.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 04:47:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2008 21:39:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Jak by nie było. W tym przypadku ewidentnie potrzeba było planować. Wskazuje to także na fakt, iż została niewłściewie odkręcona przez co wymagała obróbki.
Pozatym jak już ktoś pisał, dobry pomiar, nowe sruby, dobra uszczelka, wprawna ręka w posługiwaniu się kluczen dynamometrycznym i odpowiednio odpowietrzony układ chłodzący.....

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2008 21:56:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Jasne, że nie jest powiedziane, że trzeba planować głowicę, jednak zgodzicie się chyba ze mną, że nie zaszkodzi zawieźć głowicy na warsztat, żeby sprawdzić jej płaszczyznę . Przecież wystarczy ją delikatnie "liznąć" i już będzie widać, czy są jakieś anomalie...
Sprawdzić zawsze trzeba, niekoniecznie od razu planować - można zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy ;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2008 23:28:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Sprawdzenie wymaga więcej czasu i pieniędzy nizeli planowanie. Planowanie to kwestia dobrego ustawienia i puszczenia maszyny. Sprawdzanie to bawienie się. Druga sprawa to sa głowice i jest tego coraz więcej, że producent ograniczył ilośc mozliwych planowań, przez ustalenie górnej krytycznej grubości której nie wolni przekroczyć;/. Stąd też potrzeba ich ograniczenia. W takim przypadku pozostaje sprawdzenie.

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: