Przemysław napisał(a):
bo to jest tak
rozrząd kosztuje 2- 3 tys
Bliżej powiedziane - od 3 w górę (do 5)
Przemysław napisał(a):
wałek 1 szt kosztuje ok 1000- 1200 zł ale też je regeneruja
Jak dobrze pamiętam to ok. 600-700 zł/szt w ASO.
Przemysław napisał(a):
hydraulika też może siąść dlatego nie ma co sie napalać na cene tylko egzemplarz trzeba wybrac odpowiedni
Najpierw siada hydraulika, później wałki - hydraulika 1500-1900.
Przemysław napisał(a):
1.9 tdi nie jest to rajdówka napewno ludzie passatami z tym silnikiem jeżdżą i chwalą wiec ptk widzenia zalezy od ptk siedzenia....
Passat a A6 to dwie różne bajki. Podejrzewam, że waga Paska też jest mniejsza...
Przemysław napisał(a):
i tu dochodzimy do momentu w którym zaczynamy kminić kupić silnik v6 benzyna czy v6 diesel wszystko zależy ile sie jeździ itd jeśli wchodzi w gre instal gazowa to warto przemyśleć tego diesla i dobrze go sprawdzić przed kupnem....lub poszukać np bmw 530 diesel

BMW nie dla każdego jest alternatywą, bo ma tylko tylną oś napędzaną... pozatym wenętrze jest beeeee
Niemniej silnik 3.0D w BMW też posiada swoje wady.
Przy V6 TDI trzeba szczególnej uwagi albo grubej monety...
To pisałem ja - użytkownik 2.5 TDI który myślał nad kupnem 530D w automacie.