.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 05:00:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 21:15:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Ucichło... ;)
Wasylo, dysponujesz jakimś schematem połączeń ECU i przepływki do naszych AFB ?
Podziel się z nami...
Skąd wychodzi to napięcie na pin 2 skoro jest na przewodzie po wyłączeniu stacyjki przez określony czas ?
Co nim steruje ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 21:47:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
OT Carl .Czy każdy Twój temat musi sie rozrastać do takiej wielkości ;) :): EOT

Co do samej reklamacji.
Podziwiam Cię za upór i umiejętność egzekwowania "Swojego".
Nie chciał bym Cię spotkać na swojej drodze gdy przyniósł byś mi coś do reklamacji (aż boję się sprzedawać Ci wahacze :diabel: ).
Mam tylko nadzieję że nasz spot nad morzem wciąż aktualny ;) .

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 22:01:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
Proszę bardzo. Niestety musiałem to jakos podzielić, bo w całosci się nie da.

1 część gdzie jest widoczne podłączenie do ECU

Obrazek

2 częśc gdzie biegnie przewód z pinu 2

Obrazek

I jeszcze może coś takiego komuś się przyda.

Obrazek

Obrazek

Wg mnie napięciem na pinie 2 steruje Motorsteuerrelais K46 ale to sprawdze przy okazji w mojej kobyle.

Pozdrawiam

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 08:09:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
ADAM 12 napisał(a):
OT Carl .Czy każdy Twój temat musi sie rozrastać do takiej wielkości ;) :): EOT

Co do samej reklamacji.
Podziwiam Cię za upór i umiejętność egzekwowania "Swojego".
Nie chciał bym Cię spotkać na swojej drodze gdy przyniósł byś mi coś do reklamacji (aż boję się sprzedawać Ci wahacze :diabel: ).
Mam tylko nadzieję że nasz spot nad morzem wciąż aktualny ;) .

Pozdrawiam


Witaj Adaś :peace:
Odpowiadając na Twoje pierwsze pytanie - nic na to nie poradzę - wszyscy mnie "atakują" - carlnova się "broni" i wychodzą potem takie tasiemce. :diabel:
Jak widzisz przy okazji reklamacji został poruszony bardzo ciekawy moim zdaniem temat tzw. "burnout cycle" stąd całe zamieszanie.
Informacji nigdy nie za wiele, kolego...

Co do samej reklamacji:
Ty sprzedasz mi wahacze MOOG-a, tego się nie reklamuje - więc jesteś bezpieczny, Adaś... :diabel:

Co do spota nad morzem:
Sprawa jak najbardziej aktualna, czekam na fona od Ciebie jak juz tutaj będziesz... :we2: :piwo:

Pozdrawiam :peace:

wasylo napisał(a):
Proszę bardzo. Niestety musiałem to jakos podzielić, bo w całosci się nie da.

1 część gdzie jest widoczne podłączenie do ECU

Obrazek



Wasylo przyjacielu :peace:
Jesteś lepiej "zaopatrzony" w pomoce naukowe niż ja...
Czy nie chciałbyś zostac najlepszym kolegą carlnovy udostępniając mi to cacko (mówię o programie) - link, instalka ? :diabel:
Zawsze szukałem szczegółowych schematów do A6.
Proszę Cię o szczegóły na PW, jak Ci to nie sprawi kłopotu...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 11:15:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
carlnova napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
OT Carl .Czy każdy Twój temat musi sie rozrastać do takiej wielkości ;) :): EOT

Co do samej reklamacji.
Podziwiam Cię za upór i umiejętność egzekwowania "Swojego".
Nie chciał bym Cię spotkać na swojej drodze gdy przyniósł byś mi coś do reklamacji (aż boję się sprzedawać Ci wahacze :diabel: ).
Mam tylko nadzieję że nasz spot nad morzem wciąż aktualny ;) .

Pozdrawiam


Witaj Adaś :peace:
Odpowiadając na Twoje pierwsze pytanie - nic na to nie poradzę - wszyscy mnie "atakują" - carlnova się "broni" i wychodzą potem takie tasiemce. :diabel:
Jak widzisz przy okazji reklamacji został poruszony bardzo ciekawy moim zdaniem temat tzw. "burnout cycle" stąd całe zamieszanie.
Informacji nigdy nie za wiele, kolego...

Co do samej reklamacji:
Ty sprzedasz mi wahacze MOOG-a, tego się nie reklamuje - więc jesteś bezpieczny, Adaś... :diabel:

Co do spota nad morzem:
Sprawa jak najbardziej aktualna, czekam na fona od Ciebie jak juz tutaj będziesz... :we2: :piwo:

Pozdrawiam :peace:

wasylo napisał(a):
Proszę bardzo. Niestety musiałem to jakos podzielić, bo w całosci się nie da.

1 część gdzie jest widoczne podłączenie do ECU

Obrazek



Wasylo przyjacielu :peace:
Jesteś lepiej "zaopatrzony" w pomoce naukowe niż ja...
Czy nie chciałbyś zostac najlepszym kolegą carlnovy udostępniając mi to cacko (mówię o programie) - link, instalka ? :diabel:
Zawsze szukałem szczegółowych schematów do A6.
Proszę Cię o szczegóły na PW, jak Ci to nie sprawi kłopotu...


Mam ten program .Jak byś chciał to wezmę go ze sobą na wczasy ;)
Nazywa się Autodata


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 11:30:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Adaś, którą masz wersję - 2.18 ? :diabel:
Którą polecacie ?

Zarzućcie carlnovie na PW jakiegoś linka p2p - jak na razie ściągam same pornusy pod nazwa autodata... :/ :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 12:48:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Co do schematów, najlepsze są w Elsie, co do czyszczenia "drucików" ja używam płynu do mycia płytek drukowanych lub aerozolu do mycia gaźników, ale ten pierwszy środek jest bezpieczniejszy.

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2007 12:55:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
Można też czyścić przepływkę alkoholem izopropylowym.

Pozdrawiam

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2007 19:41:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.gru.2006 12:18:43
Posty: 236
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Audi A3 Sportback 1,9 TDI BXE
wasylo napisał(a):
Wiem, że przepływka w tej cenie jest na wymianę. Nawiązałem tu do ceny którą podał carl w którymś ze swoich postów ok 390 zł. Czyżby od stycznia kiedy on kupił przepływkę tak bardzo one podrożały? Czy moze ASO w Szczecinie ma "specjalne" ceny? Wiem napewno, że u nich nie kupię. Mam blisko do granicy więc zamierzam się wybrac do sąsiadów po tą przepływkę.

Pozdrawiam


Serwis Audi w Szczecinie ma swoje zawyżone ceny. Już na samej przepływce było to widoczne i na każdej innej części. Jedź do Dudojcia ASO VW/Skody i już audi też mają. Mają o 22% niższe ceny w stosunku do Kołacza-Łopińskiego

_________________
A6 2,5 TDI Avant quattro AKN '99
- był
A3 Sportback 1,9 TDI BXE '07 - jest :)

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2007 11:06:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2007 14:40:43
Posty: 42
Lokalizacja: Ostroda
Czegos tu w takim razie nie rozumiem, mowia ze przeplywka Hitachi jest nie do zajechania, dlaczego wiec nasz poczciwy AFB nie moze pracowac wlasnie na tej przeplywce?

_________________
A6 '99 2.5 TDI Quattro Sport Tip - No moment You Enjoy Is Ever Wasted


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2007 11:10:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
...gdyż należałoby modyfikować mapy w ECU.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2007 11:21:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Gdybym mógł, kolego Socjalizacja - kupiłbym od razu Hitachi w przeciwpancernej :): obudowie...
Ja jednak jestem skazany na Boscha... :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2007 18:46:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2007 17:25:07
Posty: 186
Lokalizacja: szczecin
Socjalizacja napisał(a):
mowia ze przeplywka Hitachi jest nie do zajechania

naprawde?? to ktos mnie chyba w jajko zrobil bo jak mi skakaly obroty to od razu wymienili przeplywke(nic nie pomoglo :(: ) i wlasnie mialem hitachi w metalowej obudowie....

_________________
A6 C6 3,0 TDI Quattro 260 KM/ 540 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2007 19:05:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Danielos9 napisał(a):
Socjalizacja napisał(a):
mowia ze przeplywka Hitachi jest nie do zajechania

naprawde?? to ktos mnie chyba w jajko zrobil bo jak mi skakaly obroty to od razu wymienili przeplywke(nic nie pomoglo :(: ) i wlasnie mialem hitachi w metalowej obudowie....


problem z obrotami nie ma nic wspólnego z lmm.
równie dobrze mogli Ci wymienić opony.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 14:17:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
piękny opis carl z tym Lmm :) chyba za niedługo tez będę musiał się do nich wybrać i przedstawić sytuację :)
czy coś w tej kwestii się zmieniło od tamtego czasu miał ktoś już jakąś bardziej miłą sytuację ?

Ps.
Carl jaki log mam w końcu wziąć do ASO? Wydawało mi sie że dynamiczne 010 a teraz mówiłeś że w dynamicznych 008??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 14:47:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
teodor2424 napisał(a):
piękny opis carl z tym Lmm :) chyba za niedługo tez będę musiał się do nich wybrać i przedstawić sytuację :)
czy coś w tej kwestii się zmieniło od tamtego czasu miał ktoś już jakąś bardziej miłą sytuację ?

Ps.
Carl jaki log mam w końcu wziąć do ASO? Wydawało mi sie że dynamiczne 010 a teraz mówiłeś że w dynamicznych 008??


Logi 003, 008 i 010 - weź wszystkie... bo fachofffcy z ASO diagnozują lmm statycznie :/ nie ruszając się z miejsca - tylko rycząc silnikiem na biegu jałowym... :(:

Ty oczywiście masz zrobić dynamiczne...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 16:48:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
niebawem opiszę, jak bardzo wyprowadziłem lokalne ASO z równowagi reklamując po raz 6sty lmm...

kamin sun

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 17:41:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
czekamy z niecierpliwością:) Ja swoją przygodę z reklamacja LMM'a EX będę dopiero teraz zaczynał.
Jutro zależnie od pogody i dostępności lapka zrobię jeszcze raz ostateczne logi i tylko 003,008,010 za jednym razem żeby mieli czarno na białym, powiedzcie lepiej na czwartym biegu robić czy na trzecim?? jest jakaś różnica we wskazaniach?

Meszrum proszę opowiedz o twoich perypetiach czym prędzej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 19:31:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.paź.2007 11:48:58
Posty: 518
Lokalizacja: Mazuren
No nieee..... a tego nie wiedzialem ze one luibią padac.... :/ Czyli jesli ok.3-4 miesiące temu wymienili mi przeplywke w serwisie BOSHA to mogla do tego czasu sie zwalic...? :/ Bo po zmianie autko mialo niesamowitego kopa a po jakichs 3 tyg. juz nie.... Do dzis bylem pewien ze to turbawka... Ale dzis wzialem sie z swoje doopsko i zamowilem tego VAGa... Spodziewajcie sie kochani nasi spece :diabel: za pare dni tematu laika o pomoc w rozszyfrowaniu logów :P :diabel:

_________________
A6 C5 Avant 2.5TDi AKN
Coupé B3 2.3 NG Black było-kaputt :(
Jest kolejne Coupé B3 2.2T MC+++ :)
Coupé Quattro B3 2.2T MC+++
:diabel:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 00:06:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Z ciekawości zapodam moje ostatnie trzy logowania pod wzgląd brałem LMM czyli grupy 003, 008, 010
Co możecie o tym powiedzieć?
Obrazek

Czy z takimi logami na papierku mogę iść do ASO żądać wymiany gwarancyjnej?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: