.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.gru.2024 03:29:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: jak zrezać autochecka z minichecka(montaz klimy)
PostNapisane: 16.sty.2005 11:17:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
W S2 i 80 jest zupełnie inaczej i stąd mam problem.
W 80 2,3 E NG mam 14 pinowe złącze po minichecku i do zrezania 26 pinowe złącze do autochecka. co z tym zrobić przeglądałem forum w prawo i w lewo ale są tylko porady aby zamienić jednak auto na mini z tym, że u mnie nie jestem w stanie pogodzić mini z boardkompem. Znalazłem też opis howto jaki podaje BIlu ale niestety jest w języku niemieckim i jest to dla mnie problem.
Po złączeniu auto z boardem i zegarami autocheck wyświetla komunikaty o hamach, lightach, paliwku i oliwie i na tym koniec, mryga i daje 3x bip po czym już tylko miga oliwa. Nie ma komunikatu OK jak chyba się domyślam spowodowane jest to brakiem sygnałów z czujników.
Czy ktoś już to wykonał. Bardzo proszę o poardy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 11:51:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
masz na mysli ten opis?
http://www.audifaq.info/viewtopic.php?t=284
w takim razie czekamy na bieglego tlumacza lub bieglego elektronika ;)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 11:56:06 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to dluzsza debata .... nalezaloby zaczac od najwazniejszego czyli od kontroi zarowek ... potrzebny jest przekaznik ktory bedzie kontrolowal zarowki a w zasadzie czy lewa z prawa strona ciagna tyle samo pradu ... kolejny etap to uzupelnienie auta w czujnik poziomu plynu spryskiwaczy i znowu drugi przekaznik kontroli siwatel STOP , taki sam jak od zwyklych swiatel a pozniej pozostaje to wszystko polaczyc zgodnie ze schematem elektrycznym :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 13:45:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
dokładnie chodzi mi o ten opis.
http://www.audifaq.info/viewtopic.php?t=284 .
a jak chodzi o pomiar prądów w obwodach prawy i lewy to chyba już działa w checku ponieważ z lewej nie świeci mi lampa od tablicy i on już wskazuje z piknięciem żarówkę wcześniej pojawiała się bez piknięcia . chodzi o to że minicheck ma w tych 14 pinach to co trza podpiąć pod te 26 ja mam kostkę 26 pinową z s2_buuuu, nie będzie się ona nadawała już nigdy do jazdy i chcę max poprzerzucać do tej 80 b4.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2005 21:24:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
Wg opisu kontrolek pojawia się czerwony sygnał np oliwa i nie zgaśnie, aż nie zostanie usunięta awaria. W 26 pinowej złączce autochecka znajduje się na pinie 17 ws/gr przełączniki ciśnienia olejowe 2.5 gotówki, 1.8 gotówki lub 0.9 gotówki (gotówki to z translatora - chodzi o ciśnienie), natomiast na 14 pinowej wtyczce od minichecka znajduje się to samo na pinie 4 ws/gr przełączniki ciśnienia olejowe 2.5 gotówki, 1.8 gotówki lub 0.9 gotówki.
W 26 pinowej złączce autochecka znajduje się na pinie 19 bl/ws przełączniki ciśnienia olejowe 0.3 gotówki, natomiast na 14 pinowej wtyczce od minichecka znajduje się to samo na pinie 7 bl/sw przełączniki ciśnienia olejowe 0.3 gotówki. W 26 pinowej złączce autochecka znajduje się na pinie 23 gn/bl sygnał ilości obrotów, natomiast na 14 pinowej wtyczce od minichecka znajduje się to samo na pinie 3 gn/bl sygnał ilości obrotów.
Ponadto w silniku 5 cylindrów w 26 pinowej złączce autochecka znajduje się na pinie 3 br/sw przy 5Zyl. Kładą na masą .
Po tych operacjach mrygająca oliwa gaśnie i nie ma już 3 x bip jest za to problem z kontrolką temperatury silnika, jak będzie chwila czasu (bruuu śnieg leży) oraz dojde jak to wyrzeźbić to napiszę co dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2005 21:29:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
biegam, biegam, a elektronikiem jeszcze nie jestem, a i tłumacz ze mnie jak z koziej du.. trąba. :) pozdrówka dla rezaczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2005 23:31:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
tez elektronikiem nie jestem a tlumacz ze mnie taki sam jak ty :P dlatego milo byloby gdybys przedstawil efekt koncowy okraszony fotkami i opisem w ojczystym jezyku :peace:
pozdrowionka

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2005 08:01:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 17:10:32
Posty: 153
Lokalizacja: radom
Jakies 2 miechy temu wpadl mi w rece zegar od S2 niestety w kiepskim stanie bo z tarczy predkosciomierza schodzi farba i jest troche peknieta szybka. Postanowilem go zrezac do mojej niuni. I pojawilo sie kilka problemow:

1.obrotomierz klamie na jakies 400 obrotow.
2.chcialem podlaczyc podstawowe sygnaly z MC do AC ale niestety nie znam rozpiski. Po zapaleniu samochodu pokazuje komunikat "brems licht", pozniej przekreslona zarowke, a nastepnie miga na czerwono kontrolka oleju i trzy sygnaly dzwiekowe.
3.komputer jest podswietlany po przekreceniu zaplonu a w momencie wlaczenia swiatel gasnie podswietlenie kompa a zapala sie tak jak powinno podswietlenie zegarow.

Z cisnieniem postaram sobie poradzic wg twojego opisu ale jakbys mial cos wiecej tj poziom cieczy chlodzacej, paliwo i inne niebezpieczenstwa to napisz cos na forum.

_________________
.........B4_2.0_ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2005 08:42:01 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
w calym tym zamieszaniu chodzi tylko o to zeby podlaczyc wszystko zgodnie ze schematem ... dopoki tego nie zrobisz to bedziesz ciagle zadawal pytanie "dlaczego nie dziala" i inne ... wez schemat , wez miernik , wez zacznij szukac po kablach i zobaczysz ze musisz pare rzeczy inaczej popodlaczac ... wyzej napisalem CI jakie sa podstawowe roznice w instalacji a Ty wez schamat i znajdz roznice w kablach

jezeli nie masz do tego zdolnosci to oddaj to komus kto sie zna bo spalic cos , nie problem a pozniej szukac usterki to juz problem

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2005 08:49:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 17:10:32
Posty: 153
Lokalizacja: radom
OK. Ale ''wez schemat''- do b4 to nie problem. Szukalem do S2 i tu jest problem. Dla was moze nie bo juz pare lat w tym siedzicie i wiecie gdzie szukac. Dla kogos swiezego to wcale nie jest takie proste.

_________________
.........B4_2.0_ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2005 09:44:54 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to zebys sobie glowy nie rozbil o monitor jak bedziesz szukal schmatu do autochecka od S2 to powiem Ci ze taki sam scemat jest od wszystkich B3 i B4 w benzynie :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2005 11:04:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 17:10:32
Posty: 153
Lokalizacja: radom
Rozbic nie rozbije o to sie nie martw. To ze sa takie same juz wiedzialem ale w zwiazku z zaistnialymi klopotami myslalem ze jednak nie. Wcale nie musisz byc taki cyniczny bo nie kazdy urodzil sie z encyklopedia audii w reku.

_________________
.........B4_2.0_ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2005 11:10:43 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nikt nie urodzil sie z encyklopedia Audi w reku a bynajmniej nie ja ... poprostu jak Ty miales czas wolny i robiles sobie cos co Ci sprawialo przyjemnosc ja siedzialem i studiowalem schematy i inne dokumentacje wiec jezeli juz to wynika to z mojego wkladu pracy a nie od talentu czy encyklopedii ... jakbys posiadzial przy tym sam, tez bys do tego doszedl a pisanie ze czegos nie znalazles jest raczej oznaka niesumiennosci niz braku dostepnosci materialow ...siedze na tym forum juz troche i takich oznak niesumiennosci jest coraz wiecej , stad moje uwagi

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2005 11:45:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
Jeśli chodzi o ciśnienie oleju musisz zastosować się do tego co napisałem i zostanie ci jeszcze parę rzeczy mianowicie bremse light to kontrolka która świeci na pomarańczowo naprzemiennie z oświetleniem z tego co ja narazie zrobiłem to zapiołem się pod przekaźnik do sprawdzania stanu natężenia prądu płynącego w obwodach z prawej i lewej strony co się okazuje jest tylko jeden przekaźnik do tej czynności a więc światła i hamulce to ten sam przekaźnik zrobiłem narazie stop a oświetlenia przedniego jeszcze mi nie sprawdza pewnie coś źle podpiołem, potrzebna jest jeszcze popmka ze stanem płynu bardzo trudna do odnalezienia. jak tylko śnieg zejdzie i znajde brakujące klocki zasuwam do garażu i robię to dalej a nie jest to takie proste jak się nigdy nie robiło takich rzeczy samochód bez tapicerki cały czas i jeździ :).
Co do zegarów u mnie nie oszukuje nawet o 10 obrotów wszystko łącznie z prędkościomierzem i kompem chodzi bez przekłamań właśnie kalibruję komputer. To że u Ciebie nie działa prawidłowo komp z resztą zegarów musisz rozebrać je na mak i posprawdzać u mnie np była przepalona ścieżka w jednym miejscu na płycie głównej na pierwszy rzut oka było ok ale dogłębniej zacząłem sprawdzać przejścia i znalazłem brak przejścia polutowałem wszystko i sprawdziłem w samochodzie, od razu mi się lżej na sercu zrobiło jak zaczęło wszystko działać prawidłowo.
jak skończe tego autochecka dostaniesz gotowy przepis co dokładnie trzeba zrobić i jak co należy z czym podłączyć oraz jakich klocków ci brakuje.
Póki co narazie zima nie daje się grzebać z samochodem ale zegarki możesz te od S2 wziąć do domku mierniczek szkło powiększające no i do rozbiurki, przejżeć sprawdzić skręcić działa 100%. Ja z zegarkami od S2 zanim zaczęło mi działać wszystko to 2 miechy się bujałem z tematem. Tak więc nie trzeba być w gorącej wodzie kompanym jakby co też mam jeszcze jedną zdezelowaną sztukę zegarów od S2 ale płyta jest ok i wskaźniki też ale farbka z nich schodzi taka ich natura.
na to co opisałeś to 100% masz gdzieś przerwę w obwodzie na zegarach.
sprawdź i napisz co było.[/img]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2005 11:57:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
jasper - mam nadzieje ze bedzie super fotostory :peace:
lukanio -przeciez zakladales juz licznik od A4.... :?:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2005 12:03:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 17:10:32
Posty: 153
Lokalizacja: radom
Niezupelnie sie z Toba zgodze. Niestety ja mam prace taka jaka mam i niestety nie mam czasu a nie checi na studiowanie schematow. A jesli znajde czas to wlasnie zeby cos porobic a chcialbym byc do tego przygotowany. Bo raczej kiepsko jest siedziec z miernikiem i schematami w samochodzie na dworze gdzie jest 5 stopni mrozu. Stad moje pytania do ludzi takich ja Ty ktorych uwazam za specjalistow. Wystarczylo napisac: "poszukaj schematu od AC do b4 i porownaj sobie ze swoim zegarem". Ewentualnie nie pisac nic bo teraz ten post to moja dyskusja z toba ktora zupelnie nie ma nic wspolnego z tematem.

_________________
.........B4_2.0_ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2005 12:04:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
Kolego łukanio jesteś z Radomia czyli dzieli nas 40 km, może miałbyś ochotę się spodtkać i pogadać w tym temacie :), oczywiście muszę poskręcać wszytko, żeby niebieske ludziki się nie czepiali - ostatnio u nas w Kozienicach smerf mnie się czepiał dlaczego jeżdżę z niesprawnym technicznie autem - ja mu na to grzecznie, że samochód jest technicznie sprawny, tylko nie ma części tapicerki ale i tak nie dało się pogadać za bardzo, musiałem się do garażu wstawić i nie jeżdżę na razie bo skończyło się na pouczeniu, a następnym razem będzie mandat i po dowodzie, a jak mandat i po dowodzie to ja wolę pieniążki wydać np. na fotele ze skóry :). Tak więc daj znać to może razem się zabierzemy za te twoje zegarki i przy okazji mały spocik zrobimy:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2005 12:11:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 17:10:32
Posty: 153
Lokalizacja: radom
@ jasper
problemu nie ma tylko jak sie zrobi cieplo bo mam kupe roboty przy autku. Na razie musze otworzyc maske bo linka poszla, pozniej wsadzic skorke(juz zakupiona), ale ten licznik wsadzic trzeba. A spocik sie zrobi. Tylko niech snieg odpusci wreszcie zeby niunie mozna bylo wypiescic. Chetnie bym sie z toba spotkal ale niestety nie jestem teraz czasowy. Codziennie do pracy do stolicy trzeba jechac a jak przyjdzie sobota to trzeba sie zajac rodzina i tak w kolko.

_________________
.........B4_2.0_ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2005 12:14:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
będzie piękne fotostory 3in1 czyli S2 w B4, AC z MC oraz BC :) dajcie mie jeszcze trochę czasu.
Muszę się jeszcze spodtkać z zaklinaczem węży :) żeby szybko wiosna nadeszła i pozwoliło na dokończenie tematu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2005 19:26:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 17:10:32
Posty: 153
Lokalizacja: radom
Bilu napisał(a):
jasper - mam nadzieje ze bedzie super fotostory :peace:
lukanio -przeciez zakladales juz licznik od A4.... :?:



Niestety pomysl umarl tak szybko jak sie narodzil, jak zobaczylem Twoj licznik od A6. Moj byl zwykly z pierwszych modeli. Za duzo roboty a malo frajdy. A ze za 200 zl kupilem od S2 wraz z dodatkowymi zegarami to trzeba zrezac wlasnie to. Niedlugo jak tylko sie zrobic cieplej zrobimy moze cos z kol. Jasperem to pojawia sie zdjecia. Na razie kompletuje elementy na S2 look. Ze wzgledow technicznych nie bedzie tylko zderzaka tylniego od S2 a ze wzgl. finansowych soczewek ale tylko na razie.

_________________
.........B4_2.0_ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: