.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 20:16:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 21:46:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Test połączenia AAT : Interfejs -> HEX CAN USB z przejsciówką na OBD1 , laptop : HP nx 6125
Rezultaty : Mozliwość tylko i wyłącznie logowania i testowania grupy 000 (engine 01) a także ABS'u (testowany egzemplarz nie posiadał klimy immo i automatycznej skrzyni biegow -> istnieje mozliwosc sprawdzenia tych elementow jeśli je posiada )

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 13:47:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Proszę o usunięcie :)

_________________
A6 C5 1997 ???


Ostatnio edytowano 16.kwi.2008 20:39:07 przez makaon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 13:47:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
czy ecu 1Z z lmm pierburg'a jest zupelnie inny niz w ecu 1z z lmm boscha


Jeśli są podstawki to ecu jest TEN sam, a inne są wsady kości pamięci. Nastawnik potencjometryczny> Bosch, nastawnik indukcyjny>Pierburg. Numer sterownika to TYLKO numer wsadu programu ECU.

_________________
A6 C5 1997 ???


Ostatnio edytowano 16.kwi.2008 20:35:14 przez makaon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 14:26:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
makaon napisał(a):
...Nastawnik potencjometryczny> Pierburg, nastawnik indukcyjny>Bosch.... ECU.


Jest dokladnie odwrotnie ;)

pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 20:37:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
:P oczywiście! to z rozpędu ( a przecież przed pisaniem gapiłem się na Boscha w 1Z z potencjometrem) ale ja nie mogłem w tym Audi 80 nawiązać połączenia (1992 1 Z). Nie spróbowałem jedynie łaczyć się na odpalonym silniku!!

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 10:17:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2008 12:47:29
Posty: 1554
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: buduje się
Ma ktoś może dostęp gdzieś w okolicach Dąbrowy Górniczej katowic sosnowca itp może możliwość podpięcia Paska 1.9 TDi B4 gdyż ojcu prawdopodobnie padł przepływomierz i silnik praktycznie jest 2/3 slabszy i mimo, że wchodzi na obroty, "nie jedzie"! U nas diagnostyka kosztuje od 40-100 zł, a może ktoś to zrobić za jakiś dobry czteropak?

_________________
Jest:
Mercedes Benz W124 200D
VW Polo 85'
Fiat 126p
Iveco Daily

Było:
Trabant 154.5 KM i 194 NM
A8 D2 4.2 quattro
Audi 100 C3 2.0D
Audi 200 C3 2.1T quattro
Peugeot 406
Trabant 1.1
Golf III TDi
Golf II "na glebie"
VW Passat 1Z Variant
Honda VFR 750F
Fiat 126p BIS
Peugeot Partner 1.9D
Audi 80 B2 1.6D
Trabant 1.1 91'

Będzie:
Coś AWD i Turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2008 21:49:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Wczoraj udało mi się połączyć z moim ex 1Z`tem a.d. 1993 ... VAG-COM`em 3.xxx. :D
Start baud na 240 i do przodu.
Żebyście tylko widzieli miny przechodniów jak o 23:00 ustawiałem kąt wtrysku ... :):

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2008 16:05:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
witam
mam gołe piny 3 kabelki +12V mase i k line jak ja ma to podłonczyc to wtyczki.
Mam jedną czarna i biała .Na obu wtyczkach sa numerki 1i 2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2008 19:22:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
exterminal69 napisał(a):
witam
mam gołe piny 3 kabelki +12V mase i k line jak ja ma to podłonczyc to wtyczki.
Mam jedną czarna i biała .Na obu wtyczkach sa numerki 1i 2



Obrazek

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2008 19:27:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2008 16:16:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
mam problem z praca z Vag pod vistą.
Mianowicie:
Połączyłem się z autem zrobiłem Save i przeszedłem do Engine, po tym otworzył sie komunikat:
Obrazek
Obrazek


I zamknął sie VAG.

Co mam zrobić??
vaga uruchamiam w zgodności z XP.
Dodam żę mam nowego lapka i nie wiem co i jak jeszcze w tej viście.

udało mi się dwa razy połączyć z centralem wykasowałem błędy i zamknąłem, potem już się nie dało przejść gdzie indziej ciągle ten sam komunikat.

a i jak klikam na About to to samo.
ma ktoś jakies pomysły??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2008 18:02:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
problem rozwiązany;
oczywiście instrukcję znalazłem w AKP.
A mianowicie w poście użytkownika: bociek po wskazówce: Baskecior :0

""....Vag po zmianie ustawień pod kątem zgodności śmiga pod Vistą bez problemu.

Wystarczyło w pomocy wpisać hasło : zgodność z XP i otwożyć temat:
n uruchamianie starszych programów w tej wersji systemu Windows
n następnie kreatora zgodności programów ,a dalej wykonywać polecenia wypisywane w okienku.... """


http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... c&start=20

Vista i VAG-COm chodza razem bez problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 10:33:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2005 10:45:13
Posty: 118
Lokalizacja: Kraków
Ja bym dodal jeszcze jedna rzecz ktora ma istotny wplyw na zvagowanie auta.

Trzeba sie upewnic ze jest napiecie na wtyczce diagnostycznej.
Ja mialem tak u siebie, ze byl wyjety bezpiecznik i za chiny nie chcial sie polaczyc. :D

_________________
B4 1.9 TDi automat avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 10:34:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2005 10:45:13
Posty: 118
Lokalizacja: Kraków
Ja bym dodal jeszcze jedna rzecz ktora ma istotny wplyw na zvagowanie auta.

Trzeba sie upewnic ze jest napiecie na wtyczce diagnostycznej.
Ja mialem tak u siebie, ze byl wyjety bezpiecznik i za chiny nie chcial sie polaczyc. :D

_________________
B4 1.9 TDi automat avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 10:34:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2005 10:45:13
Posty: 118
Lokalizacja: Kraków
Ja bym dodal jeszcze jedna rzecz ktora ma istotny wplyw na zvagowanie auta.

Trzeba się upewnic ze jest napiecie na wtyczce diagnostycznej.
Ja mialem tak u siebie, ze byl wyjety bezpiecznik i za chiny nie chcial sie polaczyc. :D

_________________
B4 1.9 TDi automat avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2008 12:11:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2008 10:30:35
Posty: 34
Lokalizacja: Olsztyn /Gdańsk
Witam wszystkich
Mam myśle nietrudne dla was pytanko czy po podłączeniu pod komputer wykryje mi ewentualną niesprawność świec żarowych - czy może one nie mają zadnych czujników i musze je sprawdzić jakimiś ręcznymi sposobami jeśli tak jak najlepiej to wykonać
samochód jak w syg.

_________________
Audi a6 2.5 tdi 115km 94r automat kombi grzana skórka xenony - sprzedam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2008 13:31:54 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Musisz je wykrecic i sprawdzic recznym sposobem... podpinasz pod aku i sprawdzasz czy lebki rozgrzewaja sie do czerwonosci...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2008 19:14:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
przemik napisał(a):
Musisz je wykrecic i sprawdzic recznym sposobem... podpinasz pod aku i sprawdzasz czy lebki rozgrzewaja sie do czerwonosci...

Można również w nieco prostszy ale nie 100% pewny sposób: kawąłkiem przewodu łączyć na krótko końcówkę świecy z biegunem + akumulatora. Iskrzenie przy dotyku oznacza sprawną świecę.
NIemniej sposób opisany przez przemika jest 100% pewny.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2008 20:38:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.maja.2007 20:18:22
Posty: 66
Lokalizacja: Giżycko
Mam AAT 94>08 uboga diagnostyka , VAG KKL USB , Baud rate na 240 i jazda .... ale tylko 000 , błedy , test wyjść :(

Ostatnio zauważone:
Gdy wchodzę w BS , ECU nie podnosi obrotów , dalej ma ok.750 obr/min. W tychże warunkach ustawiam kąt wtrysku na ok.60-65. Gdy odłączę czujnik temp. ECU podwyższa obr. na 1000 i kąt spada na ok. 40-45 jednostek. Tak dumam nad tym , czy statycznego kąta wtrysku nie powinienem ustawiać na odłączonym czujniku temperatury?

_________________
AUDI 100 C4 AAT - było
AUDI A6 C4 AEL Q - jest :-)
RENAULT MAGNUM 480 ETEH
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2008 10:17:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
TRUCKER napisał(a):
Tak dumam nad tym , czy statycznego kąta wtrysku nie powinienem ustawiać na odłączonym czujniku temperatury?


nie ... kat wtrysku zalezny jest od temperatury ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: