19 0.28 0.16 0.38
10.99 0.28 0.14 0.35
11.78 0.26 0.16 0.38
12.59 0.24 0.14 0.35
13.39 0.24 0.14 0.38
14.19 0.26 0.16 0.38
14.99 0.26 0.14 0.38
15.78 0.26 0.14 0.38
16.59 0.24 0.14 0.38

Zbieram na nowe wtryski , oczywiście nie omieszkam wrzucić wyników z 013 ... ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2008 21:07:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
dzisiaj mi sie nudzilo i zlogowalem kompletnie furmanke ... :):

1.9 AVG 258 kkm [ori]....


Obrazek

:peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2008 22:21:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Nuda Spanky, kompletna nuda te Twoje niby-korekcje ... :/ ... :): :-) .

Mam coś znacznie bardziej emocjonującego :P : BDH '05 i przebieg > 200 tys.km. (ponoć sprawdzony), VP44 nówka (tzn. po kalibracji w Boschu).

1 logowanie (silnik narywa na jałowym):

Obrazek

Po odpięciu wtyczki trzeciego wtryskiwacza (narywa ale mniej) :

Obrazek

Na spiętym sterującym ale po zamianie wtrysków 1 i 2 (praktycznie strach wyjechać na drogę - auto nie jedzie):

Obrazek

Konstruktywne wnioski ... bardzo pożądane :-) ... :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2008 22:41:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Piotruś napisał(a):
Nuda Spanky, kompletna nuda te Twoje niby-korekcje ... :/ ... :): :-) .


:galy:
fakt ... w porownaniu z tym co przedstawiles to wstyd moj 013 nazwac korekcja .... przepraszam ... ;)

Piotruś napisał(a):
Konstruktywne wnioski ... bardzo pożądane :-) ... :peace:


pierwszy raz widze taki smietnik ... :okulary2:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2008 22:45:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
spanky napisał(a):
nie mam pojecia jaka przyczyna :/


Szkoda ... :/ .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 06:36:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Piotruś napisał(a):
Nuda Spanky, kompletna nuda te Twoje niby-korekcje ... :/ ... :): :-) .

Mam coś znacznie bardziej emocjonującego :P : BDH '05 i przebieg > 200 tys.km. (ponoć sprawdzony), VP44 nówka (tzn. po kalibracji w Boschu).

1 logowanie (silnik narywa na jałowym):

Obrazek

Po odpięciu wtyczki trzeciego wtryskiwacza (narywa ale mniej) :

Obrazek

Na spiętym sterującym ale po zamianie wtrysków 1 i 2 (praktycznie strach wyjechać na drogę - auto nie jedzie):

Obrazek

Konstruktywne wnioski ... bardzo pożądane :-) ... :peace:

Brak kompletnych danych do analizy, ale takie korekcje widziałem kiedyś w AEL`u w uszkodzonym ECU. Po wymianie ECU wróciły do normy (podobnie jak całość)
Zakładam że ta perełka trzyma kompresję i uszczelka pod głowicą jest ok, rozrząd jest poprawnie złożony a pompa jest spprawna (choć coś mi podpowiada, że tutaj może leżeć 2 z ew. przyczyn).

Co pokazuje 001 dyn i 004 dyn ?

W temacie: Mój AFN`ek po "ułożeniu się wtrysków" ;)

23 May 2008 19:45:19
1.9l R4 EDC G20SG 1415
Group A: '013
Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4
TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2
STAMP mg/R mg/R mg/R
0.00 0.00 0.00 0.35
0.36 0.00 0.00 0.33
0.76 0.00 0.00 0.35
1.16 0.00 0.00 0.35
1.56 0.00 0.00 0.33
1.96 0.00 0.00 0.33
2.36 0.00 0.00 0.33
2.76 0.00 0.00 0.33
3.16 0.02 0.00 0.31
3.56 0.00 0.00 0.31
3.96 0.00 0.00 0.31
4.35 0.00 0.00 0.31
4.75 0.00 0.00 0.33
5.15 0.00 0.00 0.31
5.55 0.02 0.00 0.31
5.95 0.00 0.00 0.31
6.35 0.00 0.00 0.33
6.75 0.00 0.00 0.33
7.15 0.00 0.00 0.33
7.55 0.00 0.00 0.33
7.95 0.00 0.02 0.33
8.35 0.02 0.02 0.33
8.75 0.00 0.00 0.31
9.15 0.00 0.00 0.31
9.54 0.00 0.00 0.31
9.94 0.00 0.00 0.31
10.34 0.00 0.00 0.28
10.74 0.00 -0.02 0.28
11.14 0.00 -0.02 0.28
11.54 0.00 -0.02 0.28
11.94 0.00 -0.02 0.28
12.34 0.00 -0.05 0.26
12.74 0.00 -0.05 0.28
13.14 0.00 -0.02 0.28
13.54 0.00 -0.05 0.28
13.94 0.00 -0.05 0.24
14.34 0.00 -0.07 0.24
14.74 0.00 -0.05 0.26
15.14 0.00 -0.05 0.26
15.54 -0.02 -0.07 0.26
15.94 -0.05 -0.09 0.24
16.34 -0.05 -0.09 0.24
16.74 -0.05 -0.07 0.26
17.14 -0.05 -0.07 0.26
17.54 -0.05 -0.07 0.24
17.94 -0.05 -0.07 0.24
18.34 -0.05 -0.05 0.24
18.74 -0.02 -0.05 0.26
19.14 -0.02 -0.07 0.24
19.54 -0.05 -0.09 0.24
19.94 -0.05 -0.09 0.24
20.34 -0.02 -0.07 0.24
20.74 0.00 -0.07 0.24
21.14 -0.02 -0.09 0.24
21.54 -0.02 -0.09 0.24
21.94 -0.02 -0.07 0.24
22.34 0.00 -0.09 0.24
22.74 0.00 -0.09 0.24
23.13 0.00 -0.09 0.24
23.53 -0.02 -0.09 0.24
23.93 -0.02 -0.12 0.21

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 07:17:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Piotruś napisał(a):
spanky napisał(a):
nie mam pojecia jaka przyczyna :/


Szkoda ... :/ .


moze ktos czyscil wtryskiwcze sczotka druciana badz VP cos kuleje ... :?:

nie pisalem o braku kompresji bo chyba bylo by za latwo .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 13:19:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Baskecior napisał(a):
Brak kompletnych danych do analizy,


To prawda ale topik traktuje o korekcjach, więc nie będę robił OT wstawiając tzw. "pełne logi" ... ;) .

Fakty są takie, że całość "brakujących" logów trzyma parametry książkowe (wzorowe) ... .

Baskecior napisał(a):
ale takie korekcje widziałem kiedyś w AEL`u w uszkodzonym ECU. Po wymianie ECU wróciły do normy (podobnie jak całość)


Tak - też się nad tym zastanawiałem ale patrząc na środkowy obrazek (kiedy sterujący jest odłączony) wyraźnie widać, że ECU jakby za wszelką cenę stara się wyrównać obroty - i mówiąc szczerze - pomimo kompletnego burdelu w odczytach - silnik pracuje wtedy odczuwalnie lepiej (ciszej i bardziej miarowo - chociaż ciągle nie całkiem równo).

Baskecior napisał(a):
Zakładam że ta perełka trzyma kompresję


Hmm ... ;) . Również tak zakładam. O ile pomiar kompresji nie stanowi wielkiego wyzwania, to niemal ze 100% pewnością - czynność wymagałaby zakupu nowych świec żarowych - a to już niewiele mniej niż 500 zł - być może całkiem zbędnych - kosztów dla właściciela ... :/ .
Zasugerowany wywiadem lekarskim, że od wymiany do wymiany (15 tkm) oleju - poziom nie ulega żadnym zmianom, ponadto zasugerowany cichutką pracą układu rozrządu oraz tym co słychać na rokręconych kolektorach ssących i po stronie wydechowej - przyjmuję (narazie ;) ) wersję, że układ korbowo-tłokowy, kompresja i rozrząd - znajdują się w stanie mechanicznie doskonałym.

Baskecior napisał(a):
i uszczelka pod głowicą jest ok,


Nie wystepują absolutnie żadne symptomy wskazujące aby tak nie było ... .

Baskecior napisał(a):
rozrząd jest poprawnie złożony


Tak. Osobiście wkładałem blokady ... . (bardzo trafne pytanie - IMHO)

Baskecior napisał(a):
a pompa jest spprawna (choć coś mi podpowiada, że tutaj może leżeć 2 z ew. przyczyn).


Pompa VP44 przeszła pomyślnie proces kalibracji w firmie BS Śmietana - bezproblemowo przyjmując nowe parametry. Gdyby pompa niedomagała (np. mechanicznie) - to proces kalibracji zakończyłby się niepowodzeniem.
Muszę jednak zaznaczyć, a przede wszystkim pochwalić Firmę BS Śmietana za wybitnie elastyczne podejście do tej sprawy - ponieważ zaproponowano mi nawet "podstawienie" innej pompy "na próbę" - gdybym zgłosił jakiekolwiek wątpliwości do wykonanej usługi ... . Rzadkość w dzisiejszych czasach ... zasługująca IMHO na najwyższe uznanie !!!

Baskecior napisał(a):
Co pokazuje 001 dyn i 004 dyn ?


Jedno i drugie bardzo OK.

Baskecior napisał(a):
W temacie: Mój AFN`ek po "ułożeniu się wtrysków" ;)


Jak u Spanky'ego - totalna nuda ... :): .

spanky napisał(a):
Piotruś napisał(a):
spanky napisał(a):
nie mam pojecia jaka przyczyna :/


Szkoda ... :/ .


moze ktos czyscil wtryskiwcze sczotka druciana badz VP cos kuleje ... :?:


Bingo !!! /przynajmniej częściowo/
Wtryskiwacze po wybudowaniu z głowicy (prawa strona, czyli od 1 do 3) - okazały się NACECHOWANE MARKEREM ... .

Teraz tylko nie wiem jak to potraktować - radośnie czy pesymistycznie ... .
Jeśli działał fachowiec - byłby to powód do pesymizmu (bo próba naprawy nie przyniosła oczekiwanych rezultatów).
Jeśli działał druciarz - powód gwałtownych różnic w korekcjach po podmiance wtryskiwaczy miejscami - możnaby uznać za oczywisty ... (???) .

spanky napisał(a):
nie pisalem o braku kompresji bo chyba bylo by za latwo .... ;)


Jak już wyżej zaznaczyłem - pomiaru "zegarowego" jeszcze nie robiłem z powodu świec żarowych, których gwint na 99% tej próby by nie przetrwał, jednak powtórzę, że zero konsumpcji oleju oraz cichutka praca układów: korbowo-tłokowego i rozrządu - moim zdaniem - w 99% eliminują ten trop ... .
Oczywiście głowy bym nie położył ale gdyby to była loteria - obstawiałbym na wzorową kompresję bez wykonania pomiaru ... .

Kolejne wnioski - bardzo mile widziane ;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 14:32:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Piotrze jak chcesz to mam jeden sprawny wtrysk od AKE (mój WS zdjęty przy 143kkm) - mogę Ci wysłać na próbę - zawsze coś to może rozjaśni... No chyba że posiadasz swoje na podmiankę :peace:

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 16:22:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Piotruś napisał(a):
[

Kolejne wnioski - bardzo mile widziane ;) :peace:


Piotrze ... pozwole sobie wyrazic moje skromne zdanie ... :):

