Witam, raz juz pisalem o tym bledzie , da sie go skasowac ale znow powraca, masa do alternatora OK, jesli ktokolwiek wie co moze byc prosze o wypowiedz.
Chassis Type: 4A - Audi 100/A6 C4
Scan: 01,02,03,08,15,17,25
Address 01
Controller: 4A0 907 401 E
Component: 2,5l R5/2VT EDC HS D02
1 Fault Found:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
DF to chyba cos ze szczotkami w alternatorze bedzie ?
Ładowanie było sprawdzane i jest OK ale mam taki przypadek ze akumulator mi siada po kilku postoju w zimniejsze dni a jest juz nowy Boscha.
Sprawdzalem ostatnio pobor pradu na wylaczonych odbiornikach i było 0.3A
Kolega Elaktronik mowił że ma w swojej A6 C5 0,05 wiec cos mi chyba obciaza sysytem.
Tak czy inaczej musze raz jeszcze zmierzyc pobor pradu po 2-3 minutach po zamknieciu auta jak wszystko sie ustabilizuje.
_________________ A6 C4 2,5TDI Automat AVANT + chip ABT ! Było: A6 C4 2,5TDI Manual AVANT + chip ANGLIK- do sprzedania części! F 126S 900ccm 45KM - sprzedany
|