Dzięki Spanky - sprawdzę wężyk bo wygląda na to że może trafiłeś
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Ale może to być też zatkany wężyk albo uwalony czujnik ciśnienia bo podczas logowania kilka dni temu i wczoraj ciśnienie w dolocie cały cas stoi w miejscu.
Odpiąłem dolot przy kolektorze ssącym i turbo dmucha, pozatym sprawdziłem czy nie ma dziur w dolocie. Jeżeli coś byłoby to Intercooler ale wątpię i tak w to. Pozatym przy zatkanym kacie i dziurze ciśnienie nie stało by cały czas w miejscu!
Poniżej logi w xls Udało mi się cudem je zrobić wczoraj
BS -
http://sleev.neostrada.pl/akp/Logi-Zuza/BS.xls
Dynamiczne -
http://sleev.neostrada.pl/akp/Logi-Zuza/Dynamiczne.xls - 011 coś mi się popieprzyło... Ale 011 jest kilka postów wyżej (tak samo wyglądało przy logowaniu teraz)
Statyczne -
http://sleev.neostrada.pl/akp/Logi-Zuza/Statyczne.xls
Auto jest słabe (ale nie jakoś strasznie) i po logowaniu wywaliło błąd...
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference
Napiszcie jakieś sugestie koledzy
Później napiszę co w/g mnie jest z tym autem ale narazie spadam bo się spieszę.
Pozdr!