.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 03:57:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 2.5 TDI V6 AFB Vacum pompa i N75
PostNapisane: 07.kwi.2008 07:55:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
Mam problem z wysterowaniem kierownic turbiny po czyszczeniu. Zapieczone były tak, ze trochę przepuszczały, teraz nic sie nie ruszają. Wczoraj przeszukałem przez pół niedzieli forum i znalazłem, że niedrożna odma (ja taką miałem) może spowodować słabe działanie Vacum i że można ją wyczyścić i trochę zregenerować. Podobno pasują zaworki od pompy paliwa Żuka, i niektórym klubowiczom przyniosło to oczekiwany efekt poprawy. Postanowiłem zajrzeć do Vacum - czyszczenie jeszcze nigdzie nie zaszkodziło. Dziś pożyczam od kumpla zajmującego się sprzętem medycznym manometr podciśnienia i chciałbym wiedzieć jakie podciśnienie jest prawidłowe. Jeśli nikt nie odpowie to przynajmniej będę widział różnicę przed i po czyszczeniu (mam nadzieję). Teraz zawór N75 sterujący kierownicami. Czy można go troszkę poczyścić - przedmuchać? Czy pasuje od silnika benzynowego V6 by go na chwile podmienić i sprawdzić? Do takiego będę miał za 1-2 tyg dostęp w rodzinie. Od jakiej prędkości obrotowej powinienem zauważyć ruch sztangi? Chcę być pewny przed zakupem nowego N75, wszak to nie 5 zł. Próbowałem VAG-ować, ale wszędzie mi krzyczy program, że muszę sie rejestrować. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 10:03:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jeśli chodzi o N75 to zamień go miejscami z N18 (są wizualnie takie same, rożnią się tylko kolorem) Poza tym powinno wawalać 575 niedoładowanie, co na logach byłoby widoczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 17:33:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
Tak w logach jest 575. U mnie zawór szary N75 steruję turbina a czarny N18 egr. Jak zdejmowałem wtyczkę N18 to było tam ok 13V i po założeniu zawór został wysterowany dosłownie na chwilę, potem puszczał. Na wtyczce N75 jest ok 7,8V i nic się nie dzieje. Jak wysterowałem N75 z akumulatora to podnosi sztangę. Pompa Vacum daje podciśnienie 690 mm Hg, czyli 0,92 bar. Czy opłaca sie w niej grzebać? Co sadzicie o zaworkach?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 81 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron