.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 13:57:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 AKE]Szarpie kierownicą na postoju i w czasie jazdy
PostNapisane: 14.mar.2008 10:35:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2008 22:19:19
Posty: 10
Witam

Mam taki problem (a6 2.5 tdi quattro tiptronic AKE) podczas postoju jak skręcam kierownicą to strasznie nią szarpie w czasie jazdy to samo. Macie jakieś pomysły co to może być?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2008 10:44:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
A pompa wyje? Sprawdź kolor i stan płynu we wspomaganiu.

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2008 10:50:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
dolej płyn ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2008 12:07:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Jeśli dzieje się tak przy gwałtownym skręcaniu kierownicą lewo/prawo to znaczy, że tak jak napisał Leo - brakuje płynu w układzie. Po dolewce wszystko powinno ustąpić :)

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2008 10:41:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2008 22:19:19
Posty: 10
Płyn jest, żeby to było takie proste to bym was nie pytał ;) . Myślałem, że pasek za mocno naciągnięty ale byłem u mechanika mówi, że ok. Dodam jeszcze, że właśnie wymieniłem silnik bo stary się rozsypał i po wymianie tak się zaczęło robić. Im bardziej skręcam tym bardziej szarpie da się z tym jechać no ale coś jest napewno nie tak. Macie jeszcze jakieś pomysły co to może być?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2008 16:55:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
as1313 napisał(a):
Macie jeszcze jakieś pomysły co to może być?


a jaki jest płyn ? stary, nowy, nowy niezgodny z podanym przez producenta.....

as1313 napisał(a):

Dodam jeszcze, że właśnie wymieniłem silnik bo stary się rozsypał i po wymianie tak się zaczęło robić


daje do myślenia.....dobrze poskładane ?

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2008 21:01:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2008 22:19:19
Posty: 10
Płyn jest nowy febi s 6161.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2008 09:51:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2008 22:19:19
Posty: 10
Panowie macie jakieś pomysły co to może być. Napisze jeszcze raz: płyn jest nowy febi 6162 (mechanicy zaleli 6161 ale kazałem wymienić na 6162), pompa wspomagania wymieniona, magiel też i dalej to samo.
Objawy:
Na postoju kierownica kręci się lekko ale tak jakby przepuszcza
W czasie jazdy podczas skręcania kierownica zaczyna sie ciężko kręcić jakby wspomaganie nie działało jak przygazuję to zaczyna lżej chodzić. Przypomnę tylko, że stary silnik się zatarł i był wymieniony objawy pojawiły się po wymianie.
Panowie pomóżcie bo nie mam już pomysłu co to może być, zapewne coś jest źle złożone ale co może dawać takie objawy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 15:51:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
as1313 napisał(a):
Panowie macie jakieś pomysły co to może być. Napisze jeszcze raz: płyn jest nowy febi 6162 (mechanicy zaleli 6161 ale kazałem wymienić na 6162), pompa wspomagania wymieniona, magiel też i dalej to samo.
Objawy:
Na postoju kierownica kręci się lekko ale tak jakby przepuszcza
W czasie jazdy podczas skręcania kierownica zaczyna sie ciężko kręcić jakby wspomaganie nie działało jak przygazuję to zaczyna lżej chodzić. Przypomnę tylko, że stary silnik się zatarł i był wymieniony objawy pojawiły się po wymianie.
Panowie pomóżcie bo nie mam już pomysłu co to może być, zapewne coś jest źle złożone ale co może dawać takie objawy?

, ja mialem takie obiawy jak TY, ale u mnie padla pompa :): nie domagala po wymianie malina. wiec napewno Ci nowa wsadzili? :-) Zmien ten samochod 2 sprawa. ;)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2008 16:22:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2007 19:49:47
Posty: 199
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kolego sprawdz przewody co idą z pompy do magla mogły się rozwarstwić i jest lipa :(:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2008 12:05:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Nie daje Ci nic do myślenia? Że wymiana pompy i magla nic nie dała? Zostały koła pasowe (czy proste), przewody (czy szczelne i drożne) oraz pasek i napinacz oraz rolki dociskowe (może coś blokuje). Czy są jakieś dźwięki w czasie szarpania (oczywiście spod maski, bo twoje "Kur.....a" pomijam).

A swoją drogą jak fajnie to brzmi: wymieniłem se silnik, magiel, pompę....też chciałbym tak móc bestrosko wymieniać...ale cóż stać na Audi to czemu ma być nie stać na wymiany? A mogłem przecież kupić Omegę rocznik 2002 (chychychy żartuję)

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: