.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 14:56:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 2,8] Nowe felgi, jakie sruby tuleje i zarorki do nich?
PostNapisane: 06.kwi.2008 19:37:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
Witam
kupiłem sobie 17' felgi aluminiowe wcześniej jeździłem na 15' aluskach
muszę do nich dokupić zaworki, tuleje oraz śruby

Jakie powinny być śruby? z jakim gwintem? 1,25 czy 1,5
jakiej długości powinien być gwint? taki jak miałem we wcześniejszych?

zaworki do felg (wentyle) kupować 3,5 czy 4,5? bo chce na nie kupić tkaie nakrętki które pokazują czy ciśnienie jest ok (niestety nie posiadam w aucie systemu sprawdzającego ciśnienie w kolach dlatego muszę ratować się takim wynalazkiem)

jaka jest średnica piasty na kole? 56,1?

z jakim ciśnieniem powinienem jeździć na 17' felgach? 2,2? 2,3? 2,4?

Aluski chce jeszcze przemalować jaką polecacie farbę?

Które śruby zabezpieczające wybrać? są jakieś lepsze modele?

z góry dzięki za pomoc
pozdrawiam

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 07:13:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
no niestety muszę sobie sam odpowiedzieć na to pytanie
poszukiwałem wszędzie odpowiedzi oto co znalazłem:

cienienie w audi tego typu z tym silnikiem powinno być 2,4 atmosfery

śruby stożkowe M14x1,5 gwint długości 28mm

średnica piasty to 57.1

śruby zabezpieczające na allegro są w 2 moim zdaniem ciekawych wersjach jedna to niby nowość w kształcie kwiatka drugie to z obrotowym kołnierzem zabezpieczającym

jeśli chodzi o farby to ciągle nie jestem w tym temacie wystarczająco pewny co wybrać choć w sieci znalazłem narazie tylko jednego producenta który poleca szlifowanie, gruntowanie, malowanie lakierem bezbarwnym i dopiero wtedy malowanie kolorem (srebrny i czarny do wyboru)

z wentylami jeszcze nie wiem czy opłaca się kuopwać tzw wentyle ukryte i nakrętki wskazujące poziom cisnienia powietrza w kołach

jeśli się mylę mam nadzieje że ktoś zdąży sprostować moje wypowiedzi na czas oraz odpowie na ostatnie pytania mnie nurtujące
pozdrawiam

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 09:38:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
długość śruby zależna od producenta felg generalnie min 6.5 pełnych obrotów gwintu co przy skoku gwintu 1.5 daje nam 1 cm tyle ile grubość piasty .ważne też czy sruby stożkowe czy kula

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: