No właśnie z tym podjechaniem jest problem - praktycznie dwa najbliższe tygodnie mam wypełnione po brzegi.
O autku:
poza standardem jest/są:
- spryskiwacze lamp
- reg. pochylenia lamp
- 4 x elektr. szyby
- welur, z przodu grzany i z regulacją lędźwi. z tyłu podłokietnik i skisack
- klimatronic (chyba nie umiem włączyć kodów błędów, lub coś nie teges

), ale dmucha, chucha, grzeje, chłodzi.
- auto-check / komp / tempomat (normalnie już kocham ten wynalazek)
- felgi org Audi 5 szt. 15" satn niezły, ale nie za ładne, obuwie zimowe 205/60
- silnik i jego spalanie/sprzęgło/skrzynia/hamulce: bajeczka

zawiecha też chyba OK
Co do roboty, poza rozrządem/olejami/filtrami:
- zamocowanie linki od zamka drzwi kierowcy (trzeba otworzyć szybę i drzwi otworzyć klamką)
- tradycyjnie termostat
- ciężko chodzi zamek maski (ten języczek, który trzeba pociągnąć, by zwolnić zaczep)
-

wyp....dolić "nawigację" - to co mam obecnie to po prostu mistrzostwo druciarstwa w najlepszym wykonaniu

Brakuje środkowej kratki w nawiewach z konsoli, za to z otworu sterczą złowrogo cztery blachokręty (ktoś chce?, tanio sprzedam....)
- pęknięta jest lewa lampa na klapie (do odratowania.....nie ma paniki)
- oba zderzaki zasługują na odświerzenie
- do wymiany wężyki przelewowe wtryskiwaczy, są baaardzo sparciałe
- do poprawy mocowanie dolnej listwy gumowej drzwi kierowcy, łatwizna
- w bagażniku drzemie sobie jakieś wypasione audio, czuję, że skończy na allegro.pl, jeszcze nie rozgryzłem, czy to gra w połączeniu z seryjnym radiem delta
- do wymiany żaróweczka podświetlająca lewy wyświetlacz klimatronica
może coś się jeszcze znajdzie. Liczę, że z większością problemów uporam się sam