Biorąc pod uwage ze wiekszośc jak nie wszsytkie przyczyny takiego zachowania motorowni zostały wyelimnowane [t.j sprawne ECU i wiazka,poprawnosc ustawienia rozrzadu,VP44-po naprawie,kompresja OK-choc brak testu na zegarach] oraz ze test z podmiana wtryskiwaczy dajacy nam pewne rezultaty w pracy motorowni sklaniam sie ku stwerdzeniu :): ze lekarstwem dla tego silnika jest zafundowanie mu nowiusienkich wtryskow ....

tylko nasuwa sie pytanie ... co sie stalo z tymi wtryskami .... znam przypadki ze samo wymontowanie wtryskiwaczy oraz ich ponowne zamontowanie powodowalo ze nadawaly sie tylko na smietnik ... :/ ale czy to mialo tez miejsce w tym przypadku i co ten marker tam robi :?: .... :|

to tyle ode mnie ... :peace:


p.s Piotrze czyz nie uwazasz ze moje jak i Basketa korekcje sa piekne :?: ... :): :peace: :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 16:53:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
PPrawdopodobnie ktoś wstawil dwa zestawy naprawcze i to powoduje rozbieżność w korekcji. W tych wtryskiwaczach ustawia sie tylko cisnienie zasadnicze , ponieważ zestaw naprawczy jest w takiej tolerancji, która nie odbiega zasadniczo od normy wtrysku pilotażowego. W servisie ustawiają zawsze lekko ponad ciśnienie zasadnicze , ponieważ i tak po paru tysiącach kilometrów spada ono do prawidłowego dlatego , że osiada iglica wtryskiwacza. Nalezy pamiętać , że róznica w ciśnieniu na wtryskach o 10 bar zmienia korekcje na +,- 0.5-0.8. Uzywany wtryskiwacz po rozkręceniu i złożeniu nie pracuje prawidłowo bez sprawdzenia jednorodności wtrysku, ponieważ grzybek jest już troche wyrobiony i zmiana jego położenia zmienia wtrysk pilotażowy. Moim zdaniem to trzeba wyciągnąc wszystkie wtryskiwacze i ustawić je po 200 bar zwłaszcza ten sterujący i będzie ok.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 17:18:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Przyjmując do wiadomości powyższe sklaniam się ku opcji wiekszości , czyli padniętych wtrysków / pojedyńczego wtryskiwacza.
Po podmianie nastanie jasność (albo paskudna ciemność) :(
Oby jednak to pierwsze, czego Ci zyczę.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 18:23:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Przepraszam za mały OT, ale z tym MIXOLEM to tylko do 2.5V6, czy w starszych TDIkach (AEL AFN) też można odnotować taką poprawę?

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 18:35:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Wszędzie - chociaż zdania o sensowność tego przedsięwzięcia są podzielone ;)

Ja jednak uważam (nie tylko ja i nie tylko uważam, że działa - zresztą nie trudno sprawdzić po przeglądnięciu wyższych postów :) ) że jest jak sens jak najbardziej uzasadniony.



@Baskecior :):
Specjalnie dla Ciebie :580: zrobiłem test :582:
Nie jeżdziłem z mixolem przez 3 tankowania - czyli został doszczętnie wypłukany z układu i zalogowałem korekcje - utrzymywały się na poziomi takim jak przed testem więc mixol w naszych motorkach nie służy do uszczelniania pompki VP :) :peace:

Konstruktywne wnioski do wysnucia we własnym zakresie :):

Pozdr! :smokingdevil: :angel:

EDIT:
Piotrze a czy przy każdym wyjęciu "żarówek" :): trzeba je zmienić? Dlaczego piszesz że tamte by raczej już nie pociągnęły? - Zaintrygowało mnie to...

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Ostatnio edytowano 16.cze.2008 19:05:08 przez Stamlej, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 18:38:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 21:57:39
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Byc moze jutro uda mi sie sprawdzic moje korekcje.
Jezdze na mixolu juz od jakichs ~10 bakow.
Zobaczymy czy bedzie odczuwalna poprawa :)

_________________
A4 2.5 V6 TDI Quattro S-line (AKE/2003)
http://www.a4-klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: