.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 05:53:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 V6 5V 2.4 AGA 1998- DZIWNA PRACA
PostNapisane: 21.kwi.2008 13:31:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.kwi.2008 13:03:07
Posty: 4
Witam wszystkich
Na wstępie zaznaczam iż czytałem posty o podobnej tematyce jednakże nie znalazłem objawów odpowiadających mojemu problemowi.

Problem polega na tym, iż samochód podczas przyspieszania często ma objaw jakby jeden z cylindrów zalewał się- objawia się to krótkotrwałym szarpaniem oraz chwilowym braku mocy. Występuje to często jeżeli przyspieszam ciągnąc z niższych obrotów, ale po dynamicznej jeździe przy ruszaniu ze świateł również potrafi sie tak dziać.

Niedawno (ok 500km )czyszczona była przepustnica oraz wykonywana jej adaptacja- przed czyszczeniem również tak się działo. Zarówno w chwili obecnej jak i wcześniej komputer nie wskazywał żadnych błędów. Zmieniłem również świece zapłonowe.

Czy może być to kwestia przewodów zapłonowych? Na zimnym silniku nie ma tego objawu.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

pozdrawiam

_________________
A6 V6 5V 165 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2008 14:52:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
Jak miałem 2.8 ACK po wymianie uszczelek pod deklami miałem tą samo systuację. Przy wymianie uszkodzono mi dwa przewody. W nocy przy dodawaniu gazu było widać jak przeskakuje na nich iskra... Było to w 2004 roku i przewody było po ok 150 PLN...
Pozdrowienia...

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2008 15:02:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.kwi.2008 13:03:07
Posty: 4
Ława napisał(a):
Jak miałem 2.8 ACK po wymianie uszczelek pod deklami miałem tą samo systuację. Przy wymianie uszkodzono mi dwa przewody. W nocy przy dodawaniu gazu było widać jak przeskakuje na nich iskra... Było to w 2004 roku i przewody było po ok 150 PLN...
Pozdrowienia...


Ale miałeś podobne objawy?
Problem w tym, ze na komputerze nic nie wychodzi i poza tymi "wyjątkami" silniczek chodzi naprawdę super...
Chcę to szybko zdiagnozować, a z moich podejrzeń pozostały właśnie przewody oraz wtryski...
Może ma ktoś jakiś pomysł co powinienem zrobić nie wymieniając połowy samochodu aby prawidłowo ustalić usterkę?

_________________
A6 V6 5V 165 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2008 15:05:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sie.2006 20:54:28
Posty: 430
Lokalizacja: Złotoryja
miałem to samo w A6 2.4 - wymieniłem przewody i po kłopocie

_________________
PIES...też człowiek :)

A4 Avant 2.8 Q Tiptronic - znowu żyje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2008 16:21:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
U mnie też działo się to tylko z niskich obrotów... Sprawdz przewody czy nie mają jakichś pęknięć, szczególnie na samym zgięciu fajki. Onę dosyć ciasno siędzą i jeżeli ktoś się z tym siłował dłużej niż trzeba to napewno uległy uszkodzeniu...
:peace:

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2008 16:43:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.kwi.2008 13:03:07
Posty: 4
No zobaczymy...Niedługo wymienię przewody i mam nadzieję, że wszystko wróci do normy...

Dzięki za podpowiedzi i lekkie "uspokojenie"- póki co przynajmniej :)

_________________
A6 V6 5V 165 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2008 17:47:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
Powiem tak...
U mnie jeździłem z tym szarpaniem ok 3 miesięcy.
Nie wiem czy to był pech czy jak :/ ale w tym samym czasie poluzowała sie się nakrętka od jednej z poduszek pod silnikiem. Po dojściu co i jak dokręciliśmy ją i co???? Druga poduszka pod silnikiem sie wysr...ła. Koszt poduchy to był 90 euro + robocizna....
Pozdrowienia

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2008 15:37:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.kwi.2008 13:03:07
Posty: 4
Dziękuję wszystkim za porady.
Po wymianie przewodów zapłonowych (na NGK) silniczek znowu pracuje lux w każdym zakresie obrotów.

Wszystkim życzę bezproblemowego użytkowania....

_________________
A6 V6 5V 165 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: