.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 10:58:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2008 08:12:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Obrazek

Numer katalogowy: 1J0201894A.
Cena w ASO około 500 zł. ale sądzę, że wygrzebałbys taką część od jakiegoś szrociarza dużo taniej (lub w zakładzie naprawy/budowy chłodnic) .
Być może (dywaguję) dorobienie chłodniczki "od zera" byłoby jeszcze tańszym pomysłem, a rozmiarami dopasowałbyś się dokładnie do "kształtu podłogi" przed tylną osią ... .

Inna "ewentualność" to częściowa adaptacja układu chłodzenia paliwa PDków - znajdującego się w komorze silnika (takiego jak np. w Passatach, z chłodniczką za prawą podłużnicą) .

Jest trochę tych możliwości ale ja wybrałbym pierwszy pomysł, ten który widać na screenie (lub coś bardzo podobnego).

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2008 10:48:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Piotruś napisał(a):

PS do Basketa: Bez względu na ile zgadzasz się z moimi argumentami lub im przeczysz i na ile są Ci niewygodne - nie potrzebuję "opiekuna" dyktującego mi co mam myśleć, mówić, pisać i kiedy powinienem "wziąść sobie na wstrzymanie" (cokolwiek to oznacza) ... .
Pomimo potoku słów - w dalszym ciągu uważam, że VP37 jest równie awaryjna co VP44 i nic na to nie poradzisz ... .
Jedyna różnica jest taka, że VP37 psuje się wolniej, zaś przeoczenie pierwszych symptomów awarii VP44 - rzeczywiście kończy się linką holowniczą (ale to poniekąd z winy samych userów).


Nie przekonałeś mnie, ba - twierdzę iż brniesz dalej , pisząc już w tej chwili ewidentną nieprawdę.
Cytuj:
Pomimo potoku słów - w dalszym ciągu uważam, że VP37 jest równie awaryjna co VP44 i nic na to nie poradzisz ... .

Pozostawiam to bez komentarza.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2008 19:39:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
Piotruś napisał(a):
Obrazek

Numer katalogowy: 1J0201894A.
Cena w ASO około 500 zł. ale sądzę, że wygrzebałbys taką część od jakiegoś szrociarza dużo taniej (lub w zakładzie naprawy/budowy chłodnic) .
Być może (dywaguję) dorobienie chłodniczki "od zera" byłoby jeszcze tańszym pomysłem, a rozmiarami dopasowałbyś się dokładnie do "kształtu podłogi" przed tylną osią ... .

Inna "ewentualność" to częściowa adaptacja układu chłodzenia paliwa PDków - znajdującego się w komorze silnika (takiego jak np. w Passatach, z chłodniczką za prawą podłużnicą) .

Jest trochę tych możliwości ale ja wybrałbym pierwszy pomysł, ten który widać na screenie (lub coś bardzo podobnego).


Piotrze, dziękuję

A jak ten układ wygląda w Allroad'zie? Możesz umieścić screen?

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2008 12:01:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
Piotruś napisał(a):
Jedyna różnica jest taka, że VP37 psuje się wolniej, zaś przeoczenie pierwszych symptomów awarii VP44 - rzeczywiście kończy się linką holowniczą (ale to poniekąd z winy samych userów).

możesz rozwinąć co masz na myśli, ja staralem się dbać o nią, nie tankowałem nigdy na przypadkowych stacjach, paliwa miałem wtedy ok. połowy zbiornika.

jaki powinien być (mniej więcej) koszt wymontowania i zamontowania tej pompy w moim aucie :?:
dużo jest roboty :?:

Mod: Sebmis - opcja EDYTUJ Ci się nisko kłania ... .
przepraszam, ale przyzwyczajenie z innego forum, gdzie automatycznie dołącza do ostatniego, będę się pilnował bardziej :)

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Ostatnio edytowano 21.kwi.2008 15:09:27 przez SebMis, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2008 14:36:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Sciągnij sobie plik z ostatniego posta:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=76627

Pozdr

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2008 08:25:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:17:46
Posty: 107
Lokalizacja: Wawa
Piotruś napisał(a):
...zaś przeoczenie pierwszych symptomów awarii VP44 - rzeczywiście kończy się linką holowniczą (ale to poniekąd z winy samych userów)...


Piotrus, moglbys przyblizyc wspomniane symptomy? Dzieki z gory!

_________________
C5 2.8 ACK Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 20:06:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
sorki za odgrzebanie, ale dla chętnych tak wygląda sterownik VP44 w środku i powiem szczerze wygląda dość skomplikowanie w porównaniu ze sterownikiem sinika
Obrazek
gdyby ktoś chciał sobie w tym pogrzebać to jestem skłonny go oddać w dobre ręce

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: