.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 03:42:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4] Blad silnika oraz akumulator siada po dlugim postoju
PostNapisane: 14.kwi.2008 20:35:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.mar.2007 21:00:30
Posty: 609
Lokalizacja: Wrocław
Witam, raz juz pisalem o tym bledzie , da sie go skasowac ale znow powraca, masa do alternatora OK, jesli ktokolwiek wie co moze byc prosze o wypowiedz.

Chassis Type: 4A - Audi 100/A6 C4
Scan: 01,02,03,08,15,17,25

Address 01
Controller: 4A0 907 401 E
Component: 2,5l R5/2VT EDC HS D02

1 Fault Found:

01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

DF to chyba cos ze szczotkami w alternatorze bedzie ?
Ładowanie było sprawdzane i jest OK ale mam taki przypadek ze akumulator mi siada po kilku postoju w zimniejsze dni a jest juz nowy Boscha.

Sprawdzalem ostatnio pobor pradu na wylaczonych odbiornikach i było 0.3A
Kolega Elaktronik mowił że ma w swojej A6 C5 0,05 wiec cos mi chyba obciaza sysytem.
Tak czy inaczej musze raz jeszcze zmierzyc pobor pradu po 2-3 minutach po zamknieciu auta jak wszystko sie ustabilizuje.

_________________
A6 C4 2,5TDI Automat AVANT + chip ABT !
Było:
A6 C4 2,5TDI Manual AVANT + chip ANGLIK- do sprzedania części!
F 126S 900ccm 45KM - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 21:31:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Moim zdaniem to ubytki sa przez to wzbudzanie, taki cienki kabelek na wcisk do alternatora. Odlacz go na noc i zobaczysz czy cos sie zmieni.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 23:49:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.mar.2007 21:00:30
Posty: 609
Lokalizacja: Wrocław
a sprobuje, dzis z kolega SEBASTIANLONDON mierzylismy miernikiem ile pobiera amper na postoju, wyszlo 0,3A z podlaczonym radiem ALPINE.
Po odlaczeniu radia 0,15A czyli rowno polowa, to i tak za duzo ale juz duzo lepiej niz z radiem a radyjko nowe, wiec co, wymieniac jak zadowolony jestem z niego ?
Moglbym jakis wyłącznik zastosowac na podtrzymanie ale za kazdym razem musialbym na nowo ustawienia zmieniac itp ... czy radio powinno tyle pobierac, moze cos jast nie tak, zla masa albo jakis czort ???

Podobno powinno byc mniej niz 0.1A na postoju wiec u mnie oprocz radia jeszcze cos ciagnie, sprobuje ten kabelek od alternatora odlaczyc i dam znac jakie efekty.

_________________
A6 C4 2,5TDI Automat AVANT + chip ABT !
Było:
A6 C4 2,5TDI Manual AVANT + chip ANGLIK- do sprzedania części!
F 126S 900ccm 45KM - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 07:35:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
nie zapominaj ze alarm tez ciagnie swoje.

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: