.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 07:57:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: (A6 C5 AFB) Miałem problem z odpaleniem(drugi raz)
PostNapisane: 11.kwi.2008 16:26:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2008 17:36:01
Posty: 51
Lokalizacja: dolnośląskie/mazowieckie
Cześć Koledzy. Miałem dziś mały problem przy aucie. Rano autko odpala jak złoto, "pyk" i rechocze. Dziś po odpaleniu, przejechaniu sie, gdy temperatura oleju i silnika nabrała optimum zgasiłem auto. Po kilku minutach nie odpalił jak zwykle tylko za drugim razem musiałem chwile zakręcić. Zdarzyło się to drugi raz (pierwszy na autostradzie po przejechaniu znacznej odległości) tez silnik zapalił tak samo. Dodam, że pompa wtryskowa jest po regeneracji i na gwarancji, jest nowy przepływomierz i inne rzeczy wymienione. Auto jeżdzi na dobrym paliwie z dodatkiem uszlachetniacza. Poza tym sprawuje sie rewelacyjnie.Na pewno niedługo kupie VAGa i postaram się rozwiązywac te sprawy samemu.Nie wykazuje jakichkolwiek innych przejaw niepoprawnej pracy. Proszę, jeśli ktoś wie czy spodowany jest owy problem proszę o radę. Z racji, że nie mieszkam w Polsce i nie jestem super znawcą staram się sprawy rozwiązywać samemu, min. dzięki informacjąom z forum. Pozdrawiam.

_________________
A6 2.5 TDi AFB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2008 18:58:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2007 19:49:47
Posty: 199
Lokalizacja: Dolny Śląsk
witam kolego mam taki sam problem jak ty ,tylko ze mi troche czesciej ciezko pali niz tobie.Tak samo moja pompa jest po regeneracji ,przed regeneracja bylo to samo.Na forum opisalem swoj problem poraz kolejny i echo ale moze ktos cos mi wreszcie cos poradzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2008 19:16:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Sprawdźcie sobie czujnik temperatury płynu. Możecie też go odpiąć i sprawdzić czy pali.
Pozdr

No i pełna diagnostyka Panowie :) Wyedy będzie wiadomo więcej.

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Ostatnio edytowano 14.kwi.2008 16:07:56 przez Stamlej, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2008 07:54:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2007 19:49:47
Posty: 199
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Czy ten czujnik jest pomiedzy głowicami?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 16:05:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2005 20:30:52
Posty: 41
Lokalizacja: Śląsk,Sosnowiec
Tak ten czujnik jest pomiędzy głowicami - czteropinowy sterczy złączem do góry z króćca układu chłodzenia obok pompy. Niestety nie jestem przekonany czy to coś da.

_________________
B4 ('93)ABT+LPG
A6 ('98) AFB Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2008 15:44:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2008 17:36:01
Posty: 51
Lokalizacja: dolnośląskie/mazowieckie
zrobilem diagnostyke vagiem, bez bledow, czasem jednak sie problem pojawia, czy prawda jest ze po prejechanej trasie nie powinno sie wyłączac silnika przez okolo minute by turbina doszla do siebie?:)
no nie wiem, dzięki, pozdrawiam :)

_________________
A6 2.5 TDi AFB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2008 19:29:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2007 19:49:47
Posty: 199
Lokalizacja: Dolny Śląsk
1.
tak kolego żeby turbina się wystudziła,niech pochodzi na wolnych obrotach z pół minuty.Najgorzej jest jak mu stawiasz w rure i zatrzymasz się i zgasisz odrazu silnik wtedy może być po turbinie a to troche spory wydatek.

2.
Jeszcze jedno pytanie czy po odłączeniu czujnika temperatury uaktywni się bład pytam bo nie mam vaga.Jak poznam czy przyczyną niepoprawnego odpalania jest czujnik ,jak go odłącze auto nie powinno odpalić?

MOD: Proszę o korzystanie z opcji EDYTUJ (instrukcja w Regulaminie Forum).
Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2008 16:29:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2008 17:36:01
Posty: 51
Lokalizacja: dolnośląskie/mazowieckie
1375 Zawór
stała wartość na wyjściu lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY, wyskoczył mi taki błąd myśle iż to może byc problem?

_________________
A6 2.5 TDi AFB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2008 00:22:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.gru.2006 15:44:56
Posty: 66
Lokalizacja: Szczecin
Stamlej napisał(a):
Sprawdźcie sobie czujnik temperatury płynu. Możecie też go odpiąć i sprawdzić czy pali.
Pozdr

No i pełna diagnostyka Panowie :) Wyedy będzie wiadomo więcej.


auto ma trochę km na karku - poprawienie map zapłonu poprawi sytuację ...

_________________
leopard

Audi A6 - Leichtpanzer

znajdziesz mnie przez www.g-lab.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: