.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 04:21:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2008 13:17:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.cze.2007 00:24:23
Posty: 474
Lokalizacja: Lubelszczyzna / Warszawa
Auto: Renault Clio IV 0.9 Turbo
good news, tylko czekac jak twoja furka bedzie gotowac, musze przyznac ze nie moge sie doczekac! :)

Pozdro i powodzenia!

Czekamy na dalsze info!

_________________
Bylo:1990' Audi 100 [200 look] C3 User - 2.5 TDi (1T) - 120HP limo' style, duzo V8 czesci :)
Było: 2002' Toyota Avensis 2.0 D4D 110HP - limuzynka :)
Jest: 2013' Renault Clio IV Turbo 90 HP - mini-rajdowka :)

Jeszcze wróce do Audi... :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2008 18:16:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Stary ale deski juz nie bedziesz rezał ;) ??

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2008 13:05:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 10:29:50
Posty: 3
Podłączę się do wątku.
Czy silnik z S6 po 2001 roku będzie pasował do V8 (mocowanie łap)?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2008 16:54:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
mAlIbOr napisał(a):
Stary ale deski juz nie bedziesz rezał ;) ??


Deska z v-ki, to niepotrzebne kilogramy i dużo modzenia i niepotrzebne przeróbki i patenty. I to dużo kilogramów a efekt nie potrzebny. Mam w swojej drewno z v8 i podświetlane regulacje i to moim zdaniem wystarczy.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2008 17:30:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.cze.2007 00:24:23
Posty: 474
Lokalizacja: Lubelszczyzna / Warszawa
Auto: Renault Clio IV 0.9 Turbo
kefir, to jakich czesci w sumie Ci brakuje jeszcze?

_________________
Bylo:1990' Audi 100 [200 look] C3 User - 2.5 TDi (1T) - 120HP limo' style, duzo V8 czesci :)
Było: 2002' Toyota Avensis 2.0 D4D 110HP - limuzynka :)
Jest: 2013' Renault Clio IV Turbo 90 HP - mini-rajdowka :)

Jeszcze wróce do Audi... :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2008 08:21:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 10:29:50
Posty: 3
Panowie nie wierze że nikt nie zna odpowiedzi na moje pytanie.
Czy silnik z s6 (ANK,AQJ) bedzie pasował mocowaniem do V8?
W takiej ilości speców napewno ktoś wie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2008 09:54:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Będzie pasował.

W sumie części mam już wszystkie. Łącznie z najdrobniejszymi gadżetami. Po świętach dotrze kilka rzeczy w lepszym stanie niż mam. A brakuje mi tylko klosza kierunkowskazu lewego. Chciałem gdzieś białe, ale na ebayu są po około 350PLN...to dla mnie za drogo w tej chwili. Termin u lakiernika w przyszłym miesiącu. Powinno się udać temat dokończyć do tego czasu. W obecnej chwili jeżdżę z maską z vki, pogiętymi błotnikami przednimi, zderzakiem i lampami od A100 i auto wygląda jak złom.

Wczoraj przywieźliśmy też silnik PT - v8 3,6, ale to już do innego projektu.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2008 01:32:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2008 22:30:11
Posty: 70
Lokalizacja: Gdynia
kefir200 napisał(a):
Będzie pasował.


A ja nie bym byl pewny... Chcialem do swojej Vki przekladac dokladnie taki silnik i na 100 % nie pasi srednica motoru w miejscu laczenia ze skrzynia biegow. Po tym jak to obadalem nie zaglebialem sie juz w mocowania i pasowanie lap ale nie wydaje mi sie zeby podeszlo to bez problemu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2008 10:35:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Rzuć temat na forum streetracing.pl w dziale Audi. U nas nikt tego nie robił i wszelkie informacje będą z zasłyszenia. Tak jak ta ode mnie.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2008 13:25:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 10:29:50
Posty: 3
Wielkie dzięki.

Jeśli tak jest to za wielkiego popisu ze swapem silnika nie mam.
Ewentualnie V8 kompresor lub bi-turbo wchodzi w rachubę.
A tak nawiasem to;
Czy ktoś w naszym kraju powozi takie V8 na kompresorze lub bi turbo?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 02:08:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
To ja się dołączam do tematu. Jakby ktoś miał już jakąś V8 i wkładał w miejsce motorka V8 czy to 3.6 czy 4.2 mniejszy motorek to ja mogę oddać swój 2.8 AAH kompletny z osprzętem wiązką, sterownikiem i wszystkim co potrzebne na swapa albo odkupić to 4.2 albo 3.6 bo chciałbym to wcisnąć do swojej b4. Także jakby co to jestem zainteresowany jakimś zdrowym kompletnym motorkiem V8

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 02:35:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Ja się waham pomiędzy sprzedażą, a kompresją silnika wolnossącego...
W grę nie wchodzi biturbo, ale wyłącznie kompressor. Zasięgnąłem już rady u zachodnich sąsiadów i pomogą jakby co, ale tanio nie będzie.
Nasi rodzimi tunerzy krzyczą od 15-20tyś a taką przeróbkę - wszystko jest niestandardowe - wszystko trzeba robić na zamówienie...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 06:53:11 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Hev nie sprzedawaj V8-ki - toż to najfajniejsze audi.... spokojnie uzbieraj kasę i kompresuj jak lubisz :P
Jakbym miał V8-ke to chyba nigdy bym jej nie sprzedał, chociażby miała jeździć raz na miesiąc na patrol po mieście....
:peace:

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 17:45:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Heveliusz napisał(a):
Ja się waham pomiędzy sprzedażą, a kompresją silnika wolnossącego...
W grę nie wchodzi biturbo, ale wyłącznie kompressor. Zasięgnąłem już rady u zachodnich sąsiadów i pomogą jakby co, ale tanio nie będzie.
Nasi rodzimi tunerzy krzyczą od 15-20tyś a taką przeróbkę - wszystko jest niestandardowe - wszystko trzeba robić na zamówienie...


żartujesz chyba :D starergo sztrucla pompować... jak chcesz szybko i bez problemów to sobie kup s2.

pozatym to nie wiem co ci tam brakuje pod maską w tej 4.2 mimo wszsytko dobrze to jeździ - może wymień kable i świece to nabierze wigoru :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 17:49:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Mauzer napisał(a):
jak chcesz szybko i bez problemów to sobie kup s2.


:): :): :):

kto jak kto ale ty nie powinienes pisac takich rzeczy o silnikach 2.2T

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 18:10:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ja nie mam s2 i niema potrzeby bym miał ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 18:19:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ale robisz przy tych silnikach i wiesz ze są problematycznie i kapryśne

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 19:12:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
A chłopaki... Nie trafiliście przypadkiem gdzieś coś takich danych pomiarowych - pomiarów kontrolnych w V8? Do b2 to coś takiego mam ale do Vki nie spotkałem. A potrzebuję skontrolować nadwozie tu i ówdzie. To tak na wypadek, jeżeli nie dotrą do mnie oryginalne noski podłużnic z Vki.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2008 13:59:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Mauzer napisał(a):
Heveliusz napisał(a):
Ja się waham pomiędzy sprzedażą, a kompresją silnika wolnossącego...
W grę nie wchodzi biturbo, ale wyłącznie kompressor. Zasięgnąłem już rady u zachodnich sąsiadów i pomogą jakby co, ale tanio nie będzie.
Nasi rodzimi tunerzy krzyczą od 15-20tyś a taką przeróbkę - wszystko jest niestandardowe - wszystko trzeba robić na zamówienie...


żartujesz chyba :D starergo sztrucla pompować... jak chcesz szybko i bez problemów to sobie kup s2.

pozatym to nie wiem co ci tam brakuje pod maską w tej 4.2 mimo wszsytko dobrze to jeździ - może wymień kable i świece to nabierze wigoru :peace:


eeee.... To w moim przypadku absolutnie nie chodzi o to, że autko nie jeździ. Jeździ świetnie i nie ma się do czego przyczepić.
Tu raczej chodzi o zrobienie czegoś ciekawego i unikatowego. Ten samochód się nigdy ścigać nie będzie.
A że to stary strucel to wiem i się zgadzam... :peace:
Strucle rządzą :diabel:

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2008 21:05:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
kup drugą vk'e za 4t i zrób bolida a tę zostaw w spokoju :d

strucle rulezzz :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: