.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 23:23:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 19:20:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Ile kosztowała regeneracja z VAT ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 20:01:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Baskecior napisał(a):
Ile kosztowała regeneracja z VAT ?

700 zł. Z pisemną gwarancją na rok, bez limitu przebiegu.
Przy okazji w warsztacie pobawiłem się VTG od 1,9 TDI :peace:
wejdź na www.turbo-tech.eu
a tu ich oferta na allegro:http://moto.allegro.pl/item338027706_turbosprezarki_regeneraca_od_600zl_gwarancja.html

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 20:38:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
i co zapina teraz aż miło czy raczej 700 które ukoiło nerwy...? :056:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2008 10:16:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Pewnie zapina strasznie bo widac, ze nie ma czasu odpisac tylko jezdzi. :peace: Ciekawe czy wymieniali tez tloczek w wastagate na nowy.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2008 13:14:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Tak - jest lepiej. Nie wiem co do dymek przy bucie, jakby zbierał się lepiej. Muszę jeszcze zdiagnozować wtryskiwacze i będę miał pełen obraz sytuacji.
Zawór upustowy nie był dłubany, ale przed regeneracją zachowywał sie normalnie - upuszczał

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2008 15:45:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
jak czarny dymek to spoko gorzej jak niebieski

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2008 22:44:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
mam nadzieje ze wymieniłeś olej i filtry
Ja przy wymianie turbo wymieniam także wszystkie przewody olejowe
i zaraz po założeniu kręcę dość długo silnikiem bez możliwości odpalenia aż pompa olejowa zaleje turbo

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2008 12:33:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
dokładnie tak zrobiłem, nowe oleum 5W50, nowy filtr, nowe uszczelki na przewodach olejowych, nowa choinka zapachowa :D

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 12:10:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Wczoraj miałem okazję przez 350 km oglądać własne cygórko w tylnym lusterku - powoziła Maryja. Ilekroć przy wyprzedzaniu redukowała na IV lub III, ZAWSZE mocno dymiła na niebiesko..... :( Ponieważ turbo jest OK, gdzie szukać problemu? Wtryski? Pompa? Kąt wtrysku? Coś innego?
Po powrocie do łodzi zauważyłem, że auto szarpało - tak jakby w cyklu pracy nie zawsze w każdym cylindrze był poprawny zapłon...Szarpało i podczas przyśpieszania i przy stałych obrotach. Kilka razy zapaliła się steż kontrolka Engine Check. O co tu chodzi?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 13:29:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
moze pompa lub wtryski mowia pa pa
niebieski dym jest oznaka niedopalonego paliwa lub
spalonego oleju

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 13:31:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
kat tez moze byc
ja bym zaczal od kata

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 13:55:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
arekr napisał(a):
kat tez moze byc
ja bym zaczal od kata

W którą stronę przestawiać: opóżniać czy przyśpieszać?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 14:21:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jeśli zaświecił się check engine, na pewno odłożył się błąd w sterowniku silnika.
Na początek wymigaj to ustrojstwo, ale szarpanie wskazuje na problemy z:
- wtryskiem sterującym
- nastawnikiem dawki paliwa
- zasilaniem regulatora początku kata wtrysku

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 22:31:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
daj turbo jeszcze z trzy razy do regeneracji może pomoże :/ nic nie słuchasz co do ciebie piszą więc rób jak uważasz :|

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 08:07:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Nie żałuję, że je zregenerowałem - miało 18 lat i ponad 360 tkm. Auto ma u mnie dożywocie, więc zdrowe turbo się przyda. A na diagnostyce TDI nie znam się.... :/ jeszcze.... ;)

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 09:15:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Moim zdaniem masz do wymiany uszczelniacze zaworów. Ciekawe czy bierze olej bo skoro tak to pierscienie tez do wymiany. Pompa moze nie utrzymywac odpowiedniego cisnienia i dlatego trzepie silnikiem. Wtryskiwacze moga byc zapieczone i tylko regeneracja pomoze. Kat przyspiesza sie pompa w strone silnika.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 10:11:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Hmmm moze poprostu w dolocie i wydechu pozostalo jeszcze oleum upuszczone przez turbo przed regeneracja i musi sie wyjarac....
A kolege co chcial sam regenerowac turbine...pozdrawiam zapytujac jak sobie wyobraza jej pozniejsze wywazenie w domu....
W turbo tecu regenerowalem turbinke z 1.9 TDI 110 koni i smiga jak nalezy juz jakies 20 tkm.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 12:33:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
zuru napisał(a):
Hmmm moze poprostu w dolocie i wydechu pozostalo jeszcze oleum upuszczone przez turbo przed regeneracja i musi sie wyjarac....

Też to obstawiam. Tak czy owak wkrótce pomierzę kompresję i jesli jest OK będę spał spokojniej. Z tego co wiem, o nieszczelnych uszczelniaczach świadczy dymek podczas rozruchu, bo olej spływa po trzonku zaworu do cylindra. U mnie odpala po pierwsze na dotyk, po drugie bez dymka....

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 12:53:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Rozpędź rozgrzaną furę do 140km/h załóżmy i hamuj silnikiem. Jak będzie dymił, to uszczelniacze. Ot taki jeden z wielu test.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 18:29:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
kefir200 napisał(a):
.. Ot taki jeden z wielu test.


A kolejny - podczas jazdy nie dymi, ale kopci po chwilowym postoju (np. na skrzyzowaniu), wypali się i dalej idzie ok.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: