Mam problem z wysterowaniem kierownic turbiny po czyszczeniu. Zapieczone były tak, ze trochę przepuszczały, teraz nic sie nie ruszają. Wczoraj przeszukałem przez pół niedzieli forum i znalazłem, że niedrożna odma (ja taką miałem) może spowodować słabe działanie Vacum i że można ją wyczyścić i trochę zregenerować. Podobno pasują zaworki od pompy paliwa Żuka, i niektórym klubowiczom przyniosło to oczekiwany efekt poprawy. Postanowiłem zajrzeć do Vacum - czyszczenie jeszcze nigdzie nie zaszkodziło. Dziś pożyczam od kumpla zajmującego się sprzętem medycznym manometr podciśnienia i chciałbym wiedzieć jakie podciśnienie jest prawidłowe. Jeśli nikt nie odpowie to przynajmniej będę widział różnicę przed i po czyszczeniu (mam nadzieję). Teraz zawór N75 sterujący kierownicami. Czy można go troszkę poczyścić - przedmuchać? Czy pasuje od silnika benzynowego V6 by go na chwile podmienić i sprawdzić? Do takiego będę miał za 1-2 tyg dostęp w rodzinie. Od jakiej prędkości obrotowej powinienem zauważyć ruch sztangi? Chcę być pewny przed zakupem nowego N75, wszak to nie 5 zł. Próbowałem VAG-ować, ale wszędzie mi krzyczy program, że muszę sie rejestrować. Pozdrawiam.
|