.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 10:43:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.5V6 TDI AKN] VP44 zgon i u mnie :/
PostNapisane: 15.kwi.2008 23:06:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
jechałem sobie i jak gdyby nigdy nic, nagle auto przestało ze mną współpracować, po podpięciu VAGa dostałem 1318(brak komunikacji ze sterownikiem vp44), pewnie siadła elektronika pompy, echhh :/

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 00:00:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
kurcze , przykro mi. Tego nie da się przewidzieć.

ps. jechałeś sobie i jak gdyby nigdy nic.. masz zawsze przy sobie VAG'a ?? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 07:17:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
właśnie nie miałem :/ , ale kolega podjechał i przy okazji mnie zholował
teraz będę chyba woził zawsze w aucie.

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 10:10:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Współczuję Ci...
A nie wie ktoś co pada w sterowniku pompy? Może przy odrobinie szczęścia, wiedzy i cierpliwości udało by się ożywić go na własną rękę.
Czy po naprawie sterownika trzeba go flashować nowym softem czy nic się nie dzieje z zawartością epromu, a pada tylko jakiś element elektroniczny?

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 10:20:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
kiedyś ktoś pisał na forum ze to ścisła tajemnica tych co naprawiają i niby jakieś gówienko ,a kroją ostro

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 10:30:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Współczuję Ci Seba... :(
Jednocześnie polecam p. Śmietanę z Kobióra...
Tam zrobisz najtaniej i najpewniej

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 10:34:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
gdzie jest to Kobióro??
Nie mam takiej miejscowości na mapie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 10:38:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... +przyczyny

Cytuj:
BS Śmietana

ul. Kobiórska 77
Kobiór
email: smietana@bosch-service.pl
tel.: 032/218-86-16
faks: 322188616


woj. małopolskie

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 10:50:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
krzycho0110 napisał(a):
kiedyś ktoś pisał na forum ze to ścisła tajemnica tych co naprawiają i niby jakieś gówienko ,a kroją ostro


przykra sprawa .... :/

ktos kiedys dawal link do kogos na allegro ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 10:54:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
rozmawiałem z kolesiem z serwisu pomp i mówił że jakiś tłoczek coś tam uszkadza i że to standardowa przypadłość, a że z takim przebiegiem (220kkm) to i tak dobrze.

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 10:58:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jesli byłaby to tylko elektronika, to wiem że Rogal ogarnia temat. Wspominał mi o tym jakis czas temu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 11:31:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Może więc Rogal uchyli choć trochę roąbka tajemnicy :):

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 12:23:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
a zna ktoś tą firmę: http://www.dieseltechnika.pl/?kontakt,8
jak na razie są najtańsi, przynajmniej przez telefon i chwalą się że dają gwarancję itd, itp.

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 13:18:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
carlnova napisał(a):
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=70375&highlight=vp44+przyczyny

Cytuj:
BS Śmietana

ul. Kobiórska 77
Kobiór
email: smietana@bosch-service.pl
tel.: 032/218-86-16
faks: 322188616


woj. małopolskie


to jest dokładnie woj. śląskie w połowie drogi z tych do pszczyny droga E75

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2008 20:18:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
wowo napisał(a):
Jesli byłaby to tylko elektronika, to wiem że Rogal ogarnia temat. Wspominał mi o tym jakis czas temu.

dzisiaj dowiedziałem się że uszkodzona elektronika jest tylko skutkiem zacinającego się nastawnika konta wtrysku, więc sama naprawa elektroniki może mieć skutek krótkotrwały, teraz można by poskładać klocki w całość i może moje kłopoty z przestawiającym się kontem wtrysku na wolnych obrotach wynikały właśnie z przycinającego się tego nastawnika, tak samo szarpanie podczas parkowania (czyli zero gazu i półsprzęgło) w cieplejsze dni.

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2008 20:51:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Całkiem możliwe Sebmis. Coś za bardzo te klocki pasjują do siebie niestety... Bo oprócz powietrza w układzie paliwowym innego wyjścia nie widzę... :/

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 07:11:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
powietrza raczej nie było sprawdzałem kilkakrotnie

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 07:39:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Powtórzę opinię mechanika-dieslowca z mojego miasta iż na skutek złego chłodzenia elementów elektronicznego sterowania w samej pompie uszkadza się jeden z elementów półprzewodnikowych. Efekt - brak komunikacji.
On wysyła samą elektronikę pompy do jakiegoś człowieka w Polsce, który ma ogarnięty temat i kasuje za to ... 2200 PLN.
Powiedział mi , że to najlepiej zarobione pieniądze w jego fachu :(
Klientom wciska się ciemnotę iż padła pompa i trzeba ją regenerować.
Nie jeżdżę już do niego, ale przyznał mi się do tego dawniej, gdy w czasie rozmowy "pociągnąłem go za język"

Podejrzewam iż minie sporo czasu zanim ktoś z nas ogarnie ten temat i koszty napraw tych nieszczęsnych pomp spadną do rozsądnego poziomu (lub zostanie wyeliminowany problem, dzięki jakiemuś patentowi).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 08:35:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Basket - jeżeli to co mówisz jest rzeczywiście prawdziwe - czyli jakiś element półprzewodnikowy siada to zobowiązuje się publicznie że jak moje VP zliczy zgona elektroniki, to ZROBIĘ WSZYSTKO co tylko w mojej mocy żeby ją ożywić MOIMI RĘCYMA :!!: ;)

Niemniej jednak według mnie właśnie zacinający się nastawnik może być źródłem przegrzania, bo pompa będzie starała się go ustawić jak należy.

No nic miernik w łapę i do roboty. Jak nic się nie znajdzie miernikiem to wymienię wszystkie elementy elektroniczne, które tylko będą dostępne w sklepach/hurtowniach.

Ale nie ukrywam, że mam nadzieję na to, że ta wątpliwa przyjemność jednak mnie ominie...

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 08:38:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Stamlej napisał(a):
Basket - jeżeli to co mówisz jest rzeczywiście prawdziwe - czyli jakiś element półprzewodnikowy siada to zobowiązuje się publicznie że jak moje VP zliczy zgona elektroniki, to ZROBIĘ WSZYSTKO co tylko w mojej mocy żeby ją ożywić MOIMI RĘCYMA :!!: ;)

Niemniej jednak według mnie właśnie zacinający się nastawnik może być źródłem przegrzania, bo pompa będzie starała się go ustawić jak należy.

No nic miernik w łapę i do roboty. Jak nic się nie znajdzie miernikiem to wymienię wszystkie elementy elektroniczne, które tylko będą dostępne w sklepach/hurtowniach.

Ale nie ukrywam, że mam nadzieję na to, że ta wątpliwa przyjemność jednak mnie ominie...


to moze trzeba nabyc uszkadzona VP i ugryzc temat .... [widze ze jestes pelen zapalu ] ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: