.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 18:03:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z zakręceniem Alufelg w Audi A4 95 rok
PostNapisane: 16.kwi.2008 16:53:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
kupiłem fele 5x112 do audi a4 z 1995 roku od goscia ktory je sciagnął z a4 z 1996 roku.

Aluett 8Jx17H2 ET35 i mam problem z dokręceniem 5 szpilki. Brakuje mi 1-2mm. Wchodzi do połowy i dalej lipa. Fele przyszly razem ze szpilkami ale te szpilki co przyszly mi nie pasuja bo maja za małą średnice i mi przelatują poprostu ze nie ma do czego wkrecac. Wiec wziołem swoje stare od starych alusów i tez jest lipa. Co jest grane? rozstaw sie zgadza na 1000%


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z zakręceniem Alufelg w Audi A4 95 rok
PostNapisane: 16.kwi.2008 17:50:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
-pawlo111 napisał(a):
kupiłem fele 5x112 do audi a4 z 1995 roku od goscia ktory je sciagnął z a4 z 1996 roku.

Aluett 8Jx17H2 ET35 i mam problem z dokręceniem 5 szpilki. Brakuje mi 1-2mm. Wchodzi do połowy i dalej lipa. Fele przyszly razem ze szpilkami ale te szpilki co przyszly mi nie pasuja bo maja za małą średnice i mi przelatują poprostu ze nie ma do czego wkrecac. Wiec wziołem swoje stare od starych alusów i tez jest lipa. Co jest grane? rozstaw sie zgadza na 1000%


Ja bym ściągną felgę i spróbował wkręcić same śruby...

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 12:46:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
gwinty zasyfione od rdzy klocków do tego przegrzane i robi się szkliwo jedynie gwintownik 14x1.5 i udrożnić gwinty

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2008 22:30:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
a wiecie co bylo?

tylko na oryginalnych srubach audi zakrecilem :-) na uzywanych zamienionych za moje nowe :| ciekawe ale prawdziwe.
:|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2008 08:54:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
ja bym się nie cieszył po prostu orginałne sruby są krótsze i łapią ci 3-4 zwoje gwintu-samobójstwo .
muszą łapać min6.5 zwoja 6.5 zwoju x1.5 skoku gwintu daje ok 10mm tyle ile grubośc piasty. inna sprawa to że alluety wymagają śruby ż łbem stożkowym a orginał vw-audi stosuje łeb śruby kulisty . twoje koła udają że są przykręcone .
jedyna rada orginalne śruby od alu felg i przegwintowanie piast gwintownik 14x1.5

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: