meszrum napisał(a):
tak, może.
zresztą jest to największy dyskomfort modyfikacji ECU w samochodzie z automatyczną skrzynią. zasadniczo, niemal zawsze po modyfikacji, tiptronic zmienia biegi bardziej twardo [a czasem wręcz szarpie]...
W końcu po trzech miesiącach poznałem odpowiedź. Kolesie od skrzyni,mechanicy, wszyscy rozkładali ręce twierdząc, że wszystko jest ok i niewiedzą dlaczego tak sie dzieje. Chwała Tobie Meszrumie
meszrum napisał(a):
...ale nie jest pewne, czy w Twoim przypadku szarpanie spowodowane jest modyfikacją. być może przyczyna tkwi w skrzyni, bądź chociażby w VP44.
VP44 - regenerowałem elektronike 3 miesiące temu. Auto rano odpala bez problemu. Mam czasem wrażenie, że auto głośno chodzi ale już sam nie wiem może po prostu już jestem przewrażliwiony
Skrzynia - była regenerowana miesiąc temu, szarpanie sie zdecydowanie zmniejszyło ale jednak jest
meszrum napisał(a):
natomiast zupełnie inną historią jest 220PS. wybacz, ale dla AKE to, w zasadzie, nieosiągalna wartość bez zmiany hardware'u.
nawet na stronie mtm nie występuje taka usługa:
http://www.mtm-online.de/en/index.php?n ... =A6TDI132Q .
wszystko co można bezpiecznie wyrzeźbić z tego silnika na seryjnych bebechach to 200 - 205* PS.
Czyli sugerujesz zmniejszenie mocy na 200ps czy lepiej w ogóle wgranie oryginalnego softu. Dodam, że 180ps w zupełności mi wystarczy - chodzi mi jedynie o przedłużenie życia. Ewentualnie gdzie mógłbym dokonać takiej modyfikacji?
meszrum napisał(a):
na marginesie zapytam: dlaczego nie przedstawiłeś logów?
[wyszłoby ile jest w rzeczywistości PS]
Jutro postaram sie zrobić logi. Jeszcze nigdy tego nie robiłem więc nie wiem jak mi to wyjdzie.