.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 19:05:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 10:28:49 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
jmorek napisał(a):
Czy udaje sie Wam polaczyc z tym starszym sterowninikiem (np: 8A0 907 401B) przy wlaczanym zaplonie i bez generowania bledow?
Umnie polaczenie jest tyllko na odpalonym silniku i z bledem w pamieci. Po wykasowaniu bledu traci polaczenie.


No wlasnie ja mam taki sterownik i jak przeczytasz caly watek przekonasz sie ze mozna...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 10:47:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
jmorek napisał(a):
Czy udaje sie Wam polaczyc z tym starszym sterowninikiem (np: 8A0 907 401B) przy wlaczanym zaplonie i bez generowania bledow?

Tak. Połączenia nie traci, nawet po wykasowaniu błędów.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 11:36:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2006 10:47:18
Posty: 30
Lokalizacja: Wilno
przemik napisał(a):
jmorek napisał(a):
Czy udaje sie Wam polaczyc z tym starszym sterowninikiem (np: 8A0 907 401B) przy wlaczanym zaplonie i bez generowania bledow?
Umnie polaczenie jest tyllko na odpalonym silniku i z bledem w pamieci. Po wykasowaniu bledu traci polaczenie.


No wlasnie ja mam taki sterownik i jak przeczytasz caly watek przekonasz sie ze mozna...

Dobra, czytalem caly watek i nie jeden raz :) uzywam fejsa na Com, i starego laptopka z WIN 95 :| baud rate w VC:240 i w opcjach ustawiania szybkosci portu com :300 bits per second, ale niechce dzialac przy tylko wlaczonym zaplonie, i bez bledu w pamieci sterownika :(
Sprawa pewnie w fejsie lub systemie operac.

_________________
B4 1z 93 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 12:54:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
interfejs K+L na COMa , vag 311.2 , silnik 1.9 TD z roku 1992 i niestety, nie łączy się mimo stosowania wszelkich ustawień z tego forum jak i innych domyślnych... także innych vagów i innego interfejsa (taki z K tylko).

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 13:12:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
polecam sprobowac programiku vwtool zamiast vagcoma

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 13:52:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Leo napisał(a):
silnik 1.9 TD z roku 1992


przeciez to stary kondon na komorach wstepnych z pedalem na lince ... :):
z czym Ty chcesz sie tam polaczyc .... :?: [tam chyba nic nie ma ]

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 14:03:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Leo napisał(a):
interfejs K+L na COMa , vag 311.2 , silnik 1.9 TD z roku 1992 i niestety, nie łączy się mimo stosowania wszelkich ustawień z tego forum jak i innych domyślnych... także innych vagów i innego interfejsa (taki z K tylko).

To jest silnik na wtrysku mechanicznym, i mechanicznej pompie wtryskowej. Niestety nie miałeś najmniejszych szans na połaczenie się z nim. Oczywiście zakładam iż piszesz o silniku AAZ.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 14:45:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no ale interfejs miał obd 2 to chyba po coś on tam jest :/

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 14:48:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Leo napisał(a):
no ale interfejs miał obd 2 to chyba po coś on tam jest :/


moze do ABS,klimy,immo ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 14:53:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
golas... nie miał nic z tych rzeczy... tylko skórę :P

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 18:38:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
posiada standardowa wiązke :): :peace:

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 19:30:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2007 14:55:03
Posty: 91
Lokalizacja: Wejherowo
przemik napisał(a):
jmorek napisał(a):
Czy udaje sie Wam polaczyc z tym starszym sterowninikiem (np: 8A0 907 401B) przy wlaczanym zaplonie i bez generowania bledow?
Umnie polaczenie jest tyllko na odpalonym silniku i z bledem w pamieci. Po wykasowaniu bledu traci polaczenie.


No wlasnie ja mam taki sterownik i jak przeczytasz caly watek przekonasz sie ze mozna...


Wlasnie sobie przypomnialem, ze polaczylo mnie tylko na moment i wlasnie po wypieciu na chwile przeplywki. Ciekawe tylko czy zanim skasuje bledy dam rade cos jeszcze pogrzebac. :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 22:32:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Leo napisał(a):
golas... nie miał nic z tych rzeczy... tylko skórę :P


no na alledrogo to prawie full wypas :D
a ja widziałem B4 nawet bez centralnego zamka :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 08:08:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
szewek napisał(a):
posiada standardowa wiązke :): :peace:


wyglada na to ze tak ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 12:39:43 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
moja próba : 1 Z (sterownik Boscha ), sprzęt : HEX CAN + przejściówka na OBD1 i VC 704.1 no i laptop rezultat = tylko i wylącznie grupa 000 , podobno 1Z na sterowniku Pierburga łączy sie i można logowac wiecej niz tylko grupę 000 .... Niedługo test na AAT ... wyniki wkrótce :D


Ostatnio edytowano 09.kwi.2008 12:43:21 przez Gustav, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 12:43:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
gustav200 napisał(a):
moja próba : 1 Z (sterownik Boscha ), sprzęt : HEX CAN i VC 704.1 no i laptop rezultat = tylko i wylącznie grupa 000 , podobno 1Z na sterowniku Pierburga łączy sie i można logowac wiecej niz tylko grupę 000 .... Niedługo test na AAT ... wyniki wkrótce :D


nic nadzwyczajnego ... ;)
co do 1Z i lmm Pierburg'a a nie sterowniku ;) to nie podobno tylko napewno ... :diabel:
a z AAT moze byc roznie ... od tylko 000 az do pelnej diagnostyki ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 12:47:12 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
spanky napisał(a):
gustav200 napisał(a):
moja próba : 1 Z (sterownik Boscha ), sprzęt : HEX CAN i VC 704.1 no i laptop rezultat = tylko i wylącznie grupa 000 , podobno 1Z na sterowniku Pierburga łączy sie i można logowac wiecej niz tylko grupę 000 .... Niedługo test na AAT ... wyniki wkrótce :D


nic nadzwyczajnego ... ;)
co do 1Z i lmm Pierburg'a a nie sterowniku ;) to nie podobno tylko napewno ... :diabel:
a z AAT moze byc roznie ... od tylko 000 az do pelnej diagnostyki ... ;)


nie chce mi sie wierzyc ze od przepływki zalezy logowanie innych grup


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 12:52:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
gustav200 napisał(a):
spanky napisał(a):
gustav200 napisał(a):
moja próba : 1 Z (sterownik Boscha ), sprzęt : HEX CAN i VC 704.1 no i laptop rezultat = tylko i wylącznie grupa 000 , podobno 1Z na sterowniku Pierburga łączy sie i można logowac wiecej niz tylko grupę 000 .... Niedługo test na AAT ... wyniki wkrótce :D


nic nadzwyczajnego ... ;)
co do 1Z i lmm Pierburg'a a nie sterowniku ;) to nie podobno tylko napewno ... :diabel:
a z AAT moze byc roznie ... od tylko 000 az do pelnej diagnostyki ... ;)


nie chce mi sie wierzyc ze od przepływki zalezy logowanie innych grup


a czy ja cos takiego napisałem :?:
tu nie chodzi o wiare .... tylko musisz wiedziec [zanim cos napiszesz] ze nie ma czegos takiego jak ECU Pierburg'a .... a lmm jest ... :):
a od czego zalezy to juz sa podstawy [i powinienes je znac] ;) ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 13:05:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Cytuj:
[i powinienes je znac] ;) ...


nie , nie znam ,wytłumacz mi jak możesz i czy ecu 1Z z lmm pierburg'a jest zupelnie inny niz w ecu 1z z lmm boscha ?


Ostatnio edytowano 09.kwi.2008 13:39:45 przez Gustav, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 13:36:32 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Po tym mozna miedzy innymi rozpoznac czy mamy 1Z z pełna czy z "ubogą" diagnostyką - własnie po typie LMM.

pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 84 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: