Twoje logi???
dawki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5be ... a70b3.html
ladowanie
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc6 ... 5537c.html
Gneralnie to
- ladowanie i tak masz troche wyzsze niz 2.5v6 180km (okolo 2200 przy 4200)...
- dawki paliwa mimo sciecia przez ogranicznik MAF i tak pozostaja wyzsze niz w 180km
w sumie to po logach widze, ze masz do okolo 3800 z grubsza podobnie dobrane mapy ladowania i wtrysku jak u mnie. Po ok. 3800 ogranicznik dymienia (MAF) zaczyna przycinac Ci dawki (tak to sobie tuner wymyslij a moze przeplywomierz pada?),ladowanie idzie takze troche w dol z 2346
2274 (u mnie spadek mniejszy)
Turbinie "latwiej" utrzymac wyzsze cisnienie przy mniejszych obrotach (mniej powietrza silnik przejada w tym samym czasie) wiec taki spadek ladowania z obrotami jest ok.
Ja bym nie kombinowal wiecej.. o dziwo w 1,9 praktykuje sie zakladanie wiekszych turbin (np GT20) a w 2,5 jakos nie spotkalem sie, zeby ktos np GT22 zakladal...no i to jednak koszt wiekszy niz czipsy
Poszukaj na forum logow wowo "po chipie na 200".. on ma ladowanie tak srednio "o 100" wieksze od Ciebie, jednak w 003 (MAF) ma w pewnym zakresie wartosci dokladnie takie same chyba 1000... zbieg okolicznosci a moze czujnik MAF "czujnik" dobil do zakresu odczytu?
wniosek: wiec moze wymiana turbiny na wieksza pociagalaby kolejne modyfikacje?
Skad masz moc (te 200 koni)? - wykres czy "zapewnienie tunera"?
Ta GT20 z 2,5V6 byla pozniej oznaczana w mocniejszych odmianach (180 napewno.. moze posrednie tez)jako S2 chyba. moze mimo, ze to Gt20 tez to lepiej bedzie sobie radzila? Moze to operacja plug&play a moze nie (warto temat chyba rozpoznac)
Przemek