No właśnie że mam skopane i to nie ziemsko.
Byłem na stacji diagnostycznej jakieś 2 tyg temu przed założeniem 17" niby ustawili zbieżność .
Partacze!!
Dzisiaj byłem na dwóch różnych stacjach w mieście obok i po wjechaniu na halę ze zbieżnością to ukazał mi sie wynik [+14,9] os przednia i [+5] os tylna.
Amorki przód 65% i 64% a tył 47% i 45%(niedociążony)
Masakra, nie dałem tego ustawiać bo wymyśliłem sobie że wahacz tylny dół lewa strona jest tez już lekko do wymiany (ale o dziwo nie w sworzniu tylko padł w tulei, rozwarstwiła się)
Potem jechałem na inną stację żeby jeszcze raz sprawdzić zbieżność a tam jeszcze lepiej przód +19 tył tak samo czyli +5. amorki 74% i 72% i tył o dziwo 67% i 64%
Sprawdziłem jeszcze z miłym panem wszystkie tuleje i okazało się że do wymiany mam tylne na belce bo guma jest pęknięta w obydwóch.
Przed chwilą odpiąłem ten wahacz dolny tylni i sworzeń chodzi bardzo lekko ale luzów nie ma a guma z tyłu jest mocno roztrzepana. sprawdzałem jak wygląda kwestia z drugiej strony a tam jest wszystko w porządku,
Więc co mi pozostaje:
Wstawić wahacz tylne tuleje do wózka, i jechać na zbieżność
Może wtedy będzie się inaczej prowadził