.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 14:27:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2008 20:49:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 22:05:19
Posty: 206
Lokalizacja: Zamość
Jak na mój gust to jest jednak za słaby silnik do tego auta. Miałem 80-kę z ABT 90 km i tam to jako tako starczało, tyle , że ja miałem jakąś krótszą skrzynię bo mi się fajnie i szybko wkręcał na obroty i był dosyć dynamiczny.
Wiem, że to 115KM, ale tu dochodzi jednak troszeczkę masy.
Do C4 to minimum 2.3 (najrozsądniejszy wybór jeśli chodzi o koszta, bo pali tyle prawie co 2.8, ale jego obsługa jest na poziomie 2.0). Pozatym 2.3 fajnie brzmi, a V-ka to już inna klasa. Na trasie wszystkie te silniki będą palić Ci podobnie (może z litr różnicy), w mieście (2-3litry). Jeżeli gaz to raczej sekwencja do 2.0 i to samo do 2.8.
Moim zdaniem, jeżeli ma być oszczędnie i tanio w budzie C4 A6 to 1.9 TDI.
Jeżeli troszeczkę mniej tanio, a bardziej komfortowo to 2,5 AAT 115 KM.
Tylko zależy kto co lubi.
Pozdrawiam i życzę dobrego wyboru. :D

_________________
B4 2.0 93' było,ABT, HUSKY WR 250 było
C4 2.8 AAH było - nadal w rodzinie i ma się dobrze!!!
Poszukiwane C4 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2008 23:33:15 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
ZiPi napisał(a):
Akurat mam ten model z tym silnikiem ( ABK na elektronicznym wtrysku Dygifant ) Jest to najtansza w eksploatacji wersja C-4, spalanie LPG 10 - 12 L / 100km

to tyle samo co moje quattro przy mojej prawej nodze :P :): :peace:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2008 08:57:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
zaworoowa napisał(a):
ZiPi napisał(a):
Akurat mam ten model z tym silnikiem ( ABK na elektronicznym wtrysku Dygifant ) Jest to najtansza w eksploatacji wersja C-4, spalanie LPG 10 - 12 L / 100km

to tyle samo co moje quattro przy mojej prawej nodze :P :): :peace:
Eksploatacja auta, to niestety nie tylko paliwo.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2008 10:12:06 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
ZiPi napisał(a):
zaworoowa napisał(a):
ZiPi napisał(a):
Akurat mam ten model z tym silnikiem ( ABK na elektronicznym wtrysku Dygifant ) Jest to najtansza w eksploatacji wersja C-4, spalanie LPG 10 - 12 L / 100km

to tyle samo co moje quattro przy mojej prawej nodze :P :): :peace:
Eksploatacja auta, to niestety nie tylko paliwo.

doskonale o tym wiem. Ale i tak te koszta nie bolą....

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 13:01:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
ZiPi napisał(a):
zaworoowa napisał(a):
ZiPi napisał(a):
Akurat mam ten model z tym silnikiem ( ABK na elektronicznym wtrysku Dygifant ) Jest to najtansza w eksploatacji wersja C-4, spalanie LPG 10 - 12 L / 100km

to tyle samo co moje quattro przy mojej prawej nodze :P :): :peace:
Eksploatacja auta, to niestety nie tylko paliwo.
napisz nam dokładnie jest tak drogiego w "V" a taniego w 2.0. jak kupi ośke to cześci będzie miał tak samo tanie jak i Ty w swojej. Rozrzad ile droższy o 200 zł ( to taki majątek ??) Do silnika wchodzi z 2L wiecej, filtr powietrza raczej koszt porównowalny... wiec jeśli chodzi o obsługe aut to co tak jest drogiego :?: mam 3 "V" i w życiu bym nie chciał żeby pod maską mieć 2.3 na starym mechanicznym wtrysku, które po zagazowaniu jedzie jak fiat FSO :/ 2.0 jest fane ale w B4 i tam juz nie ma reweli 2.3 jest piękne dźwiekiem ale nic pozatym

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 13:23:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 09:53:51
Posty: 489
Lokalizacja: Krosno/Jasło
ja mam stare 2.3 na gazie (blos) ktore wcale ladnie sie zbiera i niejedno 2.6 nie daje rady hehe inna sprawa ze malo jest 2.6 zdrowych ;)

_________________
100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
Octavia 2 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 22:31:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Cytuj:
napisz nam dokładnie jest tak drogiego w "V" a taniego w 2.0.
Wszystko jest piękne i tanie do momentu, kiedy sie nie zacznie sypac.
Jedz do mechanika i zapytaj o roznice w cenie w obu silnikach np. wymiany uszczelki pod głowicą albo o wymianę pierdołki jaką jest termostat .
Nie kazdy umie i ma mozliwosci sobie samemu auto naprawiac.
Pojedz na szrot i zapytaj czy mają skrzynie biegow do quattro :D
Ps.
Nie kazdy jest piękny, młody i bogaty, czasami są w zyciu inne priorytety jak samochod, zwłaszcza wtedy, gdy liczy sie kazdy grosz.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 22:45:06 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Zipi mam Ci podesłać nr telefonów :): :peace: :?:
u nas w LLU mnóstwo tego szrotu leży. Ja kiedyś za rozbranie dołu silnika (wymiana pompy oleju, wyjęcie panewek a co za tym idzie zdjęcie dwóch misek olejowych) zapłaciłem 150zł. Za przekładkę motoru: wymiana dołu (a w nim pierścieni, panewek i uszczelek na miskach), wymiana uszczelek po głowicami, pod kolektorami itp., itd. zapłaciłem 500zł. Czy to taki majątek? Takich operacji nie przeprowadza się często (przynajmniej nie powinoo :D ) Innym razem za wymianę rozrządu zapłaciłem 150zł (części moje). 6 lat temu miałem C4 2.3 AAR która wp....ła oliwę. Do wymiany poszły pierścienie, uszczelniacze, panewki i wszelkie uszczelki. Wtedy za robociznę temu samemu mechaniorowi zapłaciłem 300zł i auto jeszcze dłuuuuugo jeździło....
Ale masz rację 2.0 można rozebrać i złożyć pod garażem :peace: uszczelniacze w B4 ABT zmienialiśmy z ojcem sami, bez zdejmowania głowicy. W sumie może 3 godziny całej roboty, może nawet mniej....

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 22:51:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
cos tanio u Was w LLU
chyba sie przeprowadze :hmmm:

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 08:49:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
adamusek napisał(a):
ja mam stare 2.3 na gazie (blos) ktore wcale ladnie sie zbiera i niejedno 2.6 nie daje rady hehe inna sprawa ze malo jest 2.6 zdrowych ;)
chyba 2.6 które chodzi na 3 cylindry :D a co to za nowe informacje że mało 2.6 jest zdrowych :?:

ZiPi napisał(a):
Cytuj:
napisz nam dokładnie jest tak drogiego w "V" a taniego w 2.0.
Wszystko jest piękne i tanie do momentu, kiedy sie nie zacznie sypac.
Jedz do mechanika i zapytaj o roznice w cenie w obu silnikach np. wymiany uszczelki pod głowicą albo o wymianę pierdołki jaką jest termostat .
Nie kazdy umie i ma mozliwosci sobie samemu auto naprawiac.
Pojedz na szrot i zapytaj czy mają skrzynie biegow do quattro :D
Ps.
Nie kazdy jest piękny, młody i bogaty, czasami są w zyciu inne priorytety jak samochod, zwłaszcza wtedy, gdy liczy sie kazdy grosz.
2.0 nie było 100 w quattro wieć ośka = ośka

jak był "piękny młody i bogaty" to bym nie latał starą 100 C4 :-)

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 09:24:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2006 15:27:03
Posty: 153
Lokalizacja: Rzeszów
ZiPi napisał(a):
Wszystko jest piękne i tanie do momentu, kiedy sie nie zacznie sypac...


Wychodząc z tego założenia to najlepiej jeździć cinquacento 700, albo w ogóle Solarisem (czy co tam u Was jeździ w komunikacji miejskiej).

_________________
Audi...były: 80 B2, 5000 C3, S4 C4. A teraz to ...prawie jak quattro:) ->pajero DID 3.2 i Jeep XJ 4.0, już też nie:). Było Disco V8, a teraz Forester


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 10:28:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 22:05:19
Posty: 206
Lokalizacja: Zamość
Było 2.0 w quattro 140 KM na wtrysku mechanicznym :D

_________________
B4 2.0 93' było,ABT, HUSKY WR 250 było
C4 2.8 AAH było - nadal w rodzinie i ma się dobrze!!!
Poszukiwane C4 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 10:28:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
dario9z napisał(a):
Było 2.0 w quattro 140 KM na wtrysku mechanicznym :D
w 100 C4 :?:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 10:49:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 22:05:19
Posty: 206
Lokalizacja: Zamość
Taki avancik jeździ po naszym mieście. Tylko nie wiem co do mocy, wydaje mi się, że 16v miały 140KM, a zwykłe E 115KM na wielopunkcie.

100 (C4) 2.0 E 16V quattro
100(C4) 2.0 E quattro
100 Avant (C4)2.0 E
100 Avant (C4)2.0 E quattro

_________________
B4 2.0 93' było,ABT, HUSKY WR 250 było
C4 2.8 AAH było - nadal w rodzinie i ma się dobrze!!!
Poszukiwane C4 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 14:44:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
dario9z napisał(a):
Taki avancik jeździ po naszym mieście. Tylko nie wiem co do mocy, wydaje mi się, że 16v miały 140KM, a zwykłe E 115KM na wielopunkcie.

100 (C4) 2.0 E 16V quattro
100(C4) 2.0 E quattro
100 Avant (C4)2.0 E
100 Avant (C4)2.0 E quattro
w a6 widziałem ale w 100 C4 nie

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 15:59:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
są c4 2.0 16v mechaniczny wtrysk 140 koni quattro. Mój znajomy taką ma.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: