Odpowiem hurtem
Jak wspomniał przemik, musisz mieć absolutną pewność że podciśnienia są sprawne.
Węże musisz sprawdzić na całej drodze turbo - ic - dolot. Szczególną uwagę poświęć opaskom mocującym.
Jak sprawdzić szczelność ic ? Wymontować i obejrzeć dokładnie szukając najmniejszych śladów oleju, który zawsze znajduje się w układzie chłodzenia powietrza doładowującego. Jeśli nadal nie masz pewności - udac się na próbę ciśnieniową do warsztatu dysponującego sprężarką - dmuchać nie więcej niż 3 BAR`y.
Odnośnie luzu turbosprężarki - luz pionowy jest dopuszczalny, ale niewielki ok 1.5 mm luzu, poprzeczny jest niedopuszczalny.
Na koniec aby mieć absolutną pewność czy aby nie oszukuje czujnik ciśnienia doładowania, pozostaje test cisnienia doładowania z wykorzystaniem manometru wpinanego w króciec na metalowej części dolotu na górze silnika.
Niestety nie umiem Ci więcej pomóc na odległość.
PS: w okolicach Krakowa popytaj Emte`go Mauzera lub Artka, na pewno pomogą