.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 03:44:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2.0 ABK] Proszę o porade
PostNapisane: 13.kwi.2008 21:49:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2008 17:31:57
Posty: 9
Lokalizacja: Brzesko/Okocim
witam serdecznie mam pytanie czy wymiana paska rozrzadu i zalozenie zwyklego gazu do mojego silnika abk moze miec wplyw na to ze strasznie stukaja mi zawory ??na zimnym silniku stukaja jak sieczkarnia...az serce boli..;/pozniej juz mniej... i czy na ty da sie jezdzic czy mam odstawic samochod?? bardzo prosze o rade...bo to moj pierwszy samochod...chcialbym wiedziec to od was bo sie znacie:D czekam na komentarze i wiadomosci...pzdr>

EDIT by KORU Poprawiono nazwe tematu !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2008 21:59:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Gaz - jazda dłuzszy czas na zbyt ubogiej mieszance moze doprowadzic do wypalenia zaworow i gniazd zaworowych, nawet do wypalenia tłokow.
żłe poskładany rozrząd tez moze doprowadzic do uszkodzenia silnika - głowicy.

Twoj przypadek spowodowany jest raczej złym stanem układu smarowania, uszkodzone są hydrauliczne popychacze zaworow, tzw "szklanki"

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Ostatnio edytowano 13.kwi.2008 22:03:57 przez ZiPi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2008 22:02:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2008 17:31:57
Posty: 9
Lokalizacja: Brzesko/Okocim
czyli mama ja oddac ...kurcze boje sie ze to moze byc wina tego rozrzadu....bo po tej wymianie mi tak zaczal klekotac ... a z tymi wypaleniami to o co chodzi?? ja jestem swiezy prosze pisz tak bardziej zebym zrozumial co sie moze stac czy cos...jaki moze byc koszt naprawy?? przy wymianie tych zaworow?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2008 22:10:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Skoro stało się to po wymiianie paska rozrządu to najwyrazniej został zle załozony !!!
Jazda na gazie "na oszczędnosc" gdy ktos skręca reduktor, zeby auto mniej paliło, czyli jazda na zbyt ubogiej mieszance doprowadza do podniesienia temp. spalania gazu w cylindrach. Skutkiem tego jest oszczędzenie poł litra gazu na 100 km i po roku ( zalezy kto ile jezdzi ) wypaleniem gniazd zaworowych i zaworow.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2008 22:19:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2008 17:31:57
Posty: 9
Lokalizacja: Brzesko/Okocim
nie no ja nie kazalem ustawiac na uboga mieszanke wszytsko jest zalozone i nic nie regulowane...no mi pali tak z 12l mieszanej jazdy...a postaram sie olej wymienic na nowy...izoabcze zreszta pojade jutro do tego goscia co mi montowal ten pasek...i zapytam...a mam pytanie zwykly gaz do silnika abk to zly pomysl??widze ze tez masz abk...i jaki gaz masz??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2008 22:29:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Mam zwykły gaz II generacji i nie narzekam :peace:
Z gazem u Ciebie raczej OK, to ze klekocze, to raczej nie wina gazu.
Trzeba sprawdzic ten rozrząd i układ smarowania silnika - stan oleju i cisnienie.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2008 22:32:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2008 17:31:57
Posty: 9
Lokalizacja: Brzesko/Okocim
ok dzieki wielkie jutro postaram sie to zalatwic...jeszcze raz dzieki...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 14:31:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
w pierwszej kolejnosci zobaczyłbym czy rozrzad złozony na znaki w ABK bajecznie prosto pod blokiem nawet mozna:D , a potem ustawiłbym zaplon ;)

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 15:35:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2008 17:31:57
Posty: 9
Lokalizacja: Brzesko/Okocim
wymienilem olej i zostalo sprawdzone cisnienie...i teraz juz jest wszystko w jaknajlepszym porzadku...:) wrescie moja niunia warczy jak powinna:D dzieki za informacje chlopaki...:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: